هتل لاکچری به تمام معنایی Six Senses در یائو نوی پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
هتل لاکچری به تمام معنایی Six Senses در یائو نوی پوکت

هتل‌های لاکچری در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. گاهی در قلب شلوغی‌های لندن هستند و با تجهیزاتی از طلا و غذاهایی بی‌مانند شما را به وجد می‌آورند، گاهی در ساختمان‌های تاریخی هند هستند و گاهی نیز همچون هتل Six Senses، در قلب طبیعت به طرز شگفت‌آوری زیبا، منحصر به فرد و مملو از امکانات جذاب ساخته شده‌اند. امروز ما شما را با هتلی آشنا می‌کنیم که نمونه‌اش در منطقه یا دیگر کشورها را کم‌تر پیدا خواهید کرد، جایی که در سفر با تور تایلند به پوکت می‌توانید در آرامش جزیره‌ای که در آن واقع شده ساکن شده و از لوکس‌ترین اقامت ممکن لذت ببرید.

 


هتل Six Senses در یائو نوی


Six Senses هتل‌های زیادی در دنیا دارد که همگی در مناطقی بسیار خاص ساخته شده‌اند. این هتل نیز که در یائو نای ساخته شده، درمحلی رویایی با پس زمینه‌ای از صخره‌های آهکی که سر از آب بیرون آورده‌اند و در دل زیبایی‌های طبیعی جزیره پدید آورده شده تا بتواند تجربه‌ای متفاوت و منحصر به فرد برای مسافرانش مهیا کند. به طور خلاصه باید این اقامتگاه را متشکل از چند ویلا به همراه استخرهای اختصاصی و مساحت زیاد در منطقه جنگلی و نزدیک به دریا روایت کرد که امکاناتش در سطح هتل‌های لاکچری دنیاست و چیزهایی دارد که در کم‌تر جایی برای اقامت پیدا خواهید کرد.

 

اقامتی خاطره‌انگیز در هتل ساحلی آندامان وایت بیچ پوکت

 

 

هتل Six Senses

 


ویلاهای لاکچری بسیار زیبا


قبل از اینکه به امکانات هتل برسیم ابتدا باید از خود ویلاها بگوییم. ویلاهایی که در قلب طبیعت ساخته شده و به گونه‌ای هستند که حریم شخصی شما را درخت‌های زیبای حفاظت می‌کنند. این ویلاها از بسیاری جهات دوستار طبیعت بوده و به شما این امکان را می‌دهند که زیبایی‌ها جزیره به به شکلی دسته اول در تمام مدت اقامت خود تجربه کنید، مخصوصا اینکه جنگل مانگرویی به محیط هتل متصل می‌شود که زیبایی‌های آن را دو چندان می‌کند. خود ویلاها نیز چوبی و بسیار شیک است. همگی از یک محیط بسیار بزرگ برای استراحت، سالن پذیرایی و سرویس بهداشتی و حمام بسیار شیک و همچنین بخشی برای استراحت کنار استخر و یک استخر بزرگ پدید آمده‌اند و دارای یک محیط باز به عنوان حیاط یا تراس نیز هستند. مجموعه‌ای ارزشمند که در کنار منظره‌ی بی‌نهایت زیبای پیش روی شما، اقامتتان را در سطحی غیر قابل توصیف قرار می‌دهد.

 

۸ رستوان شیک و ساحلی پوکت که خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند

 

 

هتل Six Senses

 


درون اتاق‌ها نیز ابتدا با یک طراحی زیبا و در عین حال ساده مواجهید که از نظر رفاهی همه چیز در آن به بهترین شکل پدید آورده شده است. در این کلبه‌ی چوبی شیک شما قهوه جوش و چای ساز دارید تا نوشیدنی خود را آماده کنید، مبلمان بسیار راحت در کنار تخت‌های بزرگ برای استراحت دارید، حمام رو به دریا برایتان تدارک دیده شده و تلوزیون بزرگ به همراه اینترنت رایگان نیز برایتان در نظر گرفته‌اند.

 

 

هتل Six Senses

 


مهم‌ترین امکانات لاکچری هتل Six Senses در یائو نوی


قبل از هر چیز باید به پخش فیلم هر شبه بر پرده ساحلی در محیط باز اشاره کرد که شب‌های خاطره‌انگیزی برای زمان حضور شما در Six Senses رقم می‌زند. بعد ازآن باید به اسپایِ اختصاصی و بسیار عالی هتل اشاره کنیم. یک اسپای لاکچری به تمام معنا که با طراحی شیک و البته امکانات و خدماات بسیار خوب در کنار یک حوض زیبا و باغی دیدنی ساخته شده تا شما را در آرامش کامل فرو ببرد.
دیگر امکان بسیار جذاب هتل برای مسافرانش، سفرهای دریایی با قایق لوکس اختصاصی هتل است که شما را به دیدن جزایر اطراف یائو یای همچون فی فی می‌برد. این قایق‌ها با امکانات رفاهی بسیار عالی ساخته می‌شوند و یک سفر عالی یک روزه را برایتان پدید می‌آورند.

 

۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

 

 

هتل Six Senses

 


دیگر امکانات هتل Six Senses


شما در این هتل می‌توانید برنامه‌های مختلف تفریحی برای خود ترتیب دهید که همگی با امکانات هتل اما با پرداخت مبلغی اضافی در اختیارتان قرار داده می‌شود. مثلا می‌توانید موتور سه چرخه‌ی کرایه کرده و به دیدار دیدنی‌های جزیره بروید، انواع ورزش‌های آبی بزرگسالان یا خانوادگی را تجربه کنید، غواصی را تجربه کنید یا با کایاک‌های اختصاصی Six Senses به تور جنگل‌های مانگرو بروید.

 

 

هتل Six Senses

 


امکان باربیکیو در ساحل برایتان مهیا شده است و می‌توانید در جزیره دوچرخه سواری را نیز تجربه کنید یا از مسابقات بوکس اختصاصی هتل نیز لذت ببرید. این‌ها در کنار سالن ورزشی، کلاس‌های رایگان یوگا و بسیاری چیزهای دیگر هست که گفتن از آن‌ها تمامی ندارد.

 


رستوران


سه سرآشپز بسیار خوب به صورت اختصاصی در هتل Six Senses فعالیت می‌کنند که انتخاب‌های گسترده و فوق‌العاده‌ای را پیش پایتان می‌گذارند. غذاها در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله غذاهای اروپایی، غذاهای آسیایی و غذاهای دریایی برایتان آماده شده و در سه رستوران که با طراحی‌های مختلف ساخته شده‌اند در اختیارتان گذاشته می‌شوند.

 

۷ مکان فوق‌العاده در پوکت برای خرید بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر

 

 

هتل Six Senses

 


در کنار این‌ها شما امکان سفارش غذا در ساحل و در ویلای خود را هم دارید که می‌توانید غذا را در این محیط‌ها نیز میل کنید. این نکته را نیز فراموش نکنید که بخش زیادی از مواد اولیه در خود جزیره و به صورت اورگانیک رشد داده می‎شوند.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران