بهترین بوتیک هتل های مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین بوتیک هتل های مسکو

مسکو به عنوان پایتخت روسیه شهری بزرگ و زیبا است که تاریخ و فرهنگ و زندگی مدرنیته به خوبی در آن با هم عجین شده است. این شهر پرجنب و جوش اروپایی با بیش از ۱۰ میلیون جمعیت در تمام طول سال میزبان گردشگران کنجکاوی است که برای دیدن گنبدهای پیازی رنگی و مجموعه کرملین وارد این شهر می‌شوند. تور مسکو دارای گردشگری پر رونقی هست و به همین دلیل هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در آن فعالیت می‌کنند. برای اقامتی راحت و مقرون به صرفه در تور مسکو به بهترین بوتیک هتل‌های شهر بروید.

 

Hotel De Paris

این هتل که در مرکز مسکو واقع شده و با ایستگاه مترو تنها ۳ دقیقه فاصله دارد از بوتیک هتل‌های برجسته مسکو است که می‌توانید در آن اقامتی راحت را تجربه کنید. اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و آرامشبخش هستند و به سبک پرووانس تزئین شده‌ و فضایی با رنگ‌های زیبا و گل‌دار ارائه می‌دهند.  هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی و حمام اختصاصی هستند و دسترسی به اینترنت بی‌سیم دارند. آب برای میهمانان رایگان بوده و هتل هر روز صبح را در بوفه صبحانه با غذاهای خوشمزه شروع می‌کند. همچنین رستوران دی پاریس انواع غذاهای اروپایی را سرو می‌کند. به علاوه جمعه‌ها بوفه رایگان صبحانه تا ناهار در دسترس قرار دارد. از اینجا می‌توانید به راحتی با مترو یا پای پیاده به جاهای اصلی برسانید.

 

هتل‌های تاریخی و نمادین در مسکو

آدرس: Bol'shaya Bronnaya Ulitsa, 23, стр. 3, Moscow, Russia, 123104

 

StandArt

این هتل جذاب که دقیقا در مرکز شهر واقع شده و به ۳ ایستگاه مترو مختلف چند دقیقه پای پیاده فاصله دارد، میدان سرخ، کرملین و مشهورترین تئاترهای ایالتی دسترسی بسیار راحتی دارد. اتاق‌های مدرن با طراحی منحصر به فرد به سبک retrofuturistic فضای خاصی را ارائه می‌دهند. به علاوه نورپردازی چند سطحی و تهویه مطبوع هوا راحتی خاصی را برای هر میهمانی فراهم می‌کند. اتاق‌های این بوتیک هتل همگی مدرن هستند و به امکاناتی همچون دستگاه قهوه‌ساز، مینی بار، گاوصندوق ، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنت پرسرعت دسترسی دارند. حتی در صورت درخواست منوی بالش مخصوص موجود است. حمام‌ها دارای دوش یا وان، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند و سرویس اتاق هم ارائه می‌شود. صبحانه را در رستوران YURA بخورید و بعد به یکی فعالیت‌های داخل هتل شامل مرکز اسپا و سلامتی با حمام ترکی، سونا، استخر و ماساژهای آسیایی، و یا سالن بدن‌سازی مشغول شوید.

آدرس: Strastnoy Blvd, 2, Moscow, Russia, 125009

 

Boutique Hotel 7 Elephants

این بوتیک هتل ۳ ستاره با ارائه یک سالن مشترک، سیستم تهویه هوا و حمام‌های اختصاصی برای هر اتاق محیطی دنج و آرام را برای مسافران فراهم آورده است. اتاق‌های مهمان در هتل به تلویزیون صفحه تخت و سشوار مجهز هستند و صبح‌ها صبحانه قاره‌ای در رستورانه لاکارته هتل سرو می‌شود. در هتل نمانید و سری به جاذبه‌های اصلی شهر همچون میدان سرخ و تئاتر بولشوی و مقبره لنین بروید که در فاصله کوتاهی از هتل واقع شده‌اند.

 

معرفی ارزان‌ترین هتل‌های مسکو

آدرس: 7/8 Ulitsa Maroseyka stroenie 1 entrance 3 floor 4, Basmanny, 101000 Moscow, Russia

 

Petroff Palace Boutique Hotel

این کاخ هتل قرن هجدهمی با یک ماشین سواری مستقیم از کرملین در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین این هتل دارای یک موزه، یک رستوران، یک مرکز سلامتی و اتاق‌های بزرگ با اینترنت رایگان است. همه اتاق‌ها و آپارتمان این هتل دارای دکوراسیونی کلاسیک با پارچه‌های غنی و مبلمان چوبی بوده و همه آن‌ها با میز کار و تلویزیون LCD کابلی ارائه می شوند. همچنین در حمام، حوله و دمپایی هم ارائه داده شده است. در رستوران هتل غذاهای روسی و اروپایی با منوی لاکارته سرو شده و نوشیدنی‌های عالی در بار، در دسترس قرار گرفته است. شما در اینجا می‌توانید از موزه قصر دیدن کنند و یا در اطراف پارک پتروفسکی در پشت هتل قدم بزنید. در کنار تمام این‌ها هتل پذیرش ۲۴ ساعته، اتصال اینترنت پر قدرت و پارکینگ زیرزمینی رایگان را هم ارائه داده است.

‌آدرس: Leningradsky Ave, 40, Moscow, Russia, 125167

 

Garden Embassy Boutique Hotel

اغلب اتاق‌های اینجا دارای چشم انداز زیبای پارک هستند و بلیط رایگان نمایشگاه‌ها و کنسرت‌های پارک نیز به مهمانان تعلق می‌گیرد. همه اتا‌ها دارای تهویه مطبوع هوا و روشن با طراحی مدرن و سقف‌های بلند، تلویزیون صفحه تخت و مبل هستند. سرویس بهداشتی اختصاصی نیز شامل سشوار، روپوش و لوازم بهداشتی رایگان می‌شود. در آشپزخانه مجهز با یخچال، مایکروویو و کتری برقی آشپزی کنید و اگر خسته بودید می‌توانید به جای آشپزی در رستوران هتل چیزی بخورید.

 

معرفی ۱۰ هتل با کیفیت سنت پترزبورگ

آدرس: Garden Embassy Boutique Hotel

۳۰ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران