معرفی هتل ۴ ستاره ادمیرال باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی هتل ۴ ستاره ادمیرال باتومی

بعضی از هتل‌ها با آن‌که یک فضای لاکچری براتان مهیا نکرده‌اند، اما فضایی خاص و گرم دارند که خود خاطره‌ای عزیز از سفر را در خاطره‌تان می‌سازند. خیلی‌ها مثل من همیشه در سفر به دنبال چنین هتل‌هایی هستند که فارغ از سیستم‌های خشک هتل‌داری، جایی آرامش بخش و در عین حال زیبا برای استراحت باشند. هتلی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، سال‌های زیادی از تاسیسش نمی‌گذرد و سعی کرده که چنین فضایی را برای شما به وجود بیاورد. اگر شما هم عازم تور باتومی هستید و می‌خواهید تعطیلات خود را در کشور گرجستان سر کنید، همراه ما شوید تا با هم به این هتل دوست داشتنی نگاهی بندازیم.

 

درباره هتل ۴ ستاره ادمیرال (Admiral)

اولین چیزی که در مورد هتل ادمیرال باید بدانید این است که این اقامتگاه در جایی بسیار عالی از شهر واقع شده و تا ساحل دریای سیاه، پیاده چند قدم راه است. بلوار معروف باتومسکی ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد و خیلی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر نیز از این مکان اصلادور نیستند. خود هتل نیز از بنای بسیار زیبایی بهره می‌برد که رنگ بندی متفاوت و جذابی داشته و از همان بیرون متوجه می‌شود که تمامی واحد‌های ادمیرال ، دارای تراس‌های اختصاصی هستند.

ویژگی‌های این هتل به همین جا ختم نشده و و یکی از بهترین رستوران‌-تراس‌های شهر نیز در آن‌جا واقع شده است. شاتل اختصاصی برای فرودگاه، بار بسیار خوب و همچنین خدمات دهی از جمله دیگر امتیازات هتل هستند اما یک ویژگی خاص که ابتدای نوشته از آن یاد کردیم، ادمیرال را از دیگر هتل‌های ۴ ستاره باتومی متمایز می‌کند و آن فضای گرم و دوستانه‌ای است که در هتل جریان داشته و محیطی لذت‌بخش را برای اقامت به وجود می‌آورد.

اقامتگاه‌های هتل ۴ ستاره ادمیرال

یکی دیگر از خوبی‌های هتل، تنوع خوب اقامتگاه‌های این مکان است که برای بودجه‌های مختلف، اتاق‌ها و سوییت‌های متفاوتی را ارائه می‌کند تا همه بتوانند در Admiral اقامت داشته باشند. برای داشتن سفری ارزان به باتومی، می‌توانید اتاق‌های اکونومی هتل را انتخاب کنید که ۲۰ تا ۲۳ متر مربع مساحت داشته و امکانات رفاهی کاملی را دارا هستند، اما تنها واحدهایی بوده که بالکن اختصاصی ندارند. اتاق‌های استاندارد و استاندارد پلاس دیگر انتخاب‌های نسبتا ارزان به شمار می‌روند که بزرگ‌تر بوده و بالکن دارند و شما از آن‌جا می‌توانید منظره‌ی زیبای دریا یا شهر را مشاهده کنید.

 

هتل‌های نزدیک به پارک‌ آبی باتومی

دیگر اتاق‌های هتل ادمیرال شامل اتاق‌های کامفورت و سوپریور می‌شوند که فضایی بزرگ‌تر از ۴۰ متر مربع را برایتان تهیه دیده‌اند. از این‌ها که بگذرید، می‌رسید به سوییت‌های هتل که شامل دو نوع دلوکس و جونیور می‌شوند. این سوییت‌ها در طبقه بالایی واقع شده و اولی ۵۹ متر مربع و دیگری ۶۲ متر مربع هستند و طراحی داخلی آن‌ها کاملا با اتاق‌ها متفاوت بوده و مبلمان کامل و زیبایی دارند. بالکن این واحدها نیز بزرگ‌تر بوده و به صورت کلی، فضایی لوکس و مجلل دارند.

از امکانات کلی اتاق‌ها و سوییت‌های هتل ادمیرال می‌توان به اینترنت پرسعت و بسیار خوب، گاو صندوق برای سوییت‌ها، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی‌بار، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های کابلی، سرویس بهداشتی و حمام بسیار خوب و ... اشاره کرد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره Divan Suites باتومی

رستوران-تراس مخصوص هتل ادمیرال

یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل، همین رستوران فوق‌العاده زیبایش است که از آن‌جا می‌توانید منظره‌ی بسیاری از نمادهای باتومی را مشاهده کنید. این مکان از جمله رستوران‌های بسیار معروف در باتومی به حساب می‌آید که کیفیت‌ غذاهایش هم همچون منظره‌ی زیبایی که دارد، زبانزد است. این مکان یک رستوران ایتالیایی به حساب می‌آید و مجموعه‌ای از پاستاها، غذاهای دریایی و همچنین پیتزاهای خاص با طعم و مزه‌ای عالی در آن‌جا سرو می‌شود.

همچنین از نظر نوشیدنی، شما می‌توانید روی بهترین‌ها حساب باز کنید. هم نوشیدنی‌های گرجی در این رستوران-تراس سرو می‌شوند و هم نوشیدنی‌هایی بسیار عالی از کشورهای مختلف که البته بعضی از آن‌ها قیمت‌های بسیار بالایی خواهند داشت. هتل البته یک بار در لانژ دارد که در تمامی روز به مهمانان خدمات رسانی می‌کند.

نکات پایانی درباره هتل ادمیرال باتومی

  • بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است
  • هتل دارای پارکینگ رایگان بوده اما ظرفیت محدود دارد و حتما باید قبل از مراجعه به هتل آن را برای خود رزرو کنید
  • سالن برگزاری جلسه در هتل وجود دارد که استفاده از آن هزینه‌ای اضافی خواهد داشت
  • امکانات لازم برای آن‌هایی که معلولیت‌های جسمی دارند در هتل ادمیرال در نظر گرفته شده است

 

بوتیک هتل کارتولی (Kartuli) در باتومی

آدرس: 20, Gogebashvili St, Batumi

شماره تماس: 00995557701010

۰۳ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران