معرفی جدیدترین بوتیک هتل های شهر باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی جدیدترین بوتیک هتل های شهر باتومی

بوتیک هتل‌های شهر باتومی را در ادامه این مطلب به شما معرفی می‌کنیم. اما اگر با تور گرجستان، راهی باتومی هستید و قصد اقامت در این بوتیک هتل‌ها را دارید، بهتر است پیش از هر چیز کمی بیشتر با مفهوم بوتیک هتل آشنا شویم.

نخستین بوتیک هتل به معنی امروزی آن در سال ۲۰۱۲ در هتل مشهور اینترکانتیننتال شهر لندن معرفی شد. با گذشت حدود هفت سال از آن زمان، اکنون بوتیک هتل‌های زیادی در سراسر دنیا شکل گرفته‌اند که به مسافران خود فرصت می‌دهند به جای یک تجربه لوکس در هتل‌های چند ستاره یا یک تجربه شلوغ در هاستل‌ها، در یک محیط مدرن و مینی مال اقامت داشته باشند.

در واقع بوتیک هتل‌ها شکل گرفتند تا بتوانند محیطی مدرن و شهری و البته خودمانی را برای مسافران فراهم کنند. به همین دلیل هم بیشتر بوتیک هتل‌ها در مرکز شهر یا منطقه‌های پر رفت و آمد شهری ساخته می‌شوند. اگر به هنر مدرن، موسیقی، فیلم و کتاب علاقمند هستید، یا تکنولوژی‌های جدید برای‌تان جذاب هستند، می‌توانید برای اقامت در بوتیک هتلی که حال و هوایش به علاقه‌های شما نزدیک است، اقامت کنید.

اکنون زمان آن رسیده است تا با بهترین هتل بوتیک های باتومی آشنا شویم:

 

هتل کارتولی (Kartuli Hotel)

هتل کارتولی باتومی، یکی از تازه‌ترین بوتیک هتل‌هایی است که در سال ۲۰۱۹ افتتاح شد. این هتل ساحلی در بلوار جدید باتومی در طبقه ۳۷ و ۳۸ یک برج تازه‌ساز به نام ORBI و در شش کیلومتری تندیس علی و نینو واقع شده است.

این بوتیک هتل ۲۳ اتاق دارد. از پنجره و تراس همه این اتاق‌ها می‌توانید منظره‌ای رویایی از دریای سیاه و کوه‌های قفقاز را تماشا کنید. در طراحی و ساخت این هتل از زبان، هنر و فرهنگ گرجی الهام گرفته شده است. با اقامت در هتل کارتولی فرصت این را خواهید داشت که در یک فضای کاملا مدرن، با سنت‌های محلی، فرهنگ، زبان و هنر گرجی بیشتر آشنا شوید.

 

 معرفی برترین هتل‌های ۵ ستاره باتومی

Kartuli Hotel

 

هتل پروگرس (Hotel Progress)

هتل پروگرس هم در ماه مارس سال ۲۰۱۹ در باتومی افتتاح شده است. این هتل هم در نزدیکی تندیس علی و نینو و در منطقه محبوب گردشگران گرجستان ساخته شده است.

یکی از جذاب‌ترین امکاناتی که این هتل در اختیار مهمان‌های خود قرار می‌دهد، دوچرخه رایگان است. با این دوچرخه می‌توانید در بلوار باتومی گردش کنید و از آب و هوای معتدل ساحلی لذت ببرید یا به دیدار قلعه پترا که در فاصله ۲۱ کیلومتری هتل شما قرار دارد، بروید.

 

Hotel Progress

 

صبحانه بوفه هتل پروگرس، هر روز صبح در یک تراس آفتابگیر میزبان شما خواهد بود. با اقامت در این بوتیک هتل، می‌توانید از یک آشپزخانه و اتاق نشیمن مشترک استفاده کنید. البته در اتاق شخصی‌تان به حمام اختصاصی دسترسی خواهید داشت.

 

هتل بلوم (Hotel Bloom)

بوتیک هتل بلوم هم در آوریل سال ۲۰۱۹ و در نزدیکی تندیس علی و نینو ساخته شده است. دکوراسیون داخلی این هتل کاملا مدرن و مینی مال است. این ویژگی را درست هنگام ورود به هتل، یعنی زمانی که با دیوارهای بلند و شیشه‌ای ورودی مواجه شدید، به خوبی لمس خواهید کرد.

یک حیاط کوچک با میز و صندلی‌های زیبا و چترهای آفتابگیر در انتظار گردشگرانی است که برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری باتومی به این شهر سفر کرده و در این هتل اقامت دارند. در صورتی که هتل بوتیک بلوم را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اید، دیگر نباید نگران ترانسفر فرودگاهی باشید چراکه این سرویس به طور رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

Hotel Bloom

 

هتل اربی تویین 39 (Orbi Twin 39)

هتل اربی تویین ۳۹ به تازگی و در ماه آگوست امسال افتتاح شده است. این هتل در ساحل زیبای باتومی و در فاصله پنج کیلومتری تندیس علی و نینو و فاصله ۲۵ کیلومتری قلعه پترا واقع شده است. جالب است بدانید که هتل کارتولی نیز، در همین برج‌ها واقع شده است.

تمام اتاق‌های این هتل به آشپزخانه، اینترنت رایگان و تلویزیون مجهز شده‌اند. صبحانه آمریکایی هر روز صبح در این هتل سرو می‌شود. نکته هیجان‌انگیز درباره این هتل چهار ستاره، این است که در صورت اقامت در آن، تنها یک و نیم کیلومتر با دلفیناریوم باتومی فاصله خواهید داشت.

 

 هتل‌های ساحلی باتومی برای ساحل دوستان 

Orbi Twin 39

 

بوتیک هتل تاپیس راف (Tapis Rouge VIP Boutique Hotel)

این هتل تازه تاسیس در ماه ژانویه امسال افتتاح شده است و بخشی از هتل باتومی است. همه مسافران این بوتیک هتل، اتاق‌هایی با بالکن خصوصی در اختیار خواهند داشت. در مقابل این بالکن‌ها، منظره زیبایی از باغی سرسبز خواهید دید.

همه‌ اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون و ماهواره و یخچال و هم‌چنین حمام اختصاصی هستند. این هتل بوتیک لوکس در فاصله کوتاهی از جاذبه‌هایی مانند بنای تاریخی  Medea کلیسای جامع و میدان پیازا واقع شده است. صبحانه بین‌المللی بوفه هر روز صبح در این هتل سرو می‌شود.

 

 بازدید از آکواریوم باتومی، جاذبه بی نظیر گرجستان 

Tapis Rouge VIP Boutique Hotel

 

هتل بوتیک اسکای استار (SkyStar)

هتل بوتیک اسکای استار تقریبا همزمان با بوتیک هتل تاپیس راف افتتاح شد. این هتل آن‌قدر جدید است که شاید با جستجو در اینترنت نتوانید عکس‌های زیادی از آن پیدا کنید. این هتل ساحلی دارای امکانات مختلفی مانند رستوران، بار و باغ است. صبحانه بوفه آزاد این رستوران، هر روز صبح در هتل سرو می‌شود.

 

SkyStar

 

از جاذبه‌های گردشگری جالب توجه در نزدیکی هتل می‌توان از موزه باستان شناسی باتومی، دلفیناریوم و کلیسای جامع نام برد. البته به خاطر داشته باشید که اسکای استار یک هتل سه ستاره است و نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید.

۲۹ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران