معرفی هتل زیبا و ۵ ستاره‌ی Colosseum Marina در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی هتل زیبا و ۵ ستاره‌ی Colosseum Marina در باتومی

باتومی از جمله مقاصد پرطرفدار در ایران و دومین شهر گردشگرپذیر تور گرجستان است که سالانه تعداد بسیار زیادی مسافر به خود می‌بیند. این شهر ساحلی زیبا که در کرانه‌ی دریای سیاه واقع شده، مراکز تفریحی متعدد و البته هتل‌های فوق‌العاده‌ای دارد. از میان تمامی این هتل‌ها، ما هتل پنج ستاره‌ی بسیار جذاب Colosseum Marina را انتخاب کرده‌ایم تا در مقاله‌ی امروزمان به معرفی آن بپردازیم.

 


هتل پنج ستاره‌ Colosseum Marina


این هتل با بنای زیبای خود در کنار دریا واقع شده و در کنار نمای دلچسبی که خود به این منطقه داده، منظره‌ای دیدنی را نیز برای مسافرانش به همراه دارد. جایی در نزدیکی چندین مکان دیدنی باتومی که از بسیاری جهات جایی ایده‌آل برای اقامت محسوب می‌شود. از نظر امکانات نیز Colosseum Marina در سطح بسیار خوبی قرار دارد و لایق ۵ ستاره‌ای است که به آن اختصاص داده شده. دارای استخر و اسپا بوده و سالن ورزشی و رستوران و دیگر مراکز را نیز در خود دارد.

 

۵ فستیوال معروف که هرساله در شهر باتومی برگزار می‌شوند

 

 

Colosseum Marina

 


اتاق‌ها و امکانات رفاهی


بنای کلی این هتل همچون اسمش مثل کلسیوم طراحی شده و به همین خاطر تقریبا تمامی اتاق‌هایش نمای دریا را برای مسافران به نمایش می‌گذارد و همه مشرف به استخر زیبای مرکز هتل نیز هستند. اتاق‌ها از نظر ظاهری زیبا و شکیل هستند و به دور از المان‌های لاکرچی، سعی شده کلاسیک و مجلل باشند. همگی دارای دارای تلوزیون‌های مسطح بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، بالکن، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی بسیار شیک و صبحانه رایگان هستند.

 

۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی باتومی برای اقامتی آسوده و نسبتا ارزان 

 

 

Colosseum Marina

 


اتاق‌ها خیلی متفاوت نیستند و بازه‌ی قیمتی آن‌ها نیز بسیار کم است، با این حال شما می‌توانید بسته به مساحتی که برای اتاقتان احتیاج دارید، هر کدام که مناسب‌تر است را انتخاب کنید چون در مجموع بیشترین تفاوت در میان اتاق‌ها مربوط به متراژ آن‌ها می‌باشد. این متراژ از ۲۹ متر آغاز و به ۵۵ متر رسیده و در سوییت‌های تراس دار ویژه هتل به ۸۶ متر می‌رسد. این سوییت‌ها گران‌ترین اتاق‌های هتل هستند و دارای تراس ویژه همراه با امکانات می‌باشند. در نظر داشته باشید که مبلغ اختصاص یافته به هر اتاق، فارغ از متراژ، برای دو نفر در نظر گرفته شده و شما باید به ازای نفرات بیشتر، مبلغ بیشتری نیز پرداخت کنید. Colosseum Marina دارای اینترنت رایگان در تمامی اتاق‌ها و سالن‌ها است و شما می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا به اینترنت متصل باشید.

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی

 

 

Colosseum Marina

 


استخر، اسپا و دیگر امکانات تفریحی


همانطور که در تصاویر این هتل پیداست، Colosseum Marina دارای استخری بسیار زیباست که در حیاط ساختمان بالای لابی قرار گرفته است. این استخر امکاناتی برای استراحت و تماشای منظره‌ی دریا را برایتان مهیا کرده است. استخر سرپوشیده‌ی این هتل نیز جایی زیباست و امکانات بسیار خوبی دارد و در زمان بارندگی یا روزهای سرد سال، امکان شنا و آبتنی را برایتان فراهم می‌کند.

 

۱۰ هاستل ارزان قیمت و با کیفیت باتومی برای اقامتی مقرون به صرفه

 

 

Colosseum Marina

 


این مجموعه دارای یک اسپای معمولی و سالن ورزشی مجهزی بوده تا بتوانید در هنگام سفر نیز ساعتی را به ورزش مشغول شوید. از دیگر بخش‌های مورد نظر هتل می‌توان به سالن استراحت آن اشاره کرد که مبل‌های راحتی داشته و موسیقی زنده نیز در آن پخش می‌شود و همچنین امکان سرو نوشیدنی نیز در آن‌ها لحاظ شده است. همچنین سالن تنیس نیز در کنار سالن ورزش در نظر گرفته شده که می‌توانید با امکانات هتل در آن به بازی مشغول شوید.

 


موقعیت قرار گیری


این هتل در جایی بسیار عالی و همانطور که گفته شد نزدیک به ساحل قرار گرفته است. اگر چه این هتل در جایی نسبتا معروف قرار گرفته، اما ساحل پیش روی آن در ایام تابستان اختصاصی و تنها در خدمت مسافران Colosseum Marina خواهد بود. از طرفی شما به راحتی می‌توانید به آکواپارک باتومی بروید، چون این پارک آبی جذاب و دوست داشتنی که از جمله نقاط گردشگرپذیر شهر می‌باشد، تنها ۴۰۰ متر از هتل دور است.

 

معرفی برترین هتل‌های ۵ ستاره باتومی

 

 

Colosseum Marina

 


برای رسیدن به دلفیناریوم باتومی نیز یک دقیقه باید مسیر طی کنید و چند دیدنی دیگر شهر از جمله موزه باستان‌شناسی نیز نهایتا ۱۵ دقیقه از شما فاصله دارند. فراموش نکنید که فرودگاه نیز در فاصله دو دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته است.

 


مزایای هتل Colosseum Marina

 

 

Colosseum Marina

 


اتاق‌های شیک و بزرگ
امکانات عالی رفاهی و تفریحی
اینترنت رایگان
ساحل اختصاصی به همراه دو استخر روباز و سرپوشیده
ایرادات هتل Colosseum Marina
نداشتن رستوران اختصاصی
نداشتن سرویس دهی در ساحل

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران