۷ اسپای لاکچری در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۷ اسپای لاکچری در پوکت

پوکت یکی از خاص‌ترین جزیره‌های تایلند است که در تمامی روزهای سال مملو از مسافران است. جزیره‌ای با لوکس‌ترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری و دنج‌ترین اقامتگاه‌های ساحلی. جزیره‌ای که برترین تفریحات آبی تایلند را در خود فراهم آورده است و در کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی بی‌نظیر از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره‌ی فوق‌العاده اگر به دنبال بهترین اسپاها و مراکز ماساژ هستید همراه ما باشید تا ۷ اسپای لاکچری این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Mandara spa


این اسپا در اقامتگاه لوکس JW Marriott واقع شده است و یکی از اسپاهای درجه یک پوکت به حساب می‌آید. جاییکه در لیست خدماتش ۴۰ گونه از انواع ماساژها دیده می‌شود و شما می‌توانید متناسب با مشکلی که دارید مشاوره بگیرید و یکی از خدمات را انتخاب کنید. یکی از معروف‌ترین خدمات این مرکز اما ماساژ سنتی است که مدت زمان انجام آن ۹۰ دقیقه می‌باشد. ماساژی که قدمتی به اندازه‌ی ۲۵۰۰ سال دارد و مجرب‌ترین ماساژورهای پوکت آن را در این مجموعه انجام می‌دهند. در سفرتان به پوکت اگر به دنبال یک روز خاص هستید مراجعه به این اسپا آن روز خاص را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

تفریح‌ها و سرگرمی‌های رایگانی که می‌توانید در پوکت به انجام برسانید

 

 

Mandara spa

 


۲- Hilton Phuket


یک اسپای عالی متشکل از چندین اتاق، واقع شده در یک اقامتگاه دنج به نام Arcadia. اسپایی که انواع مختلفی از خدمات ماساژ را به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌دهد و از آنها در قبال این خدمات هزینه‌های معقولی دریافت می‌کند. اسپایی که ماساژهایش جزو خدمات مربوط به سلامتی و پزشکی به حساب می‌آیند و از همین رو طرفداران زیادی در میان گردشگران دارد. اگر احساس بی‌حوصلگی و خستگی زیاد در بدن‌تان می‌کنید در سفرتان به پوکت با رفتن به این اسپا می‌توانید خستکی و رخوت را از تن‌تان بیرون کنید.

 

 

Hilton Phuket

 


۳- Banyan Tree


برای زیستن و تجربه کردن باید تن و جان با یکدیگر در تماس باشند و هیچگاه یکی از دیگری جا نماند. اما پیش می‌آید بارها در زندگی که یکی از دیگری پیشی می‌گیرد و همین امر می‌شود اضطراب، می‌شود ناراحتی، می‌شود تشویشی مدام که حال خوش را از شما می‌گیرد. اگر در این وضعیت از زیستن قرار دارید و حالا به پوکت رفته‌اید، این اسپا که در یک محیط رویایی و جادویی قرار گرفته است می‌تواند به دست ماساژورهایش تن و جان شما را باز به هم برساند و در آرامشی مثال زدنی رهایتان کند. در این مرکز می‌توانید انواع مختلفی از ماساژها را به دلخواه خودتان دریافت کنید.

 

بهترین مناطق پوکت برای غواصی در آب‌های کریستالی

 

 

Banyan Tree

 


۴- The Royal Phuket Yacht Club


یک مرکز ماساژ عالی که جدای از ماساژهای شرقی و آسیایی، با مراجعه به آن می‌توانید ماساژهای اروپایی و سوئدی را نیز تجربه کنید. مرکزی لوکس و آرام که به دلیل تنوع خدماتش در جزیره‌ی پوکت و در میان گردشگرانش بسیار معروف شده است و مراجعه‌کنندگان زیادی دارد. مرکزی که برای دریافت گران‌ترین سرویس ماساژ آن باید در حدود ۳ هزار بت هزینه کنید اما مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد.

 

 

The Royal Phuket

 


۵- Le spa


این مرکز ماساژ یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین مراکز ماساژ و اسپاهای پوکت به حساب می‌آید. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید حداقل یک نیمروز از سفر خود به پوکت را خوش و بدون دغدغه بگذرانید. مرکزی که جدای از بهترین ماساژها، بهترین قهوه‌ها و دم‌نوش‌های شرق آسیا را نیز به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌دهد. مرکزی که جدای از ماساژهای طولانی مدت، ماساژهای کوتاه مدت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای نیز دارد. مرکزی که از بهترین روغن‌ها و گیاهان برای ماساژ بدن شما استفاده می‌کند. در سفرتان با تور پوکت اگر به دنبال سپری کردن زمان در یک اسپای متفاوت هستید به شما این اسپا را پیشنهاد می‌کنیم.

 

بهترین سواحل پوکت در روزهای گرم تابستانی

 

 

Le spa

 


۶- The Aspara


یک مرکز ماساژ بی‌نظیر واقع شده در یک اقامتگاه رویایی و جادویی به نام Holiday Inn Resort. مرکزی که بهترین ماساژهای سنگ داغ را در آن می‌توانید دریافت کنید. مرکزی که خدمات متنوع ماساژ را به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌دهد و ماساژوهایش از میان بهترین‌ ماساژورهای پوکت انتخاب شده‌اند. مرکزی که با رفتن به آن می‌توانید در اتاق‌های شگفت‌انگیز آرامش را تجربه کنید و پوست‌تان را نیز اگر مشتاق بودید پاکسازی کنید. درهای این مرکز ماساژ همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر به روی گردشگران پوکت باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

بهترین تفریح‌های هیجان‌انگیز گروهی در پوکت

 

 

The Aspara

 


۷- مرکز ماساژ اقامتگاه Movenpick


در سفرتان به پوکت اگر به دنبال یک جای لاکچری، خاص، شگفت‌انگیز و در عین حال دنج برای گرفتن خدمات ماساژ هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این مرکز ماساژ مراجعه کنید. جاییه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب درهایش به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

دانستنی‌های ضروری که پیش از سفر به پوکت باید آنها را بدانید

 

 

Movenpick

۰۲ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران