۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی باتومی برای اقامتی آسوده و نسبتا ارزان در تعطیلات نوروز

جاذبه‌های گردشگری باتومی
۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی باتومی برای اقامتی آسوده و نسبتا ارزان در تعطیلات نوروز

باتومی یکی از شهرهای درجه یک گرجستان است که در آن می‌شود شبانه‌روزی عالی را گذراند. شهری ساحلی و بندری که در ایام نوروز یکی از اصلی‌ترین مقاصد ایرانی‌ها برای سفر است. شهری دنج با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها. شهری که هم هاستل‌های مناسب دارد و هم هتل‌های ۵ ستاره‌ی لوکس. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر اگر به دنبال یک اقامت متوسط برای سفرهای خانوادگی و یا مجردی و دوستانه هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۱۰ هتل ۳ ستاره‌‌ی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. هتل‌هایی که در نظرسنجی‌ها امتیازات بالایی از مسافرانشان گرفته‌اند.

 


۱- Mireosi Hotel


یک هتل عالی در فاصله‌ی ۵۰۰ متری از ساحل و ۵ کیلومتری از راه‌آهن شهر باتومی. هتلی که اقامت تمامی کودکان زیر ۱۲ سال بدون اضافه کردن تخت به اتاق رایگان است. هتلی که ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است و در نزدیکی میدان اروپا، برج الفبا و پارک میرکل شهر باتومی قرار دارد. هتلی که اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و رستورانش یکی از رستوران‌های مناسب و ارزان قیمت شهر به حساب می‌آید.

 

 معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی 

 

 

 Mireosi Hotel

 


۲- Batumi Mgzavrebi hotel


هتلی در نزدیکی ساحل و دریا که یک سونای درجه یک دارد و اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتلی که با اجاره‌ی دوچرخه به مسافرانش امکانات یک تفریح عالی را برای آنها فراهم می‌آورد. هتلی که در نزدیکی سالن اپرای شهر باتومی قرار دارد و اقامت تمامی کودکان زیر ۷ سال در صورت اضافه نکردن تخت به اتاق در آن رایگان است. هتلی که رستورانش در یک تراس قرار گرفته است و چشم‌اندازی عالی به دریا و ساحل دارد.

 

 

 Batumi Mgzavrebi

 


۳- Royal Venezia Hotel


هتلی کوچک و دنج که طراحی داخلی جذابی دارد. هتلی که سرویس فرودگاهی دارد و به مانند بسیاری دیگر از هتل‌ها و هاستل‌ها، اینترنت رایگان پرسرعت در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتلی در فاصله‌ی ۳ کیلومتری از بندر باتومی که از پشت شیشه‌ها و پنجره‌هایش چشم‌انداز زیبای از باتومی را ارائه می‌دهد. هتلی که رستوران ندارد اما دسترسی مناسبی به بهترین رستوران‌ها و کافه‌های باتومی دارد. هتلی که هر اتاقش حداکثر گنجایش یک تخت اضافه را دارد.

 

 ۷ هتل دو ستاره‌ی باتومی که اقامتی ارزان را برای شما به ارمغان می‌آورند 

 

 

 Royal Venezia

 


۴- Hotel Sanapiro


هتلی که استخر و سونا و سالن بدنسازی دارد و همین باعث شده است شهرت زیادی در میان گردشگران پیدا کند. هتلی که اقامت کودکان زیر هشت سال در صورت اضافه نکردن تخت به اتاق رایگان است. هتلی که ساحل اختصاصی دارد. هتلی که ۸۶ اتاق دارد و ۴ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. در سفرتان به باتومی اگر به دنبال یک جای دنج برای سپری کردن روزهای عاشقانه‌ی عمرتان هستید این هتلی یکی از بهترین اقامتگاه‌هاست.

 

 

 Hotel Sanapiro

 


۵- Eurasia Hotel


یک هتل عالی که استخر سرپوشیده و سونا دارد و از امکانات ویژه‌ی آن می‌توان به داشتن سرویس فرودگاهی رایگان اشاره کرد. هتلی که امکان اجاره‌ی ماشین برای مهمانانش فراهم آورده است و رستورانش یکی از رستوران‌های عالی شهر باتومی به حساب می‌آید. جاییکه غذاهای گرجی و قفقازی درجه یک طبخ و سرو می‌کند. هتلی که ۴۰۰ متر با پارک آبی باتومی فاصله دارد و این امر یکی از مزیت‌های خاص آن به حساب می‌آید.

 

 ۱۰ هاستل ارزان قیمت و با کیفیت باتومی برای اقامتی مقرون به صرفه

 

 

 Eurasia Hotel

 


۶- Piazza Inn hotel


هتلی در میدان مرکزی شهر باتومی و در نزدیکی دریای سیاه که دو رستوران درجه یک در خود دارد. رستورانی که بهترین غذاهای گرجی و بین‌المللی را در آنها می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. هتلی که امکان ورود حیوانات خانگی را فراهم آورده است و اقامت تمامی کودکان زیر ۱۲ سال در صورت اضافه نکردن تخت به اتاق‌هایش در آن رایگان است.

 

 

 Piazza Inn hotel

 


۷- Royal Hotel


هتلی خارج از مرکزشهر باتومی که صبحانه‌ی رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و در نزدیکی فرودگاه این شهر واقع شده است. هتلی که طیف وسیعی از غذاهای ترکی و گرجی برای مهمانانش تدارک می‌بیند و اقامت کودکان زیر ده سال در صورت اضافه نکردن تخت به اتاق‌هایش رایگان است و هر اتاقش حداکثر گنجایش اضافه کردن یک تخت را دارد.

 

 معرفی برترین هتل‌های ۵ ستاره باتومی 

 

 

 Royal Hotel

 


۸- Old town Hotel


هتلی که در نزدیکی ساحل قرار دارد و صبحانه‌ی رایگان برای مسافرانش سرو می‌کند. هتلی که از امکانات ویژه‌ی آن می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان، رکینگ رایگان، سرویس فرودگاهی و خدمات اتاق اشاره کرد. هتلی که اقامت کودکان زیر ۶ سال در صورت اضافه نکردن تخت به اتاق‌ها رایگان است و ورود حیوانات خانگی به داخل آن نیز آزاد است.

 

 

 Old town Hotel

 


۹- Adjara Hotel


هتلی در نزدیکی دلفیناریوم و ۲ کیلومتری پارک آبی باتومی. هتلی که سرویس فرودگاهی دارد و اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. هتلی که هر اتاقش حداکثر گنجایش اضافه کردن یک تخت را دارد و ورود حیوانات خانگی به داخل آن ممنوع است.

 

 شب‌گردی زیر سقف باتومی؛ شهر ستاره‌های پر فروغ گرجستان

 

 

 Adjara Hotel

 


۱۰- Hotel Rio


هتلی در قلب ساحل که یکی از بهترین کافه‌های باتومی را در خود دارد. هتلی که در مرکزشهر که دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی شهر باتومی دارد. هتلی که اقامت کودکان زیر ۹ سال در صورت اضافه نکردن تخت به اتاق‌هایش رایگان است.

 

 

Hotel Rio

۲۷ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران