اقامتی خاطره‌انگیز در هتل ساحلی آندامان وایت بیچ پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
اقامتی خاطره‌انگیز در هتل ساحلی آندامان وایت بیچ پوکت

پوکت یکی از جذاب‌ترین جزیره‌های تفریحی تایلند است. چرا که برترین تفریحات این کشور را در خود پدید آورده است. تفریحاتی جنگلی، ساحلی و دریایی. تفریحاتی از جنس دورهمی و سافاری. تفریحاتی روزانه و شبانه. برای کامل شدن عیش سفر به این جزیره اما باید در یک مکان رویایی و جادویی اقامت کرد. در سفرتان با تور تایلند به پوکت اگر به دنبال یک اقامت مناسب و خاطره‌انگیز هستید همراه ما باشید تا یک هتل ساحلی عالی در این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم. هتلی ۵ ستاره که یک اقامت لاکچری را برای مهمانانش رقم می‌زند.

 


هتل Andaman White beacg resort


سفر به جزایر تایلند یعنی سفر به نقاط بکر و ناب هستی که باید خلوتی و شلوغی را توامان با هم در آنها تجربه کرد. جزایری که سرشار از زیبایی به حساب می‌آیند و تجلی همجواری دریا و جنگل‌اند. جزایری که بهترین کافه‌ها و خیابان‌ها را برای انواع دورهمی‌ها و شب‌گردی‌ها دارند. یکی از بهترین جزایر این کشور اما پوکت است. جاییکه شهرتش امروزه از کشور تایلند فراتر رفته است و در نقاط مختلفی از جهان پیچیده است. این جزیره در دل خود هتل‌ها و هاستل‌های مختلفی جای داده است تا از مسافران مختلف خودش پذیرایی کند. یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های این جزیره آندمان بیچ است. هتلی که در یکی از معروف‌ترین سواحل این شهر واقع شده است و جدای از امکان اقامتی آرام، امکان تفریحات هیجان‌انگیز را نیز برای مهمانانش فراهم می‌آورد. هتلی بین‌المللی با بهترین خدمه‌ها. هتلی که اتاق‌هایش یک نوع و یک مدل نیستند و تنوعی از امکانات را در هرکدام از آنها وجود دارد. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد و در دل یک باغ واقع شده است.

 

۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

 

 

هتل آندامان وایت بیچ

 


انواع اتاق‌های هتل آندامان وایت بیچ


ویلاهای ساحلی با استخرهای اختصاصی: ویلاهایی به وسعت ۱۰۰ متر مربع که یک تخت دو نفره در آنها وجود دارد و یک مبل تختخواب‌شو. ویلاهایی که یک تراس فوق‌العاده برای تماشای ساحل و دریا در اختیار مسافرانشان قرار می‌دهند.
اتاق دبل دولوکس: اتاق‌هایی که میان ۴۵ تا ۵۰ متر مساحت دارند و برخی‌هاشان استخر اختصاصی در خود دارند. اتاق‌هایی با تخت‌های دونفره و یا تکنفره که حمام‌های لوکس و درجه یک دارند.
اتاق دبل سوپریور: اتاق‌های ۲۵ متری نقلی با تختخواب و مبل راحتی که حمام اختصاصی دارند و اقامت در آنها نسبت به سایر اتاق‌های این هتل ارزان‌تر است.
اتاق توین دولوکس: اتاق‌هایی ۵۰ متری با چشماندازی فوق‌العاده به دریا و ساحل که یک تخت دونفره و یک مبل راحتی در آن موجود است. این اتاق‌ها همچنین در کنار یک حمام لوکس و عالی، یک استخر اختصاصی جذاب نیز دارند.
سوئیت‌های دو خوابه: سوئیت‌های دو خوابه‌ی این هتل یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت‌های خانوادگی است. خانه‌هایی که نزدیک به ۱۵۰ متر وسعت دارند و دسترسی مستقیم به ساحل اختصاصی این هتل به مهمانانشان می‌دهند. این سوئیت‌ها چشم‌انداز فوق‌العاده از دل تراس‌شان به ساحل و دریا ارائه می‌دهند و تمامی امکانات لوکس یک خانه‌ی درجه یک را در خود دارند.

 

 

هتل آندامان وایت بیچ

 


رستوران‌های هتل آندامان وایت بیچ


این هتل در مجموع سه رستوران مهم جزیره‌ی پوکت را در خود جای داده است تا بتواند از پس ذائقه‌های مختلف مسافرانش بربیاید. رستوران تایلندی این هتل تام یای تام نام دارد که بهترین غذاهای تایلندی را در تمامی وعده‌های غذایی به مسافرانش ارائه می‌دهد. رستوران کوکونات تراس دیگر رستوران این هتل است که در آن می‌توانید غذاهای آسیای میانه و غربی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که منویی ویژه برای کودکان نیز دارد. اما رستوران ویژه و پرطرفدار این هتل رستوران ماربلو است. جاییکه غذاهای ایتالیایی برای مهمانانش طبخ می‌کند و با بهترین پیتزاها و پاستاها از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که همه‌ی مسافران این هتل را از خود راضی نگه می‌دارد و در محدوده‌ی زمانی مشخص سرویس اتاق دارد.

 

۱۰ هتل ارزان قیمت پوکت که می‌توانید شبانه‌روزی خوش در آنها سپری کنید

 

 

هتل آندامان وایت بیچ

 


امکانات ویژه هتل آندامان وایت بیچ


- از نخستین امکانات ویژه‌ی این هتل می‌توان به نیروهای انسانی آن اشاره کرد. کسانیکه قادر هستند به زبان‌های ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی صحبت کنند و بهترین سرویس‌ها را به مهمانان ارائه دهند.
- در اختیار داشتن یک ساحل اختصاصی که در آن انواع ورزش‌های آبی و همچنین مکان‌هایی دنج و ناب برای تماشای دریا تدارک دیده شده است از دیگر امکانات ویژه این هتل به حساب می‌آید.
- وجود باشگاه ورزشی عالی که در آن می‌شود به تناسبات اندام اندیشید و بدن را رام ذهن و اندیشه کرد از امکانات پرطرفدار در میان مهمانان این هتل است.

 

معرفی‌ ۵ هتل بسیار خوب با قیمت ارزان و مقرون‌ به صرفه در پوکت

 

 

هتل آندامان وایت بیچ

 


- در دل این هتل یک فروشگاه به صورت ۲۴ ساعته باز است تا شما بتوانید خریدهای مناسب در آن انجام بدهید.
- این هتل یک کافه‌ی درجه یک در خودش جای داده است تا مسافرانش بتوانند بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم را در آن سفارش بدهند و نوش جان کنند.
این هتل در نزدیکی اماکن گردشگری جزیره‌ی پوکت قرار گرفته است و همین امر باعث شده است بیشتر مورد توجه مسافران پوکت باشد. آندمان بیچ در فاصله‌ی ۱۵ کیلومتری از پوکت فانتاسی، ۱۸ کیلومتری مرکزخرید جونگسیلون، ۲۰ کیلومتری کارتینگ و ۲۵ کیلومتری بنای مذهبی چالونگ قرار گرفته است. هتلی در منطقه تالانگ، تامبون ساکو.

۱۴ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران