ساحل نیسی، زیباترین ساحل قبرس

جاذبه‌های گردشگری اروپا
ساحل نیسی، زیباترین ساحل قبرس

جزیره زیبای قبرس با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی بسیار دلپذیری که دارد این روزها به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری بین توریست‌ها تبدیل شده است. به خصوص اگر علاقه به تفریحات آبی و ساحلی دارید تور قبرس بهترین انتخاب برای شما عزیزان خواهد بود. قبرس دارای سواحل متعدد بسیاری است و همین موضوع باعث سردرگمی اغلب مسافران در انتخاب ساحلی زیبا و مناسب می‌شود. بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی ساحل نیسی که از زیباترین سواحل قبرس است بپردازیم.

 

ساحل زیبای نیسی قبرس (Nissi Beach)

ساحل نیسی به دلیل چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که از آب‌های نیلگون و ساحل ایجاد کرده از لحاظ زیبایی زبانزده اغلب افراد در قبرس می‌باشد. این ساحل زیبا در فاصله ۳ کیلومتری از غرب مرکز ایاپانا واقع شده است. گردشگران علاوه بر آبتنی و حمام آفتاب می‌توانند در این مکان شاهد برگزاری برخی فستیوال‌ها و جشنواره‌های ساحلی باشند. همچنین به دلیل حضور دی جی‌های معروف در طول روز و البته شب ساحل نیسی به پاتوقی برای جوانان تبدیل شده است. پس اگر تفریحات دریایی و رقص و موسیقی زنده را به صورت یکجا می‌خواهید ساحل نیسی بهترین انتخاب شما در سفر به قبرس برای خوشگذرانی خواهد بود.

به دلیل محبوبیت بالای این ساحل در اغلب روزهای سال و به خصوص تابستان‌ها مملو از گردشگران می‌باشد. همین موضوع سبب شده رفتن به آن را برای کسانی که به دنبال مکانی دنج و آرام هستند پیشنهاد ندهیم. به خصوص روزهای تعطیل و آخر هفته‌های تابستان پیدا کردن جای خالی برای حمام آفتاب گرفتن در ساحل نیسی کاری دشوار خواهد بود.

 

گذراندن بهترین تعطیلات بهاره در قبرس

 

امکانات و ویژگی‌های ساحل نیسی قبرس

با توجه به اینکه چشم‌انداز زیبا و ساحل شنی نیسی سبب جذب توریست‌های بسیاری به خود شده امکانات رفاهی گوناگونی برای خوشگذرانی بیشتر مسافران در آن تعبیه شده‌اند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به تخت‌های جداگانه برای آفتاب گرفتن افراد اشاره کرد. همچنین با رفتن به این مکان می‌توان تجربه تفریحات هیجان‌انگیزی مثل قایقرانی، جت اسکی، غواصی و ... را به دس آورد. علاوه بر تمامی این موارد در محدوده ساحل نیسی کافه‌ها و رستوران‌های گوناگونی با منو غذایی و نوشیدنی خوشمزه وجود دارند که گردشگران بعد از شنا و تفریح می‌توانند برای سیر کردن شکم خود یکی از آن‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند. همچنین مغازه‌هایی نیز برای خرید مایحتاج مثل آب معدنی و تنقلات وجود دارند. ساحل نیسی دارای ۵۰۰ متر امتداد بوده و در سرتاسر آن می‌توانید صدای موسیقی‌های شاد و زنده را بشنوید و به تفریحات هیجان‌انگیزی مثل بانجی جامپینگ، قایق سواری، شنا و موارد دیگری از این قبیل مشغول شوید.

علاوه بر تمامی این موارد و امکاناتی که در آن تعبیه شده ساحل زیبای نیسی با شن‌های سفید و نرمی که دارد هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کند. ساحل نیسی دارای دو قسمت جداگانه است که به صورت نامساوی تقسیم شده‌اند. قسمت کوچک دارای عمق کمی بوده و مناسب کودکان و افرادی است که شنا بلد نیستند. در عوض قسمت بزرگتر دارای عمق بسیار زیادی بوده و شما می‌توانید به شنا و آبتنی در این مکان بپردازید.

 

بهترین زمان برای بازدید از ساحل نیسی قبرس

برای اینکه بتوان حداکثر استفاده را از ساحل نیسی قبرس کرد و روزی به یادماندنی را برای خود رقم زد باید بهترین زمان را برای بازدید از آن انتخاب کرد. اگر شما نیز به دنبال بهترین زمان برای بازدید از ساحل نیسی قبرس هستید ماه‌های گرم سال را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. چرا که در این ماه‌ها می‌توان به شنا و آبتنی در این ساحل زیبا پرداخته و از تفریحات آبی و هیجان‌انگیز ان نهایت لذت را برد. از آنجایی که جزیره قبرس آب و هوایی معتدل و مدیترانه‌ای دارد شاهد تابستان‌‌هایی گرم و خشک و زمستان‌‌هایی معتدل است. بنابراین بهترین زمان از لحاظ شرایط دمایی برای رفتن به این ساحل بین ماه‌های خرداد تا شهریور می‌باشد.

 

قبرس شمالی بهتر است یا قبرس جنوبی؟

مسیر دستیابی به ساحل نیسی قبرس

ساحل نیسی در سمت شرقی جزیره قبرس قرار دارد. البته از آنجایی که قبرس به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود می‌توان آن را در سمت قبرس شمالی بر روی نقشه پیدا کرد. در کل حمل و نقل در این جزیره کوچک چندان دشوار نبوده و گردشگران می‌توانند به راحتی با تاکسی و حتی دوچرخه در سطح آن جابجا شوند. همچنین در فاصله ۱۰۰ متری از ساحل نیستی ایستگاه اتوبوس وجود دارد که می‌توانید به کمک آن دسترسی آسان و ارزانی به این ساحل داشته باشید. در صورت تمایل به اقامت در نزدیکی‌های این ساحل زیبا می‌توانید یکی از اقامتگاه‌های واقع در حوالی آن را رزرو کنید. چرا که هتل‌های لوکس و باکیفیتی در این محدوده وجود دارند که اقامت در آن‌ها سفر شما را زیباتر خواهند کرد.

 

عکاسی در ۹ مکان فوق العاده در قبرس

۲۰ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران