هتل ۵ ستاره Best Western Premier در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
هتل ۵ ستاره Best Western Premier در باتومی

هر چند خیلی از سفرها در تور گرجستان به مقصد تفلیس انجام می‌شود، اما از نظر خیلی‌ها، این باتومی است که آن را باید نگین زیبای این کشور به شمار آورد. یک شهر ساحلی فوق‌العاده دیدنی که همانقدر که برای سفرهای عاشقانه دو نفره مناسب است، خانواده‌ها نیز در آن‌جا می‌توانند انواع فعالیت‌ها را تجربه کنند. البته برای هر سفری، باید ابتدا یک هتل مناسب را برای اقامت انتخاب کرد و هتلی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، از امتیازاتی برخوردار است که می‌تواند انتخابی عالی در این سفر برایتان باشد.

 

کوتاه درباره هتل Best Western Premier

این هتل ۵ ستاره در یک بنای بسیار زیبا و متفاوت ساخته شده است. بنایی که درونش نیز به شکلی مدرن و زیبا طراحی شده و کاملا حال و هوای یک هتل ۵ ستاره را دارد. هتلی که ۱۵ طبقه و ۱۰۴ واحد اقامتی داشته که ۲ طبقه آن به صورت اختصاصی به اسپای این مجموع اختصاص دارد.  امتیازات بالای گردشگران به این هتل عموما بر سرویس دهی بسیار عالی، اتاق‌های تمیز با اندازه مناسب، نمای زیبای بالکن‌ها و خدمات خیلی خوبش متمرکز شده است.

البته Best Western Premier دارای رستورانی عالی، یک لانج بزرگ در طبقه دو، اسپا، استخر و بسیاری چیزهای دیگر است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. همچنین نباید فراموش کرد که این هتل در نزدیکی دلفیناریوم، آکواپارک و موزه باستان شناسی باتومی واقع شده و خیلی دیگر از دیدنی‌های شهر نیز در فاصله اندکی از آن‌ا واقع شده‌اند. همچنین اگر در فصل تابستان قصد سفر به تور باتومی را دارید و می‌خواهید در سواحل این شهر تفریح کنید، این را هم باید در نظر داشته باشید که ساحل تنها حدود ۲۵۰ متر با محل هتل فاصله دارد.

اقامتگاه‌ها در هتل Best Western Premier باتومی

اقامتگاه‌ها در Best Western Premier‌ دو دسته اتاق‌ها و سوییت‌ها تقسیم بندی شده‌اند. همگی این اقامگاه‌ها دارای اینترنت رایگان بی‌سیم، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق داخلی، تراس، مینی‌بار، قهوه جوش و چای ساز و امکاناتی از این دست هستند. اتاق‌های استاندارد هتل با فضایی نسبتا بزرگ، میز تحریر، مبلمان و طراحی داخلی شیک و مدرن، به صورت تک تخته و دو تخته ارائه شده و ارزان‌ترین انتخاب شما در هتل هستند.

 

هتل ۵ ستاره گرند گلوریا در باتومی

اتاق‌های دلوکس برای کسانی مناسب است که نیاز به فضای بیشتری دارند. در این واحدها دو فضای جداگانه در نظر گرفته شده و مبلمان بیشتری نیز برای مهمانان وجود دارد.

و اما به سراغ سوییت‌های Best Western Premier برویم. سوییت‌های جونیور با فضایی باز، امکانات عالی و نمای پانورامای دریا، یک انتخاب عالی برای اقامت در باتومی به شمار می‌روند. سوییت‌های کینگ نیز بسیار شبیه به سوییت‌های جونیور هستند با این تفاوت که فضای بزرگ‌تر و مبلمان کامل‌تری را در اختیار شما می‌گذارند. اما بهترین و گران‌ترین انتخاب در هتل Best Western Premier، سوییت‌های پریمیر است که با فضای حدودا ۲۰۰ متری، تراس بسیار بزرگ، مبلمان کامل، طراحی داخلی متفاوت نسبت به دیگر واحدها و البته پنجره‌های بزرگ برای دیدن نمایش شهر و دریا، یک اقامت ویژه و فراموش نشدنی را در این شهر برایتان رقم خواهد زد.

 

گشتی جذاب اطراف فواره موزیکال باتومی

دیگر بخش‌های هتل

همانطور که گفتیم، دو طبقه از ساختمان هتل Best Western Premier به اسپایِ این مجموعه اختصاص دارد که در خود امکاناتی عالی از جمله اتاق بخار، اتاق‌های اختصاصی ماساژ، استخر نسبتا کوچک و ... را دارد. همچنین در همین طبقه یک سالن ورزشی مجهز نیز برای مسافران تعبیه شده است.

در طبقه ۱۳ هتل یک رستوران بسیار عالی با تراسی بزرگ در نظر گرفته شده که در آن‌جا می‌توانید انواع غذای محلی و بین‌المللی و نوشیدنی‌های مختلف را برای خود سفارش داده و در فضایی زیبا همراه با نمای دلپذیر دریا میل کنید. از دیگر بخش‌های هتل می‌توان به سالن کنفرانس، سالن جلسات، بار در لانج اختصاصی، سالن آرایش و ... اشاره کرد.

 

کلیسای باگراتی کوتایسی، گرجستان

نکات پایانی درباره هتل Best Western Premier

  • نقاط دیدنی شهر همچون برج الفا، میراکل پارک، مجسمه‌ی علی و نینو، بندرگاه باتومی و چندین جای دیگر در فاصله‌ی کم‌تر از ۳ کیلومتر نسبت به هتل واقع‌ شده‌اند
  • اجار‌ه‌ی بردن حیوانات خانگی به هتل را نخواهید داشت
  • اینترنت رایگان بی‌سیم در تمام بخش‌های هتل در دسترس شما خواهد بود
  • مسئولان و خدمات هتل همگی به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط هستند
  • شاتل فرودگاهی با هزینه‌ی اضافی در اختیار شما قرار می‌گیرد
  • استخر کودکان در محیط اسپا در نظر گرفته شده است

۲۲ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران