۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

پوکت جزیره‌ی ماجراجویی‌هاست. جاییکه یکی از اصلی‌ترین انتخاب توریست‌ها از سراسر جهان برای بازدید از تایلند است. جزیره‌ای که شبانه‌روز نمی‌شناسد و در تمامی ساعات شما را غرق تفریح می‌کند. جزیره‌ای عالی برای انجام ورزش‌های آبی و رفتن به بهترین کافه‌های روزانه و شبانه برای نوش جان کردن بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال یک اقامت ساحلی هستید همراه ما باشید تا ۱۰ هتل مجلل در ساحل پاتونگ این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The bloc hotel


یک هتل ۴ ستاره‌ی عالی که با رفتن به آن می‌توانید در مجاورت شن‌های ساحلی سپید فام بهترین و خاطره‌انگیزترین تفریحات را داشته باشید. هتلی که یک استخر و یک رستوران درجه یک دارد و در کنار اینها نیز یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین باشگاه‌های ورزشی پوکت را به خود اختصاص داده است. از پنجره‌های بزرگ اتاق‌های این هتل می‌توانید نظاره‌گر امواج نرم آب به هنگام روز و شب باشید.

 

 ۱۰ هتل ارزان قیمت پوکت که می‌توانید شبانه‌روزی خوش در آنها سپری کنید

 

 

 The bloc hotel

 


نشانی: تامبون پاتونگ، جاده تاوونگ ۴/۱۶۲

 


۲- Freedom Patong


یک هتل جذاب و خوب که علاوه بر امکانات اقامتی درجه یک، امکانات تفریحی درجه یک نیز دارد. هتلی که در مجاورتش و در ساحل پاتونگ انواع شب نشینی‌ها و دورهمی‌ها برپاست. هتلی که اتاق‌های تمیز و مرتبش برای یک اقامت خانوادگی و البته مجردی مناسب است. یک هتل مقرون به صرفه و مناسب که اقامت در آن هزینه‌ی سفر شما به پوکت را کاهش می‌دهد.

 

 

Freedom Patong 

 


۳- Kokotel Phuket patong


یک هتل عالی برای انواع سفرهای دونفره، سه نفره، چهارنفره و دسته جمعی. هتلی که یکی از بهترین رستوران‌های پوکت را در اختیار دارد و با رفتن به آن خیالتان کامل از بابت خورد و خوراکتان راحت می‌شود. چرا که می‌توانید انواع غذاهای درجه یک بین‌المللی را در آن سفارش بدهید. هتلی که اتاق‌های شیک و جذابی دارد و از امکانات ویژه‌ی اتاق‌هایش تلوزیون‌های LED هستند.

 

 بهترین مهمانسراهای کوله‌گردی محله‌ی‌ پاتونگ در پوکت 

 

 

 Kokotel Phuket

 


نشانی: پاتونگ، ۸۳۱۵۰

 


۴- Lub D – Phuket


یک هتل جذاب و عالی برای آنهایی که می‌خواهند با دیگر توریست‌ها از ملیت‌های مختلف هم‌خانه و هم‌اتاق شوند. البته این هتل اتاق‌های خصوصی نیز دارد تا افرادی که می‌خواهند در مکان‌های خصوصی و خانوادگی اقامت کنند نیز این امکان برایشان فراهم باشد. از امکانات ویژه‌ی این هتل رستوران درجه یک و استخر لوکس آن است. شاید بد نباشد بدانید که با اقامت در این هتل می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و ساحل پاتونگ را بگردید.

 

 

 Lub D – Phuket

 


نشانی: جاده ساواتدیراک ۵/۵

 


۵- R Mar resort and spa


یک هتل چهار ستاره عالی برای آنهایی که هزینه‌ی سفر چندان برایشان اهمیتی ندارد و می‌خواهند در یک مکان شیک و لاکچری اقامت داشته باشند. هتلی که یکی از بهترین مراکز ماساژ پوکت در آن واقع شده است و استخرش نیز یکی از بهترین استخرهای پوکت است. هتلی که بهترین چشم‌اندازها از طلوع و غروب خورشید را به مشافرانش ارائه می‌دهد.

 

 

 R Mar resort

 


۶- Hotel clover patong Phuket


هتلی شیک و دنج با بهترین امکانات تفریحی و اقامتی. هتلی که استخری بزرگ و درجه یک دارد و در همه‌ی اتاق‌هایش امکانات ویژه فراهم آمده است. در سفرتان به پوکت اگر می‌خواهید در جایی اقامت کنید که ساحل اختصاصی داشته باشد و در ساحل اختصاصی‌اش بتوانید انواع ورزش‌های آبی را امتحان کنید باید به این هتل تشریف ببرید. جاییکه می‌توانید اسکی روی آب، پاراسلینگ و دیگر تفریحات آبی را با بهترین کیفیت انجام بدهید.

 

  بهترین سواحل پوکت در روزهای گرم تابستانی 

 

 

 Hotel clover patong

 


نشانی: جاده تاوونگ ۱۱-۸

 


۷- Silver resort


سی و سه اتاق کوچک اما دنج در یک هتل تمیز و شیک گرد هم جمع آمده‌اند تا برای انواع مسافران شهر پوکت اقامتی امن، آرام و راحت را فراهم آورند. هتلی که مرکز نگهداری از کودکان و خردسالان دارد و از این رو یکی از هتل‌های مناسب برای سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید.

 

 

 Silver resort

 


۸- Baan Pron Phateep


یک هتل سنتی و در عین حال مدرن. هتلی پست مدرن که دکور و تزئیناتی ویزه دارد. هتلی نزدیک به یک مرکز خرید که در بالکن‌هایش می‌توانید به تماشای گل‌ها و گیاه‌ها بروید و روحیه‌تان عوض شود. هتلی که چشم‌اندازی ویژه از ساحل و دریا را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

 

 Baan Pron Phateep

 


۹- Impiana resort patong Phuket


هتلی شیک و زیبا که تمامی امکانات لازم برای یک اقامت درجه یک را دارد. هتلی که استخری لوکس دارد، یکی از بهترین مراکز ماساژ و مراقبت از زیبایی پوکت را در اختیار دارد، مرکز بازی برای کودکان دارد، مرکز مراقبت از خردسالان دارد و یکی از بهترین رستوران‌های پوکت را نیز در اختیار دارد.

 

  ۸ رستوان شیک و ساحلی پوکت که خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند 

 

 

 Impiana resort patong

 


نشانی: جاده تاوونگ ۴۱

 


۱۰- La vintage resort


یک هتل دنج رنگی. هتلی که رنگ اتاق‌هایش حال و هوایی آرامش‌بخش برای مسافرانش می‌سازد. هتلی که تزئیناتش برای همیشه پوکت را در خیال مسافرانش جاودانه نگه می‌دارد. هتلی که مرکز مراقبت از خردسالان دارد و بسیاری از خانواده‌ها در سفر به پوکت این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

 

 

 La vintage resort

 


نشانی: ساحل پاتونگ، ۸۳۵۰

۲۷ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران