راهنمای سفری خانوادگی به کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
راهنمای سفری خانوادگی به کوش آداسی

کوش آداسی از آن مقاصد جذاب و زیبایی است که برای هر گروه سنی خانوادگی و دوستانه مناسب بوده و تعطیلات فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند. با این همه هر سفری با توجه به گروه و اعضای آن شرایط خاص خودش را دارد مثلا در سفری بزرگسالانه جاهایی که می‌روید با سفری که کودکان کوچک را همراه دارید متفاوت خواهد بود. در تور کوش آداسی می‌توانید کارای زیادی همراه خانواده انجام دهید که همه اوقات خوش و سرگرم کننده‌ای را تجربه کنند.

 

ساحل بانوان

یکی از محبوب‌ترین سواحل کوش آداسی، ساحل بانوان است که قبلا فقط برای شناگران زن بود. اما امروزه ساحل برای همه باز است. خط ساحلی زیبا مجموعه‌ای خیره کننده از ورزش‌های آبی، رستوران‌ها، کلوپ‌ها و بارها را در خود جای داده است. این ساحل که به آب‌های تمیز و کم عمق معروف است، پشت جزیره یونانی ساموس منظره زیبایی از طلوع و غروب آفتاب را ارائه می‌دهد. برای بعدازظهرهای آرام و شب‌های عاشقانه، بازدید از ساحل بانوان ضروری است. در اینجا همه اعضای خانواده فعالیت‌های مناسب خودشان را خواهند داشت.

آدالند

برای افرادی که به دنبال تفریح و سرگرمی هستند، پارک آدالند در کوش آداسی تجربه سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌دهد که مملو از استخرهای آبی، سرسره‌های مختلف، استخرهای بازی، قایق سواری، برج‌های خروشان، نمایش دلفین‌ها و موارد دیگر است. پارک آدالند که به عنوان یکی از ده پارک آبی برتر در جهان و بزرگ‌ترین در اروپا در شناخته می‌شود، به واحه‌ای تفریحی به ویژه برای کودکان تبدیل شده است. اینجا مقصدی عالی برای ماجراجویی و غلبه بر گرما بوده و روزی بی‌نهایت شاد را برایتان رقم می‌زند. سعی کنید زمان را از دست ندهید تا بتونید جاهای بیشتری را ببینید و بگردید. برای محافظت از دوربین‌ها و موبایل‌های در برابر آب، باید هزینه بیشتری برای کیسه‌های پلاستیکی بپردازید. بنابراین چند کیسه پلاستیکی با خود ببرید.

 

بنادر قایق‌های تفریحی و ناوهای کوش آداسی

پارک ملی یا پارک ملی دیلک

پارک ملی دیلک کوش آداسی که منطقه وسیعی از کوه‌ها، سواحل بکر، گیاهان و جانوران بی‌نظیر را در بر می‌گیرد در شهری به نام Guzelcamli واقع شده و فعالیت‌های متنوعی مثل پیاده روی و صعود در تعطیلات، شنا و جستجوی گونه‌های در معرض خطر در جنگل ارائه می‌دهد. با یک خط ساحلی نفس گیر که در مقابل جزیره یونانی ساموس کشیده شده، این پارک محلی عالی برای دور شدن از شلوغی در مرکز شهر است. به علاوه برای رفاه بیشتر امکانات توسعه یافته‌ای همچون دوش، نیمکت و صندلی در جنگل را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که زدن کمپ و روشن ردن آتش در این پارم ممنوع است و با شما برخورد خواهد شد. نه تنها می‌توانید در اینجا بگردید و تفریحات سرگرم کننده‌ای انجام دهید بلکه امکان دسترسی به ۴ پارک دیگر هم وجود دارد.

ساحل ماسه نقره‌ای (Silver Sands Beach)

این ساحل تابان و منحصر به فرد و زیبا در منطقه اس‌اس‌کی واقع شده و به خاطر ماسه‌های درخشان و آب‌های آبی از زیایی گیرا و مجذوب کننده‌ای برخوردار است. این ساحل برای آفتاب گرفتن منظره‌ای زیبا از کوه‌های دور را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید ضمن گرفتن حمام آفتاب از تماشای مناظر اطراف هم لذت ببرید. به علاوه جو این ساحل به قدری دل‌انگیز است که بازدیدکنندگان تور کوش آداسی بارها از آن دیدن کرده و در آن وقت گذرانی می‌کنند.

 

تفریحات زمستانه در کوش‌آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی که در جزیره کبوتر واقع شده، باید اولین ایستگاه شما در این سفر باشد. جزیره کبوتر یک جزیره کوچک است که از طریق جاده به مرکز شهر کوش آداسی متصل شده و به راحتی با پای پیاده قابل دسترسی است. مکانی بهتر برای یافتن تلفیقی از طبیعت و فرهنگ در این مکان که ویرانه‌های بازسازی شده قرن ۱۴ یا ۱۵ را شامل می‌شود وجود نخواهد داشت. این قلعه متعلق به دوران عثمانی است که توسط دریاسالار بارباروسا در حدود ۱۵۳۴ بعد از میلاد ساخته شد. این قعله که به عنوان قلعه دزدان دریایی نیز شناخته می‌شود برای تامین امنیت سواحل یا جلوگیری از حملات از دریا ساخته شده که حالا تبدیل به تصویر نمادین کوش آداسی شده است. یک موزه در داخل قلعه وجود دارد که برای کسانی که می‌خواهند معماری بیزانس را درک کنند بسیار جالب خواهد بود. از سوی دیگر، این جزیره دارای سواحل مناسب شنای زیادی در پشت شبه جزیره به سمت دریای آزاد است. به علاوه با دیدن چنین مناظر رمانتیک و پانورامایی که قلعه را احاطه کرده مسحور خواهید شد. برای دوستداران سرگرمی، این قلعه دارای یک رستوران و کلوپ با چشم اندازی به سمت خلیج به سمت بندر کوش آداسی است.

پارک سافاری لارن

یکی از ماجراهایی که واقعا سفر شما به تور ترکیه را فراموش نشدنی می‌کند سافاری اسب است. یک تجربه هیجان انگیز که در آن می‌توانید با اسب‌ها در دریا شنا کنید، یا در ساحل روی آن‌ها سوار شوید. در کنار هیجان سوار شدن بر روی اسب  می توان زیبایی‌های دیدنی ساحل اژه را نیز به تماشا بنشینید. به علاوه معمولا بچه‌ها از سواری بر اسب استقبال زیادی می‌کنند.

 

گردش‌ با قایق‌های تفریحی در کوش‌آداسی

۱۱ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران