هتل‌های ساحلی باتومی برای ساحل دوستان

جاذبه‌های گردشگری باتومی
هتل‌های ساحلی باتومی برای ساحل دوستان

باتومی از مهم‌ترین شهرهای واقع در منطقه آدجارای گرجستان و اصلی‌ترین مقصد ساحلی این کشور در حاشیه دیای سیاه است. این شهر کوچک رو به پیشرفت در سال‌های اخیر از جانب ساحل دوستان منطقه و کشورهای همجوار مورد استقبال و تمجید زیادی قرار گرفته و به نوعی به دلیل پایین بودن هزینه‌ها، مقصدی ساحلی و ارزان شناخته می‌شود. گرچه که باتومی جاهای دیدنی فراوانی دارد اما در فصل تابستان میزبان ساحل دوستان تور گرجستان است. برای دسترسی آسان به سواحل در این هتل‌ها اقامت کنید.

 

باتومی پالم هتل

هتل Batumi Palm Hotel در باتومی، رو به دریا و در فاصله کمی از مجسمه‌های یادبود علی و نینو واقع شده است. این هتل دارای امکانات متنوعی همچون باغ، کافه و لژ عمومی است. شما در این هتل می‌توانید اقامتی بسیار راحت و آسوده را با رستوران، استخر سر پوشیده و استخر فضای باز و همچنین مرکز تناسب اندام تجربه خواهید کرد. به علاوه در اینجا خدمات ۲۴ ساعته پدیرش، سرویس اتاق و شاتل فرودگاه هم ارائه می‌شود. اتاق‌ها نیز دارای تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال و کتری برقی هستند. به علاوه حمام خصوصی نیز با امکاناتی مثل سه‌شوار و میز توالت ارائه شده است. سوییت‌ها مجهز به سالن نشیمن و آشپزخانه نیز دارای مایکروو است. به علاوه هر صبح روزتان را با صبحانه قاره‌ای آغاز خواهید کرد.

 

معرفی برترین هتل‌های ۵ ستاره باتومی

 

باتومی پالم هتل

 

 

آدس: 52 Lech and Maria Kaczynski St, Batumi 6000, Georgia

 

 

فمیلی هتل

یکی دیگر از هتل‌های باتومی که در فاصله کمی از مجسمه علی و نینو واقع شده است فمیلی هتل است. این هتل با یک تراس دل‌انگیز و منظره باغ اقامتی راحت را به شما ارائه می‌دهد. فمیلی هتل در فاصله‌ای از میدان پیازا و میدان اروپا قرار گرفته و خدمات پذیش ۲۴ ساعته و آشپزخانه‌ای مشترک برای تمامی مهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، چای‌ساز برقی، حمام خصوصی، سشوار و میز توالت هستند. به علاوه همه اتاق‌ها به اینترنت بی‌سیم دسترسی داشته و مجهز به کمد هستند.

 

۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی باتومی برای اقامتی آسوده و نسبتا ارزان

 

فمیلی هتل

 

 

آدرس: Tchaikovsky Street 34, 6010 Batumi, Georgia

 

 

راسکلادوشکا

اتاق‌های این مهمانخانه مجهز به اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و یک حمام مشترک با لوازم بهداشتی رایگان و دوش هستند. دسترسی به اینترنت رایگان هم در همه جای هتل وجود دارد. بعضی از اتاق‌ها مجهز به آشپزخانه با مایکروویو و یخچال هستند و کلیه اتاق‌ها اجاق گاز در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. پیاده‌روی در اطراف ایت اقامتگاه از فعالیت‌های برجسته‌ای است که مهمانان از انجامش لذت می‌برند. شما می‌توانید از نقاط تاریخی شهر دیدن کنید و هر زمان که دوست داشتید خودتان را در عرض چند دقیقه به ساحل برسانید.

 

معرفی آکوآ پارک باتومی یکی از جذاب‌ترین پارک‌های آبی گرجستان

 

راسکلادوشکا

 

 

آدرس: Rustaveli Avenue 8, aprt. 17, 6010 Batumi, Georgia

 

 

هتل اسکای‌لاین باتومی

هتل Skyline باتومی با امکانات کباب زدن و چشم‌انداز رو به شهر در فاصله کمی دورتر از ساحل قرار گرفته است. با این وجود هنوز ساده‌ است که چند دقیقه پیاده‌روی بیشتر و یا ماشین‌سواری دو دقیقه‌ای به ساحل برسید. این هتل سه ستاره جذاب امکانات متنوعی از جمله پارکینگ و شاتل فرودگاه را در دسترس مهمانان خود قرار داده است. همچنین هتل دارای مناظر رو به باغ، استخر روباز فصلی، پذیرش ۲۴ ساعته و وای‌فای رایگان هم هست. حمام اختصاصی مجهز به حمام و سشوار، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هوا، از دیگر امکانات اتاق‌های هتل هستند در حالی که اتاق‌های ویژه بالکن هم ارائه می‌دهند. طاحی داخلی اتاق‌ها کاملا مدرن و به شدت آرامشبخش بوده و اقامتی به یاد ماندنی را به شما هدیه می‌کنند. شما می‌توانید هر روز صبح روزتان را خوردن صبحانه آغاز کنید.

 

شب‌گردی زیر سقف باتومی؛ شهر ستاره‌های پر فروغ گرجستان

 

هتل اسکای‌لاین باتومی

 

 

آدرس: Airport Highway 212p, 0611 Batumi, Georgia

 

 

هتل Belvedere

این هتل با ارائه وای‌فای رایگان و منظره‌ای از شهر در نزدیکی نقاط تاریخی همچون علی و نینو و میدان پیازا واقع شده است. اتاق‌ها مانند هر هتل دیگری دارای سیستم تهویه هوا، تلوزیون و شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با دوش و سشوار هستند. برخی از اتاق‌ها با فضای سوییت‌مانند هم دارای آشپزخانه با اجاق گاز و یخچال هستند. به علاوه هر روز صبح در هتل صبحانه سرو می‌شود. شما می‌توانید با پای پیاده به نزدیک‌ترین نقاط دیدنی شهر همچون میدان اروپا و مسجد باتومی بروید. برخلاف اغلب هتل‌ها در اینجا شما می‌توانید حیوان خانگی‌تان را با خودتان به داخل ببرید و نگران این نباشید که او را به دست چه کسی بسپارید. توجه داشته باشید که هتل هیچ پارکینگی ارائه نمی‌دهد پس اگر به فکر اجاره ماشین هستید باید راه دیگری بیاندیشید.

 

 

هتل Belvedere

 

 

آدرس: Batumi, V. Gorgasali, 9., 0180 Batumi, Georgia

۰۶ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران