بهترین هتل‌های خانوادگی در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هتل‌های خانوادگی در کوش آداسی

کوش آداسی مقصدی بسیار جذاب و دوست داشتنی در تور ترکیه است که در حاشیه سواحل دریای اژه واقع شده و به شدت زیبا و روح نواز است. تور کوش آداسی همیشه و در تمام طول سال بازدیدکنندگان خودش را دارد اما معموملا در نیمه اول سال و هر چه هوا گرم‌تر می‌شود استقبال مردم از تورها نیز بیشتر می‌شود زیرا قرار گرفتن در کنار دریا باعث شده تا این شهر ساحلی مقصد محبوب تابستانی در تور ترکیه شود. افرادی که به ماه عسل می‌روند، خانواده‌های دارای فرزند و گروه‌های دوستانه هر کسی به هر بهانه‌ای سر از کوش آداسی در می‌آورد. یکی از مهم‌ترین موارد در سفر کیفیت اقامتگاه است که این برای خانواده‌های دارای فرزند بیش از بقیه گروه‌ها حساس و مهم است ما در این مقاله بهترین هتل‌های خانوادگی کوش آداسی را بررسی می‌کنیم.

 

Batihan Beach Resort & Spa - 24H All Inclusive

این هتل ۵ ستاره که دقیقا در کنار دریا واقع شده دارای دارای یک ساحل خصوصی، ۳ استخر روباز بزرگ با سرسره آبی و امکانات اسپا بوده و برای اقامت تمامی گروه‌ها انتخابی بی‌نظیر است. اتاق‌های این هتل با رنگ‌های ملایم تزئین شده‌اند تا محیطی گرم ایجاد کنند. به علاوه همه آن‌ها دارای بالکن با منظره دریا، استخر یا باغ هستند و برخی از اتاق‌ها پاسیو به سمت استخر باز ارائه می‌دهند. این اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند.

۳ رستوران، ۲ بار و یک کلوپ شبانه در هتل ارائه شده و رستوران اصلی بوفه تمام وعده‌های غذایی را سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند از غذاهای چینی، مکزیکی یا ایتالیایی در رستوران الاکارته لذت ببرند. خدمات غذای رایگان ساعت ۵ بعدازظهر و صرف چای و میان وعده ارائه می‌شود. همچنین مرکز اسپا شامل حمام ترکی، سونا و استخر سرپوشیده می‌شود که مهمانان می‌توانند از ماساژ یا درمان‌های زیبایی آن استفاده کنند. یک مرکز تناسب اندام مجهز برای مهمانان ورزشکار نیز وجود دارد. این هتل دارای پارک آبی با ۳ سرسره آبی و یک مینی کلوپ برای افراد ۴ تا ۱۲ ساله بوده و امکانات بسکتبال، تنیس، والی ساحلی و زمین مینی گلف نیز موجود است.

 

هتل لاکچری ریچموند افسوس کوش آداسی

آدرس: Ilıca Mevkii Sahil Siteleri Longbeach Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

 

Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi - Ultra All Inclusive

این هتل ۵ ستاره تنها ۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و همه‌چیز از موقعیت ساحلی در ساحل دریای اژه، منطقه استراحت در اسکله‌ای خصوصی یا یک ساحل خصوصی را ارائه می‌دهد. همچنین این هتل دارای امکانات لوکسی شامل استخرهای بزرگ در فضای باز، استخر آب گرم، زمین تنیس و مرکز اسپا با سونا و حمام ترکی نیز می‌شود و وای فای رایگان در سرتاسر آن در دسترس است. اتاق‌های هتل Le Bleu کوش آداسی به زیبایی طراحی شده‌اند تا بیشترین جذابیت بصری را داشته باشند. همه آن‌ها دارای تهویه مطبوع، یک یخچال کوچک با بطری آب و یک تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای هستند.

گزینه‌های غذاخوری در این هتل شامل رستوران‌های الاکارته و بوفه با غذاهای ایتالیایی و دریایی می‌شود و صبحانه دیر وقت، سرویس میان وعده، وقت چای با کیک و کلوچه، سرویس بستنی و سوپ شب نیز ارائه می‌شود. مهمانان می‌توانند روی صندلی‌های آفتاب‌گیر کنار دریا استراحت کنند و آفتاب بگیرند، در حالی که بچه‌ها می‌توانند از پارک آبی با سرسره‌های آبی لذت ببرند. ماساژ نیز در مرکز اسپا ارائه می‌شود.

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

 

Suhan360 Hotel & Spa

هتل ۵ ستاره سوهان ۳۶۰ کوش آداسی با ارائه یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده در کوش آداسی واقع شده و دسترسی به وای فای رایگان در تمام ملک فراهم کرده است. هر اتاق این هتل دارای بالکن، تراس و مینی بار با نوشابه رایگان بوده و حمام خصوصی آن شامل وان یا دوش و سشوار است. از اتاق م‌ توانید از منظره دریا و منظره شهر لذت ببرید. به علاوه امکانات اضافی اتاق‌ها شامل گاوصندوق و ملحفه می‌شود. شما می‌توانید از غذاهای مختلف در رستوران لذت ببرید. منوهای رژیم غذایی ویژه نیز در صورت درخواست سرو می‌شود و غذا و نوشیدنی در منطقه ساحل با هزینه اضافی نیز در دسترس قرار دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید از خدمات و امکانات دیگری همچون مرکز تناسب اندام نیز استفاده کنید. این ملک دارای سرویس رفت و آمد به ساحل با هزینه اضافی در ساعات معینی از روز بوده و سرویس اتاق شبانه روزی، خدمات خشکشویی و تماس تلفنی در محل با هزینه اضافی در دسترس است. برای سرگرمی کودکان نیز بازی‌های میزی و پازل در نظر گرفته شده است.

 

هتل Ephesia Holiday Beach Club، کوش آداسی

آدرس: Tukmen mah. Gazibegendi cad. no :46 Kusadası/Aydın, 09400 Kusadası, Turkey

 

Ramada Resort Kusadasi & Golf

اگر به دنبال امکانات و کیفیت فوق لوکس برای خانواده‌تان می‌گردید ریزورت ۵ ستاره رامادا آن را به بهترین شکل تقدیم شما می‌کند. رامادا از ساحل ۱۸ دقیقه فاصله دارد اما هر چیزی که فکرش را می‌کنید برای شما فراهم کرده است. در این هتل ۵ استخر روباز با سرسره‌های آبی، یک استخر سرپوشیده گرم، یک مرکز اسپای لوکس با درمان‌های ماساژ، سونا، حمام بخار، و ساحل شنی خصوصی ارائه داده و دارای زمین گلف و زمین تنیس است. به علاوه وای فای در تمامی مناطق رایگان است. واحدهای بزرگ رامادا ریزورت دارای بالکن خصوصی هستند که مشرف به دریای اژه است و همه آن‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار هستند. یک قسمت نشیمن و یک گاوصندوق استاندارد نیز در نظر گرفته شده است.

این هتل برای ارائه بهترین خدمات رستوران‌های بوفه و الاکارته بارهای متعدد و یک اسنک بار در نطر گرفته و سرویس اتاق شبانه روزی ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید در کلوپ شبانه از ساعات پایانی روز خود لذت ببرید. در کنار تمام امکاناتی که در ابتدای بند اشاره کردیم در این اقامتگاه مجموعه‌ای از فعالیت‌های جذاب و هیجان‌انگیز، مانند بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، و ورزش های آبی برای سرگرمی مهمانان ارائه شده به علاوه باشگاه گلف بین‌المللی کوش آداسی با مربیان حرفه‌ای تنها ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارد و خدمات شاتل رایگان در ملک نیز موجود است.

آدرس: Ramada Resort Kusadasi & Golf, Akyarlar Mevkii / Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

 

Ephesia Hotel - All Inclusive

این هتل ۴ ستاره در فاصله ۵ دقیقه‌ای از ساحل واقع شده و با ساحل شنی خصوصی و باغ سبز پر از درختان نخل در ساحل کوش آداسی امکانات بی‌نظیری را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. امکانات این ملک شامل یک استخر روباز و مرکز آبگرم بوده و وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس است. هتل افزیا اتاق‌هایی با تهویه مطبوع ارائه می دهد که به زیبایی با رنگ‌های ملایم تزئین شده‌اند. همچنین همه اتاق‌ها دارای بالکن هستند و برخی از آن‌ها چشم اندازی خیره کننده از دریای اژه دارند.

این هتل دارای ۲ رستوران و ۳ بار در محل است که نوشیدنی‌های تازه و تنقلات در بارها ارائه می‌شود. مرکز اسپا شامل حمام ترکی و سونا برای استراحت و مرکز تناسب اندام برای تمرین در دسترس است. مهمانان همچنین می‌توانند از استخر سرپوشیده لذت ببرند یا از خدمات ماساژ استفاده کنند.

 

هتل چهار ستاره آرورا (Arora) کوش آداسی

آدرس: Long Beach Kusadası, 09400 Kusadası, Turkey

 

Palmin Hotel

تنها در فاصله ۵۰۰ متری از ساحل بانوان، هتل پالمین در کوش آداسی با اتاق‌های تهویه مطبوع واقع شده است. این ملک شامل یک استخر بزرگ در فضای باز با سرسره‌های آبی و یک مرکز اسپا با حمام ترکی، سالن بدنسازی و سونا می‌شود. اتاق‌های دنج هتل مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و مینی بار هستند. آن‌ها همچنین بالکن خصوصی با منظره استخر یا دریای اژه نیز ارائه می‌دهند. گزینه‌های غذاخوری شامل یک رستوران بوفه در هتل پالمین است و نوشیدنی در بار هتل ارائه می‌شود. برای اوقات فراغت شما می‌توانید بیلیارد، تنیس روی میز یا دارت بازی کنید. به علاوه اتاق ماساژ، جکوزی و مرکز سلامتی نیز در دسترس بوده و وای‌فای رایگان در مناطق عمومی قابل دسترسی است.

آدرس: Kadınlar Denizi Boyalık Mevkii Hüseyin Can Cad. No:31 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

 

Unique Life Style Hotel

هتل یونیک لایف استایل ۵ ستاره یکی از هتل‌های آرامشبخش کوش آداسی برای تمامی گروه‌ها همچنین خانواده‌ای دارای فرزند است و امکانات خوبی همچون رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و بار ارائه می‌دهد. از جمله امکانات مختلف این ملک می‌توان به یک سالن مشترک، یک باغ و منطقه ساحلی خصوصی اشاره کرد به علاوه این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان هم هست. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای پاسیو نیز هستند. در هتل یونیک لایف استایل، اتاق‌ها با ملحفه و حوله مجهز شده‌اند و وای‌فای رایگان برای همه در دسترس قرار گرفته است. مهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند و بچه‌ها می‌توانند در زمین بازی کودکان به بازی مشغول شوند در حالی که بقیه از امکانات دیگر هتل استفاده می‌کنند.

 

بوتیک هتل زیبای LaVista در کوش آداسی

آدرس: Süleyman Demirel Bulvarı Yavansu Mevkii No:120, 09400 Kusadası, Turkey

 

Korumar Hotel Deluxe

این هتل ۵ ستاره فوق لاکچری ۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله داشته و بر روی صخره‌ای برآمده از دریای اژه واقع شده است. این هتل دارای ۲ ساحل خصوصی، ۲ استخر و امکانات اسپا گسترده است و اتاق‌هایی با بالکن‌های مبله خصوصی با چشم‌انداز دریا باز ارائه می‌دهد. هر اتاق مجهز به کانال‌های تلویزیون ماهواره‌ای، فضای نشیمن صمیمی و حمام اختصاصی با دوش یا وان هستند. مهمانان می‌توانند از میان غذاهای ترکی و غذاهای کلاسیک بین‌المللی انتخاب محبوبشان را داشته باشند. شما می‌توانید از خوردن غذا مشرف به دریا در تراس یا در فضای سرپوشیده در محیطی زیباتر لذت ببرید. به علاوه امکانات رفاهی هتل شامل زمین تنیس، سالن بدنسازی، حمام سنتی، جکوزی و خدمات ماساژ می‌شود و دسترسی به وای فای رایگان نیز وجود دارد. این در حالی است که  زمین بازی کودکان کوچک‌ترها را سرگرم می‌کند.

آدرس: Gazi Begendi Mevkii, 09400 Kusadası, Turkey

۱۰ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران