معرفی هتل ۵ ستاره Divan Suites باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی هتل ۵ ستاره Divan Suites باتومی

گرجستان یکی از کشورهای تازه رشد یافته‌ی اروپایی، یکی از ارزان‌ترین وجذابترین کشورها برای گشت و گذارهای هیجانی، یکی از نقاط شگفت‌انگیز دنیا برای داشتن شبانه‌روزهای خاطره‌انگیز، یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های گردشگران جهان برای سفر است. کشوری با دو شهر معروف به نام‌های تفلیس و باتومی. در سفرتان با تور گرجستان اگر قصد اقامت در شهر بندری آن یعنی شهر باتومی را دارید همراه ما باشید تا یکی از برترین هتل‌های این شهر برای اقامت را خدمتتان معرفی کنیم. هتلی ۵ ستاره نزدیک به جاذبه‌های توریستی شهر که تمامی امکانات لازم و عالی برای داشتن یک اقامت بی‌دغدغه و خاطره‌انگیز را در خود دارد.

 

 

Divan Suites بنایی مجلل و باشکوه


در فاصله‌ی نزدیکی از میدان اروپا و درست در مجاورت پیازا هتلی واقع شده است ۵ ستاره که به امکانات لوکس و بی‌نظیرش شناخته می‌شود. هتلی که تعداد زیادی از مسافران ثروتمند این شهر را به خودش می‌کشاند و با بهترین امکانات از آنها پذیرایی می‌کند. هتلی که در نزدیکی جاذبه‌های گردشگر شهر قرار دارد و کارکنانش به ۴ زبان گرجی، ترکی، روسی و انگلیسی مسلط می‌باشند. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد و در اتاق‌هایی لوکس از آنها پذیرایی کند. هتلی که ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است. اتاق‌های این هتل به شرح زیر می‌باشند:

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی

 

 

هتل ۵ ستاره Divan Suites باتومی

 


۱- اتاق استاندارد دبیل یا تویین: اتاق‌ها به مساحت ۱۹ متر مربع که یا یک تخت دونفره در آنها موجود است و یا دو تخت تکنفره. اتاق‌هایی که حمام‌شان تنها یک دوش دارد.
۲- اتاق سوپر دبل یا تویین: اتاق‌هایی به مساحت ۲۴ متر مربع که یا با یک تخت دونفره پر شده است و یا با دو تخت تکنفره.
۳- اتاق‌های تو در توی استاندارد: اتاق‌هایی به مساحت ۳۹ متر مربع که یا با یک تخت دونفره و یا با یک تخت تکنفره پر شده‌اند. اتاق‌هایی که حمامشان مجهز به وان است و امکان اضافه کردن تخت در آنها وجود دارد.
۴- سوئیت: سوئیت‌های این هتل ۳۰ متر مربع مساحت دارند و یک تخت دونفره‌ی کینگ در آنها وجود دارد. حمام‌های این سوئیت‌ها وان دارند.

 

 

Divan Suites

 


لازم به ذکر است بدانید تمامی اتاق‌های این هتل تهویه‌ی مناسبی دارند و دیوارهای اتاق‌ها از عایق‌های صدایی برخوردار می‌باشند. سرویس خواب باکیفیت، پوشش اینترنت پرسرعت رایگان در تمامی اتاق‌ها، سشوار، گاوصندوق، دمپایی، دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ساز و میز تحریر از دیگر امکانات‌های اتاق‌های این هتل به حساب می‌آیند. شاید برایتان جالب باشد بدانید اگر به صورت خانوادگی با تور باتومی سفر کرده باشید و این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، در صورت همراه داشتن نوزاد، گهواره‌ی رایگان در اتاق‌ شما قرار داده می‌شود.

 

۷ هتل دو ستاره‌ی باتومی که اقامتی ارزان را برای شما به ارمغان می‌آورند

 

 

Divan Suites

 


نظافت اتاق‌های این هتل به صورت روزانه انجام می‌شود و سرویس بهداشتی و حمام اتاق‌های هتل همگی با لوازم بهداشتی آرایشی کامل نظیر صابون، شامپو، مسواک، حوله و … تجهیز شده‌اند. خدمات غذا آوردن به اتاق نیز به صورت ۲۴ ساعته در هتل انجام می‌شود.

 


امکانات تفریحی Divan Suites


دیوان سوئیت به مانند تمامی هتل‌های ۵ ستاره‌ی دنیا در خود یک استخر لوکس دارد که با رفتن به آن می‌توانید خستگی‌های ناشی از گشت و گذارهای روزانه‌تان را از تن بیرون کنید. استخری تمیز و در عین حال خلوت. در کنار استخر این هتل می‌توانید به سونای خشک و بخار بروید تا تفریحات آبی‌تان را کامل کنید. اما ویژه‌ترین تفریح آبی این هتل حمام آن است که به نوعی یک اسپای سنتی به حساب می‌آید. جاییکه می‌توانید بهترین ماساژهای باتومی را بگیرید و استرس‌ها را از خود دور سازید. ماساژورهای جوان این هتل جزو بهترین‌های باتومی می‌باشند و شما با پرداخت هزینه‌ می‌توانید از آنها ماساژ دریافت کنید. ماساژی که بافت‌های مرده‌ی پوست شما را زنده می‌کنند و جریان خون در عروق‌تان را به وضعیت طبیعی بازمی‌گردانند.

 

معرفی هتل زیبا و ۵ ستاره‌ی Colosseum Marina در باتومی

 

 

Divan Suites

 


از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌توان به باشگاه ورزشی آن اشاره کرد. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید برای ساعت‌ها ورزش هوازی و بی‌هوازی انجام بدهید.

 


رستوران Divan Suites


رستوران دیوان سوئیت از بهترین رستوران‌های باتومی به حساب می‌آید. چرا که در آن می‌توانید هم غذاهای سنتی سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم غذاهای بین‌المللی درجه یک. رستورانی که هر روز صبح صبحانه‌ای مفصل برای مهمانانش تدارک می‌بیند و برای آنها روزی خوش و پر انرژی می‌سازد.

 

دنج‌ترین مکان‌های باتومی که در سفر به این شهر می‌توانید در آنها اقامت کنید

 

 

Divan Suites

 

 

رستورانی که صبحانه‌ی آن رایگان است اما برای نوش جان کردن ناهار و شام باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید. انواع پیتزاها و پاستاها، انواع غذاهای دریایی اروپایی و مدیترانه‌ای، انواع غذهای سنتی گرجستانی و قفقازی، انواع غذاهای گیاهی، انواع سالادها و دسرها و همینطور انواع پیش غذاها را با رفتن به این رستوران می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

۲۵ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران