هتل ۵ ستاره Antique Roman Palace در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
هتل ۵ ستاره Antique Roman Palace در آلانیا

آلانیا نه تنها یک شهر ساحلی فوق‌العاده زیبا در ۱۲ کیلومتری آنتالیا محسوب می‌شود، بلکه شهری تاریخی و مهم نیز برای این کشور به حساب می‌آید. جایی که از شمال به رشته کوه‌های توروس و از جنوب به دریای مدیترانه می‌رسد و از هر طرف منظره‌ی بی‌نظیر را برایتان به تصویر می‌کشد. در چنین شهری، حتما اقامت در یک هتل اسم و رسم دار و ۵ ستاره، می‌تواند اقامتی بسیار جذاب‌تر را برایتان رقم بزند. هتل Antique Roman Palace که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم، یک هتل زیبا، مفرح و مجلل است که از هر نظر، انتخاب عالی برای چنین سفری به حساب می‌آید.

 

کوتاه‌ درباره هتل Antique Roman Palace

Antique Roman Palace هتلی زیبا و مجلل در فاصله‌ی سه کیلومتری از مرکز شهر است که با اتاق‌های شیک، رستوران‌هایی فوق‌العاده، محیطی دیدنی و مجلل و البته بخش‌های تفریحی متنوع، از بهترین انتخاب‌های در میان هتل‌های ۵ ستاره آلانیا به حساب می‌آید.

این هتل ساحلی فوق‌العاده زیبا، امکانات متنوعی را در ساحل اختصاصی خود برای مهمانانش تدارک دیده و در داخل هتل نیز، همیشه برنامه‌های تفریحی از جمله نمایش‌، اجرای موسیقی زنده، جشن‌های آخر شب و ... نیز به راه است. در ادامه همراه ما باشید تا از اقامتگاه‌های و بخش‌های مختلف این هتل برایتان بیشتر بگوییم.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل Antique Roman Palace

سه نوع اتاق برای این هتل در نظر گرفته شده است. اتاق‌های اکونومی با ظرفیت دو نفر، ارزان‌ترین انتخاب در Antique Roman Palace هستند که منظره‌ی باغ را به همراه داشته و فضای نسبتا کوچکی دارند. اتاق‌های استاندارد اما با منظره‌ی دریا و فضای ۲۰ متری و داشتن بالکن، مسلما انتخاب بهتری خواهند بود و پیشنهاد می‌کنیم، حداقل در این واحدها اقامت داشته باشید. اتاق‌های سه نفره با منظره‌ی باغ و بالکن نیز در این هتل مهیا شده که می‌توانید آن‌ها را نیز انتخاب نمایید.

 

بهترین هتل‌های ساحلی آلانیا

دو سوییت موجود در Antique Roman Palace هر دو ۴۰ متری هستند و هم مجلل‌تر بوده و هم از مبلمان بیشتری برخوردار هستند. هر دو این واحدها دارای بالکن بزرگ بوده و تفاوت عمده آن‌ها در طراحی داخلی و البته داشتن وان برای سوییت‌های کویین است.

از نظر امکانات، همگی واحدها دارای اینترنت رایگان پرسرعت هستند، تلوزیون بزرگ و کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای دارند، گاوصندوق در تمام واحدها در نظر گرفته شده و امکانات رفاه همچون سیستم تهویه هوای مطبوع، کتری برقی و ... نیز در آن‌ها مهیاست.

غذا و نوشیدنی

یکی از بخش‌هایی که Antique Roman Palace در آن می‌درخشد. دو رستوران فوق‌العاده عالی و سه بار در این مکان در نظر گرفته شده است. رستوران‌ها دکوری کلاسیک و زیبا دارند و دوبار در فضای باز تهیه دیده شده است که یکی کنار ساحل اختصاصی هتل بوده و شما در آن‌جا می‌توانید نوشیدنی خود را سفارش داده و بر روی تخت‌های ساحلی بنوشید.

رستوران اصلی هتل برای هر سه وعده غذایی در طول روز در نظر گرفته شده و غذاهای متنوع بین‌المللی و محلی در آن پخت می‌شود. از ظرفی Harem A la Carte رستورانی فوق‌العاده مجلل است که مشتریان زیادی از خارج از هتل دارد. هر دو این رستوران‌ها رو به دریا بوده و هنگام صرف غذا می‌توانید از منظره‌ی دریای مدیترانه لذت ببرید.

 

برای سفر آلانیا بهتر است یا آنتالیا؟

تفریحاتی که در Antique Roman Palace می‌توانید تجربه کنید

قبل از هر چیز، همانطور که در عکس‌های هتل می‌بینید، این مکان دارای یک استخر بزرگ با اندکی وسایل بازی‌های آبی است. اما همین استخر بعضی شب‌ها میزبان جشن‌های شبانه بوده و صدای موسیقی و جمع مهمانان هتل، می‌تواند ساعاتی شاد را برایتان رقم بزند.

البته در زمینه زمین‌های ورزشی نیز هتل اصلا چیزی کم ندارد. از زمین گلف و بازی‌های ساحلی گرفته تا بازی‌های میزی همچون پین پونگ و بیلیارد، همه چیز در این محل فراهم است. همچنین برنامه‌های نمایشی هم مخصوص کودکان و نوجوانان و هم برای بزرگسالان در طول هفته برگزار می‌شود.

Antique Roman Palace یک مجموعه اسپا و ماساژ نیز در خود دارد که جدا از ظاهر مجلل و بسیار تمیز، دارای حمام ترکی و سرویس‌های ماساژ متنوع نیز هست.

نکات پایانی درباره هتل Antique Roman Palace

  • نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به این هتل ببرید.
  • هتل دارای باغ و ساحل اختصاصی و تجهیزات باربیکیو است که همه‌ی مهمانان می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.
  • برنامه‌های ورزشی همچون تمرین ایروبیک و یوگا در هتل برگزار می‌شود.
  • نایت کلاب هتل هر شب به راه است.
  • سرویس خشک شویی با هزینه‌ی اضافی برای مهمانان هتل در دسترس است.
  • بخشی از سرویس‌های مجموعه اسپا و سلامتی پولی‌ست.
  • مرکز خرید Alanyum حدود یک کیلومتر از هتل فاصله دارد و چندین ساحل عمومی و معروف آلانیا نیز در نزدیکی این مکان واقع شده‌اند.

 

تفریحات تابستانی در بهترین سواحل آلانیا

۰۳ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران