بهترین موزه های گاردن رینگ مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین موزه های گاردن رینگ مسکو

مسکو شهری بسیار زیبا و با قدمت تاریخی است که مرکز سیاسی، علمی، تاریخی، معماری و تجاری روسیه، و همچنین تضادهای این کشور را در شدیدترین حالت خود نشان می‌دهد. نمادهای قدیمی و مدرن در این شهر ۱۰ میلیونی در کنار هم قرار گرفته‌اند و جلوه‌ای دیدنی و زیبا خلق کرده‌اند. برای مشاهده میدان سرخ، کرملین، ۹ گنبد کلیسای جامع سنت باسیل، مقبره لنین، موزه KGB و دیگر نمادهای گذشته بزرگ تور مسکو با یک مترو از یکی از ایستگاه‌های پر زرق و برق شروع کنید، سپس در گاردن رینگ (حلقه باغ) غرق شوید.

 

گالری دولتی ترتیاکوف

گالری دولتی ترتیاکوف گنجینه ملی هنرهای زیبا روسیه است و شامل بیش از ۱۸۰،۰۰۰ اثر نقاشی، مجسمه‌سازی و گرافیک است که توسط نسل‌های هنرمندان روسی خلق شده است. این گالری هنری یکی از نقاط بسیار مورد توجه و ارزشمند مسکو محسوب می‌شود که هر کسی با هر سلیقه‌ای حتما باید از آن دیدن کند. این بهترین موزه نقاشی در کل روسیه است که مجموعه بسیار کاملی از هنر نقاشان روسی را به عرصه نمایش گذاشته است. مخصوصا اگر علاقه مند به هنر هستید اصلا نباید درنگ کنید.

 

آشنایی با موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ

آدرس: Lavrushinskiy ln 10, Moscow 119017 Russia

 

موزه خانه Marina Tsvetaeva

این موزه که در اصل خانه مارینا تسوتائوا بوده، محل زندگی او، همسرش و دخترانش بوده است. این خانواده سال‌های شادی را سپری می‌کردند تا این که دوران سختی بین سال‌های ۱۹۱۴ تا ۱۹۲۲ پیش آمد. در این موزه شما می‌توانید سرگذشت غم انگیز این خانواده شاد را دنبال کنید. مارینا از شاعران سرشناسی است که از او شعرهای فراوانی باقی مانده است.

آدرس: Borisoglebskiy Lane, 6 Arbat, Moscow 121069 Russia

 

گالری هنر کشورهای اروپایی و آمریکایی قرن‌های ۱۹-۲۰

این گالری‌ها که در ساختمانی بی‌تکلف و ساده در نزدیکی موزه پوشکین واقع شده اند، شامل آثار هنری جذاب نقاشان بزرگ اروپایی و آمریکایی قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم مثل مونه، پیکاسو، دگا، ون گوگ، سیسلی، گوگن، کاست و بسیاری دیگر است. این موزه گالری بسیار خوب چیده شده و گالری‌ها در سه طبقه جمع و جور گسترده شده‌اند. بقیه این مجموعه باورنکردنی در سن پترزبورگ در باله زیبا و مدرن هرمیتاژ قرار دارد.

 

بازدید از موزه لنین مسکو

آدرس: Volkhonka St., 14 Metro Kropotkinskaya, Moscow 119019 Russia

 

موزه آیکون روسیه

موزه نماد روسی در سال ۲۰۰۶ به ابتکار حامی و تاجر میخائیل آبراموف تاسیس شد. این یک مجموعه خصوصی منحصر به فرد در روسیه از هنرهای بیزانسی و قدیمی روسیه است که وضعیت رسمی موزه عمومی را به دست آورد و به عضویت شورای بین المللی موزه‌ها (ISOM) درآمد. هر روز موزه نظرسنجی رایگان و گردش‌های موضوعی را برای همه بازدیدکنندگان برگزار می‌کند، مشاوران موزه همیشه در دسترس هستند، همچنین این مجموعه دارای یک مرکز سخنرانی بوده و میزبان کنسرت ها و برنامه‌ها نیز می‌شود. حتما قبل از رفتن موضوع و تاریخ و زمان اجرا و یا رویدادها را بررسی کنید.

آدرس: Goncharnaya St., 3/1, Moscow 109240 Russia

 

کرملین مسکو

کرملین مشهورترین بنای تاریخی و سیاسی مسکو، مجموعه‌ای از دیوارها از کلیساهای جامع، کاخ‌ها و ادارات دولتی است که چندین ساختمان از جمله اسلحه خانه، کاخ پدرسالار و کاخ دولتی کرملین را در خود جای داده است. بازدید از این مجموعه بی‌ظیر و چشمگیر تاریخی برای بازدید عموم آزاد است. اگر با تورهای گردشی به بازدید بروید راهنمای گروه توضیحات خوبی درباره نقاط مختلف این ناحیه شهرک مانند تاریخی به شما ارائه می‌دهد. اگر نظر ما را بپرسید، بنظر پیوستن با تور و یا استفاده از راهنمای صوتی بسیار بهتر از گردش مستقل و بی‌هدف است.

 

معرفی ۶ موزه مهم و تاریخی روسیه

موزه دولتی هنرهای زیبا پوشکین

موزه دولتی هنرهای زیبا پوشکین بزرگ‌ترین موزه هنرهای اروپایی در مسکو است که در خیابان ولخونکا، درست روبروی کلیسای جامع مسیح نجات دهنده واقع شده است. جشنواره بین المللی موسیقی شب‌های دسامبر سویاتوسلاو ریشتر از سال ۱۹۸۱ در موزه پوشکین برگزار می‌شود. به علاوه این موزه یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های هنرهای خارجی روسیه از دوران باستان تا به امروز را در اختیار دارد. این موزه همچنین نقاشی‌ها و مجسمه‌های اصلی، و نمونه‌هایی از هنرهای تزئینی و کاربردی را در خود جای داده است. در سالن‌های طبقه همکف آثار هنری اصلی از مصر باستان، یونان باستان و روم به همراه نقاشی‌های اروپایی از قرن ۸ نمایش داده می‌شود. دو سالن معروف به حیاط ایتالیایی و یونانی، شامل بازیگران هستند در حالی که سالن‌های طبقه اول آثار هنری از یونان باستان و روم، قرون وسطی و رنسانس را برای بازدیدکنندگان نمایش می‌دهند. سالن‌هایی که با نقاشی آویزان شده آراسته شده‌اند، آثار هنری مربوط به قرن ۱۹ و ۲۰ را به نمایش می‌گذارند. این موزه که به دلیل نمایشگاه‌های موقت برجسته‌اش مشهور است، دارای مجموعه دائمی چشمگیری از هنرهای امپرسیونیستی و پس از امپرسیونیستی است.

آدرس: Volhonka St., 12, Moscow 119019 Russia

۲۵ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران