نزدیک‌ترین مراکز خرید میدان تکسیم، استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
نزدیک‌ترین مراکز خرید میدان تکسیم، استانبول

استانبول شهری زنده و هیجان‌انگیز برای گردشگران است. در این شهر زیبای ترکیه می‌توان هر آنچه را که از یک سفر بی‌عیب و نقص انتظار داشت را برای خود رقم زد. در میان تمامی تفریحات تور استانبول خرید کردن کاری است که تمامی گردشگران حتما یک بار هم که شده به سراغ آن می‌روند. در شهر استانبول مراکز خرید و بازارهای متنوع بسیاری وجود دارند. از جمله معروف‌ترین این مراکز خرید در نواحی اطراف میدان تکسیم که یکی از محله‌های توریستی شهر است قرار گرفته‌اند. اگر شما نیز عاشق خرید کردن هستید و برنامه سفر به استانبول را در سر دارید شما را به همراهی ما تا انتهای این مقاله برای آشنایی با نزدیک‌ترین مراکز خرید میدان تکسیم دعوت می‌کنیم.

 

مرکز خرید بی اوغلو (Beyoğlu Alışveriş Merkezleri)

اگر به دنبال اجناس باکیفیت و البته ارزان قیمت هستید، رفتن به مرکز خرید بی اوغلو بهترین انتخاب برای شما در سفر به استانبول خواهد بود. این مرکز خرید در نواحی اطراف میدان تکسیم قرار داشته و گردشگران از هر نقطه استانبول می‌توانند به کمک مترو به آن دسترسی آسان و ارزانی داشته باشند. در این مکان اجناس گوناگونی از برندهای معروف دنیا و ترکیه وجود دارند. مرکز خرید بی اوغلو به قدری معروف می‌باشد که همیشه با سیل عظیم خریداران همراه است. برای خرید کردن در مرکز خرید بی اوغلو باید در ساعات کاری بین ۹ صبح الی ۱۰ شب در آنجا حضور داشته باشید.

 

حقایق جذاب درباره محله بی اوغلو استانبول

 

مرکز خرید فروم استانبول (Forum Alışveriş Merkezleri)

از دیگر مکان‌های ایده‌ال برای خرید کردن در استانبول مرکز خرید فروم نام دارد. این مکان در حوالی میدان تکسیم قرار داشته و گزینه‌ای بسیار مناسب برای کسانی است که دوست دارند با بودجه کم خریدهای باکیفیتی را انجام دهند. مرکز خرید فروم استانبول در اغلب ماه‌های سال حراجی‌های خوبی را بر روی اجناس خود پیاده می‌کند. به خصوص در ماه‌های آخر فصل بهار می‌توان تخفیف‌های بسیار خوبی را در آن شاهد بود.

علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس، مرکز خرید فروم امکانات تفریحی متنوعی را برای گردشگران تعبیه کرده است. از جمله این امکانات می‌توان سالن‌ بولینگ، سالن‌های سینمای imax ، اسکی روی یخ، پارک ژوراسیک، اتاق بازی کودکان و رستوران‌های متنوع را نام برد. ساعات کاری این مجموعه در تمامی ایام هفته از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌باشد.  

 

مرکز خرید جواهر استانبول (İstanbul Cevahir Alışverişveriş Merkezi)

یکی دیگر از نزدیک‌ترین مراکز خرید میدان تکسیم که از جمله بهترین‌های استانبول محسوب می‌شود، مرکز خرید جواهر است. این مکان بزرگترین مرکز خرید اروپا محسوب شده و شما می‌توانید هر آنچه که دوست دارید را در آنجا پیدا و خریداری کنید. مرکز خرید جواهر از ۱۰ طبقه تشکیل شده که در این طبقات مغازه‌های مختلفی از برندهای معروف دنیا مثل بنتون، ماسیمو دوتی، آدیداس، لیوایز، ریبوک، اسپریت و غیره به چشم می‌خورند. ناگفته نماند که اگر به دنبال مکانی برای خرید ارزان هستید بهتر است به مراکز خرید دیگر بروید، چرا که قیمت‌ها در این مکان کمی بالاتر است.

علاوه بر تنوع بالای اجناس امکانات تفریحی تعبیه شده در آن نیز سبب شده تا گردشگرانی که قصد خرید ندارند نیز برای رفتن به آن در سفر خود مشتاق شوند. همچنین فودکورت‌های متنوع مرکز خرید جواهر استانبول آن را به مکانی بی‌نظیر برای سیرکردن شکم در حین خرید تبدیل کرده است. ساعات کاری برای خرید کردن در این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

 

مرکز خرید ترکوز پاساژ (Terkos Pasaji)

مرکز خرید ترکوز پاساژ با داشتن اجناس قیمت مناسب و ارزان توانسته به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید واقع در نزدیکی‌های میدان تکسیم تبدیل شود. پس اگر به دنبال خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه با قیمتی ارزان هستید بهتر است رفتن به این مکان را در الویت‌های خود قرار دهید. همچنین اگر قصد خرید سوغاتی‌های قیمت مناسب را دارید ترکوز پاساژ برای شما گزینه بسیار خوبی خواهد بود. برای دسترسی به این مکان کافی است به میدان تقسیم و محله استقلال در سفر خود به استانبول بروید و از لحظه به لحظه خرید ارزان لذت ببرید.

 

معرفی مرکز خرید عمار استانبول

پاساژ چیچک (Çiçek Pasajı)

پاساژ‌ چیچک از جمله نزدیک‌ترین مراکز خرید میدان تکسیم است که علاوه بر خرید کردن لذت بازدید از یک مکان تاریخی را نیز به شما خواهد بخشید. بنای این مکان متعلق به یک تئاتر بزرگ و تاریخی در استانبول بود که دچار آتش‌سوزی می‌شود. بعدها بنای تخریب شده مورد بازسازی قرار گرفته و پاساژی در آن تاسیس می‌شود. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید توصیه می‌کنیم به پاساژ چیچک در سفر خود به استانبول رفته و از معماری قدیمی آن لذت ببرید. سبک معماری این مکان متعلق به قرن ۱۹ میلادی است. علاوه بر این موضوع در پاساژ‌ چیچک کافه‌های سنتی متنوعی وجود دارند که می‌توانید اندکی در آن‌ها نشسته و یک فنجان قهوه ترک را در فضایی بسیار دوست داشتنی میل کنید.

 

مرکز خرید Hilltown در استانبول

۲۴ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران