هتل ۴ ستاره BLOOM در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
هتل ۴ ستاره BLOOM در باتومی

باتومی شهر چندان بزرگی نیست، با این حال اقامت در نزدیکی دریا و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری این شهر و همچنین مراکز خرید آن‌جا، می‌تواند تا حد زیادی از هزینه‌های سفر و همچنین زمان زما صرفه جویی کند. به همین دلیل است که امروز به سراغ هتل ۴ ستاره BLOOM رفته‌ایم که جدا از تمام ویژگی‌های خوب و دلنشینی که دارد، در مکانی عالی واقع شده و به خیلی جاهای مهم باتومی نزدیک است. پس اگر شما هم قصد رفتن به تور باتومی را دارید، همراه ما باشید با معرفی هتل ۴ ستاره BLOOM در باتومی:

 

دربار هتل BLOOM باتومی

BLOOM را می‌توان یک بوتیک هتل دنج و زیبا در نظر گرفت که حال و هوای بسیار متفاوتی نسبت به خیلی دیگر از هتل‌های شهر دارد. طراحی داخلی این بنا با استفاده از گل‌های طبیعی متعدد، حس و حالی گرم و دلنشین را برایتان به همراه خواهد داشت. این ویژگی حتی در اتاق‌ها و سوییت‌ها نیز به کار گرفته شده و دیوارهای سنگ چین، استفاده از رنگ سبز یا گذاشتن گل‌های طبیعی در اتاق، همه و همه به بهتر شدن اقامت شما در این مکان کمک خواهد کرد.

از تراس اتاق‌های بالایی هتل، شما به راحتی می‌توانید برج الفبا و بعضی دیگر از نمادهای باتومی را مشاهده نمایید. جاهایی همچون مسجد باتومی، پیازا، تله کابین آرگو، کلیسای مریم مقدس، میدان اروپای باتومی، آبنمای نپتون، میراکل پارک، برج الفبا و خیلی جاهای دیگر آنقدر به شما نزدیک هستند که پای پیاده نیز راحت به آن‌جاها خواهید رسید. خوشبختانه ساحل نیز تنها چند قدم از شما دور است و اگر هم قصد رفتن به آکواپارک معروف باتومی را دارید، با طی کردن حدود یک و نیم کیلومتر به آن‌جا می‌رسید. در واقع با اقامت در این هتل جذاب، به راحتی می‌توانید به گشت و گذار، تفریحات آبی و همچنین خرید در باتومی بپردازید.

اقامتگاه های هتل BLOOM باتومی

به طور کلی دو نوع افامتگاه در هتل BLOOM در نظر گرفته شده که شامل اتاق‌های دو نفره یک تخته یا دو تخته و همچنین اتاق‌های خانوادگی می‌شود که اولی گنجایش دو نفر و دیگری گنجایش ۴ نفر را دارد. این اتاق‌ها بر اساس نمای باغ، کوهستان و همچنین نمای شهری از هم متمایز می‌شوند و شما بسته به سلیقه خود یکی را برای اقامت انتخاب می‌کنید. تقریبا می‌توان گفت که طراحی داخلی تمامی واحدها که خیلی پرتعداد نیستند با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم می‌زنند.

از امکاناتی که برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده می‌توان به اینترنت رایگان بی‌سیم، مینی بار، بالکن برای تمام واحدها، تا حدی ضد صدا بودن، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، کمد لباس و ... اشاره کرد. همچنین تمامی مهمانان هتل می‌توانند از صبحانه بوفه باز و رایگان هتل استفاده ببرند. کسانی که اهل غذاهای سالم و رژیمی هستند، گزینه‌های متنوعی در صبحانه هتل پیدا خواهند کرد.

 

هتل ۵ ستاره گرند گلوریا در باتومی

دیگر امکانات هتل BLOOM باتومی

متاسفانه از نظر امکانات جانبی -به خاطر فضای محدود هتل- خیلی چیز زیادی در BLOOM‌ نمی‌بینید. با این که صبحانه‌ی رایگان در این محل سرو می‌شود اما رستوران اختصاصی در هتل وجوود ندارد و از بار نیز خبری نیست. با این حال پا را که از هتل بیرون بگذارید، رستوران‌ها و کافه‌های بسیار زیادی را در اطراف خود می‌بینید که از این نظر کاملا احتیاجات شما را برطرف می‌کنند. همچنین روم سرویس ۲۴ ساعته، هر آن چه احتیاج داشته باشید را برای شما در اتاق تحویل خواهد داد.

هتل دارای پارکینگ اختصاصی نیست اما یک پارکینگ عمومی بزرگ در نزدیک همان محل واقع شده که شما می‌توانید با روزی یک لاری، از آن‌جا استفاده کرده و اگر برای خود در سفر به باتومی ماشین اجاره کرده‌اید، آن را در پارکینگ قرار دهید.

 

معرفی جدیدترین بوتیک هتل های شهر باتومی

نکات پایانی درباره هتل BLOOM باتومی

  • متاسفانه امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید.
  • این هتل دارای یک باغ کوچک اختصاصی با میزهای چیده شده است که می‌توانید زمانی را در آن‌جا وقت بگذرانید.
  • شاتل فرودگاهی با هزینه‌ی اضافی در اختیار شما قرار داده خواهد شد.
  • اینترنت رایگان تنها در اتاق‌ها در دسترس قرار دارد.
  • انواع نوشیدنی به درخواست شما برایتان از بیرون سفارش داده شده و درب اتاق تحویل می‌شود.
  • امکانات لازم برای افراد دارای معلولیت‌های جسمی در نظر گرفته شده است.
  • مسئولان هتل به زبان انگلیسی، گرجی و روسی مسلط هستند.

۰۸ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران