رستوران هالیدی این در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
رستوران هالیدی این در کوش آداسی

کشور ترکیه علاوه بر طبیعت زیبا و پیشینه تاریخی غنی که دارد با رستوران‌ها و منو غذایی لذیذ خود نیز توانسته مورد توجه اغلب گرشگران قرار بگیرد. به خصوص اینکه اکثر توریست‌ها دوست دارند در سفر خود به این کشور انواع کباب‌های ترکی را مزه کنند. کوش آداسی در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد گردشکری محبوب در بین شهرهای ترکیه تبدیل شده است. در تور کوش آداسی نیز این فرصت برای مسافران فراهم است تا خوردن غذاهای بسیار لذیذ ترکی را امتحان کنند. از جمله رستوران‌های معروف ترکی در کوش آداسی، رستوران هالیدی این نام دارد که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. برای آشنایی بیشتر با این رستوران شما را به همراهی ما تا انتهای این مقاله دعوت می‌کنیم.

 

آشنایی با رستوران هالیدی این

رستوران هالیدی این با داشتن غذاهای باکیفیت و محیطی دوست داشتنی یکی از رستوران‌های محبوب در شهر توریستی کوش آداسی محسوب می‌شود. به خصوص اینکه توصیه می‌شود علاقه‌مندان به غذاهای سنتی و کباب‌های ترکی در سفر خود حتما سری به این رستوران زده و لذیذترین کباب‌ها و غذاهای ترکی را در آنجا مزه کنند. رستوران هالیدی این با ارائه غذاهای باکیفیت و خوشمزه خود توانسته زبانزد اغلب افراد در این منطقه واقع شود. به طوری که علاوه بر گردشگران بومیان شهر نیز رفتن به آن را برای سیر کردن شکم خود ترجیح می‌دهند.

غذای اصلی منو این رستوران کباب دالی نام دارد که برای پخت آن از گوشت مرغ، بره یا گوساله استفاده می‌کنند. خبر خوب اینکه هزینه این غذا تنها ۳۵ لیر ترکیه بوده و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول غذایی بسیار خوشمزه را میل کنید. در کنار منو غذایی خوشمزه و متنوع رستوران هالیدی این می‌توان به فضای دلنشین و صندلی‌های قرار گرفته در فضای باز اشاره کرد. این رستوران به صورت شبانه روزی باز بوده و شما در هر ساعت از روز که احساس گرسنگی کنید می‌توانید به آنجا رفته و لذت سفر خود را با خوردن غذاهای بی‌نظیر دوچندان کنید.

 

بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گیاه‌خواران

 

غذاهای منو غذایی رستوران هالیدی این در کوش آداسی

رستوران هالیدی این با منو غذایی خود که شامل پیتزا و کباب ترکی است محبوبیت بالایی بین گردشگران و ساکنان کوش آداسی پیدا کرده است. پس اگر شما نیز طرفدار غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای هستید در سفر خود به کوش آداسی فرصت رفتن به رستوران هالیدی این را هرگز از دست ندهید. از جمله غذاهای محبوب منو این رستوران می‌توان پیده‌ یا همان پیتزای ترکی، لاهماجون یا همان پیتزا به سبک عربی، کباب‌ والی، کباب سلطان، کباب آدانا، کباب شیش و کاوورما را نام برد.

تمامی غذاهای سرو شده در رستوران هالیدی این توسط آشپزهای حرفه‌ای و کاربلد طبخ می‌شوند. بنابراین غذاها دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در عین حال قیمت معقولی دارند. از همه مهم‌تر اینکه حتی اگر نیمه شب نیز احساس گرسنگی کردید می‌توانید به این رستوران رفته و بر روی صندلی‌های چیده شده در پیاده رو بنشینید و شکم خود را با خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی سیر کنید. در این میان توصیه‌ای که می‌توان کرد این است که اگر گیاه‌خوار هستید رستوران هالیدی این جای مناسبی برای شما نخواهد بود. چرا که تمامی غذاها ترکیبی از گوشت هستند.

 

امکانات رستوران هالیدی این در کوش آداسی

رستوران هالیدی این با غذاهای خوشمزه خود توانسته به یکی از بهترین رستوران‌های کوش آداسی تبدیل شود. البته در این رستوران علاوه بر منو غذایی خوشمزه امکانات مختلفی نیز برای رفاه بیشتر مشتریان در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرو صبحانه
  • سرو ناهار
  • سرو شام
  • سرو غذا در تمامی ساعات شبانه روز
  • ارائه وای فای رایگان به مشتریان
  • امکان سرو غذا در فضای باز
  • سفارش غذا به صورت بیرون بر

 

رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا

 

آدرس رستوران هالیدی این در کوش آداسی

رستوران هالیدی این در خیابان قهرمان‌ها در شهر کوش آداسی واقع شده است. برای دسترسی به این رستوران می‌توان تاکسی کرایه کرده و در هر ساعتی که احساس گرسنگی کردید به آن دسترسی پیدا کنید. آدرس دقیق این رستوران در زیر آورده شده است:

  • Kahramanlar Caddesi, Kusadasi

قیمت غذاهای رستوران هالیدی پایین بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. کسانی که عاشق کباب و غذاهای گوشتی هستند قطعا از رفتن به این رستوران پشیمان نخواهند شد. پیشنهاد می‌کنیم اگر در سفر خود با تور کوش آداسی رستوران هالیدی این را برای سیر کردن شکم خود انتخاب کردید حتما بعد از میل کردن غذا سری به باقلوا فروشی کنار این رستوران بزنید و دسر خود را آنجا میل کنید.

۱۵ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران