عکاسی جذاب در تاب ساحل صخره پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
عکاسی جذاب در تاب ساحل صخره پوکت

اگر اهل شبکه‌های اجتماعی سفری باشید، احتمالا قبلا اسم ساحل صخره‌ (Rock Beach) پوکت را شنیده باشید. این مکان نه به عنوان یک ساحل بلکه به خاطر تاب معروفی که بالای آن وجود دارد معروف است. در واقع این مکان به نام "تاب ساحل صخره" معروف است. اما چیزهای زیادی هستند که می‌توانند در این محل شما را عاشق خود کنند، اما مهم‌ترین دلیلی که ممکن است به خاطرش با تور پوکت به این محل بیایید، گرفتن چند عکس جالب و جذاب در محیط‌های مختلفی است که برای شما تدارک دیده شده است.

اگر می‌پرسید چطور جاهایی؟ خب ادامه مطلب ما را بخوانید تا به جواب سوالتان برسید.

 

تاب ساحل صخره پوکت

یکی از خوبی‌های این مکان، نزدیک بودنش به محیط شهری پوکت است و شما برای رسیدن به آن‌جا و گذراندن روزی مهیج در پوکت به هیچ وجه نیاز نیست مسافتی طولانی را طی کنید. یک مکان عالی و استثنایی که البته واقعا ساحل محسوب نمی‌شود و بالای تپه‌ای است که مشرف به دریا بوده و اگر بخواهید بعد از عکاسی به ساحل بروید، بعد از چند دقیقه‌ی کوتاه پیاده‌روی، می‌توانید ادامه‌ی گردش روزانه‌ی خود را در ساحل و محیط جذاب اطراف این مکان سر کنید.

برای عکس گرفتن در فضایی که برای شما در نظر گرفته شده، باید مبلغ ۵۰۰ بات (حدود ۱۵ دلار) پرداخت کنید و البته تمامی جاهایی که در این نوشته برای عکاسی ذکر می‌کنیم، شامل همین یک بلیط می‌شود و در نهایت یک بطری آب رایگان نیز در اختیارتان قرار داده خواهد شد. پس پیشنهاد می‌کنیم برای خود خوراکی بیاورید تا مجبور نباشید از این محل چیزی تهیه کنید.

 

بهترین اسپاهای پوکت برای زوج‌ها

آدرس: 25/421 หมู่ที่ 3 Wichit, เมือง Phuket 83000, Thailand

شماره تماس: ۰۰۶۶۶۳۰۷۶۲۰۴۶

زمان فعالیت: همه روزه غیر از یکشنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۶:۳۰ بعد از ظهر

 

مکان‌های جذاب برای عکاسی در این محل

تاب ساحل صخره

مسلما اولین جایی که بخواهید در آن تفریح کنید و عکس‌های زیبا بگیرید، خود تاب معروف این مکان است. وقتی سوار این تاب بزرگ می‌شوید با بست‌های محکم بسته خواهید شد و سپس بالای صخره رو به دریا تاب خواهید خورد. مسلما این بخش هیجان انگیز سفر شما با تور تایلند به این منطقه است که البته اگر با کسی به آن‌جا رفته باشید، او می‌تواند عکس‌های جالب از شما بگیرد.

پله‌های بهشت

دیگر دکور جذاب و منحصر به فرد این مکان، پلکان خاص و متفاوتی است که عملا تنها برای عکاسی ساخته شده. پلکانی رو به دریا که به جایی ختم نمی‌شود و با رنگ سفید خود، اگر از زاویه‌ای درست از آن عکاسی کنید، انگار در حال قدم گذاشتن به آسمان هستید و قصد دارید روی ابرهای راه بروید. البته ایده‌ی این پلکان از دالات در ویتنام برداشته شده و یک ایده‌ی جدید نیست، اما در نهایت دکوری عالی برای عکاسی به شمار می‌رود.

 

۴ تفریح شبانه در جزیره جذاب پوکت

تاب‌هایی به شکل تاب‌های بالی

غیر از تاب اصلی بزرگی که در این مجموعه در نظر گرفته شده، چندین تاب کوچک نیز هستند که به شکل تاب‌های معروفی که در بالی می‌بینید ساخته شده‌اند. تاب‌ها مدل‌های متفاوتی داشته و اگر چه بیشترشان باید به صورت تکی عکاسی کنید، اما مدل‌هایی هم هستند که برای گرفتن عکس‌های دو نفره مناسب هستند.

صندلی لانه پرنده

دکورهای اینچنین خوراک عکس‌های اینستاگرامی هستند. این صندلی با یک قاب شبیه به لانه پرنده دور گرفته شده، کنارش یک درخت قدیمی است و در پیش رو نیز دریای بی‌کران و منظره‌ی پوکت را دارد. یک قاب عالی که می‌تواند عکسی ماندگار برایتان باشد.

 

۷ سوغاتی معروف که در پوکت می‌توانید بخرید

عکاسی از منظره‌ی زیبای این محل

اما غیر از دکورهای چیده شده، فراموش نکنید که شما جایی قرار دارید که منظره‌ای فوق‌العاده عالی را پیش رو شما به تصویر می‌کشد. یک مکان سرسبز و زیبا که در سمت راست یکی از سواحل اصلی پوکت و منظره‌ی شهر را دارد، در پیش رو دریا و خشکی‌های کوچک را و در سمت چپ، آبی آب و آسمانی آفتابی، که در کنار هم همچون یک تصویر رویایی هستند و سفری جذاب به پوکت را برای شما بوجود می‌آوردند.

استراحتگاه‌ها

در محیط مجموعه چندین استراحتگاه درست شده که به قصد هر کدامشان طرحی متفاوت دارند. هر کدام از آن‌ها را که انتخاب کنید، یک تصویر عالی برای شما خواهند ساخت و می‌توانید عکس‌هایی عالی در آن‌ها بگیرید. با توجه به رنگ‌های مختلفی که این دکورها دارند، تنوع عکس‌هایتان در این محل بسیار بالا خواهد رفت، انگار که هر کدامشان را در جایی متفاوت گرفته‌اید.

 

محبوب‌ترین غذاهای خیابانی پوکت

۱۸ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران