هتل ۵ ستاره گرند گلوریا در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
هتل ۵ ستاره گرند گلوریا در باتومی

باتومی را باید محبوب‌ترین مقصد ساحلی در گرجستان برشمرد. شهری زیبا و دوست داشتنی با انبوهی از جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی که سفری فوق‌العاده را برایتان خواهد ساخت. در تور باتومی نیز همچون سفر به هر شهر ساحلی دیگر، اقامت در یک هتل ۵ ستاره، می‌تواند تعطیلاتی لذت‌بخش‌تر را برایتان بسازد. یکی از این هتل‌ها، گرند گلوریا است که چسبیده به ساحل واقع شده و یکی از بهترین انتخاب‌ها در این شهر محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر با این هتل بزرگ آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

 

هتل ۵ ستاره گرند گلوریا؛ زیبا، بزرگ و لوکس

هتل گرند گلوریا درست چسبیده به بلوار جدید باتومی واقع شده که یکی از بهترین جاهای این شهر برای اقامت گردشگران تور گرجستان محسوب می‌شود. هتل گرند گلوریا یک طراحی بیرونی فوق‌العاده زیبا و متفاوت دارد که همراه با امکانات رفاهی کامل ساخته شده و با وجود دسترسی راحت شما به مراکز خرید و تفریحی باتومی در همان نزدیکی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر به این شهر است.

هتل دارای استخر روباز و سرپوشیده بوده، رستوران‌های متعدد و مرکز اسپا دارد و بخشی از اتاق‌ها و سوییت‌هایش، نمایی کامل از دریای سیاه را برایتان به همراه خواهد داشت و هر زمان که بخواهید، می‌توانید قدم زنان به ساحل این دریا برسید. گرند گلوریا در مجموع همه‌ی چیزهایی که مسافران تور باتومی نیاز دارند را در اختیارشان قرار می‌دهد و البته با توجه به این که یک اقامتگاه ۵ ستاره است، قیمت آن ارزان نبوده ولی در حد هتل‌های ۵ ستاره خیلی لاکچری هم نیست.

 

بازدید از آکواریوم باتومی، جاذبه بی نظیر گرجستان

اتاق‌ها و سوییت‌ها

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل گرند گلوریا، شیک، بسیار تمیز و با امکانات رفاهی کامل هستند، اما نباید در طراحی داخلی آن‌ها دنبال تجمل بگردید، چون چنین نیست. انتخاب‌های شما در هتل در دو دسته اتاق و سوییت قرار می‌گیرند. اتاق‌ها ۵ تا هستند که اندازه آن‌ها بین ۲۲ تا ۴۵ متر است. همگی این اتاق‌ها و البته سوییت‌ها دارای تراس بوده، دارای مبلمان هستند که بسته به اندازه آن‌ها، تعداد این مبلمان متفاوت است، تلویزیون بزرگ با شبکه‌های ماهواره‌ای در آن‌ها قرار دارد و همگی اینترنت رایگان بی‌سیم، گاو صندوق در ابعاد لپتاپ، تجهیزات دم کردن انواع نوشیدنی و ... را دارند. همچنین شما می‌توانید دمای اتاق‌ها را به صورت جداگانه تغییر دهید.

تعدادی سوییت نیز در این هتل در نظر گرفته شده که سوییت‌های خانوادگی با ۷۲ متر بیشترین مساحت را دارند. سوییت‌ها یک اتاق جداگانه دارند و یک سری امکانات کلی، نسبت به اتاق‌ها بیشتر خواهند داشت. شما می‌توانید اتاق‌ها و سوییت‌های به سمت خیابان یا به سمت دریا را انتخاب کنید که قیمت آن‌ها که نمای دریا را پیش رو دارند، بیشتر خواهد بود.

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی

رستوران‌ها

دو رستوران برای این هتل در نظر گرفته شده که یکی تنها به صبحانه اختصاص دارد و در آن صبحانه‌هایی بسیار عالی به صورت بوفه باز سرو می‌شود. این صبحانه بین ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح در اختیار مهمانان قرار گرفته و غذای مخصوص کودکان نیز در آن وجود دارد. دیگر رستوران گرند گلوریا فضایی شیک و بسیار زیبا داشته و پنجره‌های آن رو به دریای سیاه واقع شده است. در این مکان انواع غذاهای محلی و همچنین چند نمونه غذای بین‌المللی پخت می‌شود. همچنین یک بار نیز در لابی وجود دارد که برای صرف انواع نوشیدنی می‌توانید به آن‌جا مراجعه نمایید.

دیگر بخش‌های هتل

همانطور که پیش‌تر گفتیم، هتل گرند گلوریا دارای دو استخر است که یکی به صورت سرپوشیده و دیگری به صورت روباز در حیاط هتل واقع شده‌اند. اگر چه که استخر روباز هتل یک استخر ۲۵ متری نسبتا بزرگ است، اما استخر سرپوشیده که در تمامی فصول در اختیار شما قرار داده می‌شود، تنها ۱۲ متر طول دارد. در این بین یک استخر کوچک مخصوص کودکان نیز به صورت روباز وجود دارد که اگر با خانواده به تور باتومی رفته‌اید، امکان استفاده از آن‌جا را نیز خواهید داشت.

اما مجموعه اسپا و سلامتی هتل گرند گلوریا بسیار عالی و مجلل است و امکانات خیلی خوبی دارد. اما برای استفاده از آن باید مبلغی اضافی پرداخت نمایید.

 

۱۰ تفریح توریستی که باید در باتومی انجام دهید

دیگر نکات مهم درباره هتل گرند گلوریا

  • امکاناتی همچون صندلی‌های آفتاب‌گیر و امکان سفارش نوشیدنی در ساحل جلوی هتل برای مهمانان گرند گلوریا در نظر گرفته شده است
  • حیوانات خانگی اجازه‌ی ورود به این هتل را ندارند
  • اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های هتل در دسترس است
  • امکانات مناسب برای افراد با معلولیت جسمی در این هتل در نظر گرفته شده
  • مراکز گردشگری باتومی همچون آکوا پارک، در فاصله‌ی بسیار کمی از هتل قرار دارند

 

۱۹ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران