رستوران‌های اطراف ساحل بانوان در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
رستوران‌های اطراف ساحل بانوان در کوش آداسی

سواحل در کوش آداسی با داشتن کیفیت بالای آب، شفافیت و تمیزی و ماسه‌های مرغوب از طرفداران بسیاری از سراسر دنیا برخوردار است. این شهر جذاب ساحلی دارای جاذبه‌های زیادی است که بخش محبوب آن به سواحل برمی‌گردد. یکی از بهترین سواحل آن ساحل بانوان (Ladies Beach) است به به ترکی ساحل کادینلار شناخته می‌شود. این ساحل مخصوص بانوان بوده و امکانات مهیج و به روزی مثل تفریحات آبی، غواصی و شنا دارد. اگرچه قبلا ورود آقایان ممنوع بود اما امروزه ورود برای عموم آزاد است. این یکی از بهترین سواحل کوش آداسی است که قطعا گذر شما هم در سفر با تور کوش آداسی به آن می‌افتد، بنابراین بیایید بهترین رستوران‌های اطراف آن را بررسی کنیم.

 

Kiwi Restaurant

رستوران ویکی یکی از بهترین رستوران‌های ساحلی در کوش آداسی است که به شما فرصت خوردن غذاهای متنوع و خوشمزه با منظره زیبا و درخشان دریا را می‌دهد. شما می‌توانید در داخل و به دور از تابش آفتاب از غذایتان لذت ببرید و یا در تراس رو به دریا بنشینید و در حالی که نسیم مرطوب ساحلی به صورتتان می‌وزد غذایتان را میل کنید. منوی غذا در اینجا شامل طیف متنوعی از غذاها مثل غذاهای دریایی، غذاهای محلی، مدیترانه، ترکی، اروپایی و بین‌المللی می‌شود و این یعنی هر چیزی که بخواهید را اینجا می‌توانید پیدا کنید. از بین غذاها، برگرهای این منو طرفداران بسیار زیادی در تور ترکیه دارد.

 

بهترین هتل‌های مرکز شهر کوش آداسی

آدرس: Kadinlar Denizi Mah. No:73/b, Kusadasi 09400 Turkey

 

Brothers Restaurant

فکرش را بکنید در رستورانی ساحلی و همراه با منظره دریا بتوانید از خوردن غذاهای هندی لذت ببرید. رستوران برادران یکی دیگر از سالن‌های غذاخوری کوش آداسی است که دقیقا در حاشیه ساحل واقع شده و دو فضای داخلی و روباز ارائه داده است. در اینجا نیز شما می‌توانید از خوردن غذاهای هندی و بین المللی لذت ببرید و مستقیما به ساحل دسترسی داشته باشید. این رستوران از صبحانه، ناهار، شام و شام دیروقت و حتی نوشیدنی‌ها در تمام طول روز میزبانان بازدیدکنندگان است.

آدرس: Kadinlardenizi Mah. No. 77 Hacifeyzullah Mahallesi, Kusadasi 09400 Turkey

 

Palm Beach Restaurant & Café

اگر در گروهی بزرگ و پرجمعیت با سلیقه‌های مختلف هستید شک نکنید و به این رستوران ساحلی فوق العاده بروید که دنیایی از غذاهای خوشمزه و رنگارنگ ترکی و بین‌المللی را یک جا سرو می‌کند. منوی آن‌ها از انواع غذاهای دریایی، مدیترانه، ترکی و اروپایی تشکیل شده و این یعنی طیف بسیار متنوعی از غذاها و دسرها برای همه. به علاوه آن‌ها برای مراسم‌هایی مثل تولد نیز در صورت هماهنگی برایتان اطراف میزتان را تزئین می‌کنند. به علاوه غذاهای جذاب گیاهی و بدون گلوتن هم در اینجا یافت میشود. منوی صبحانه ترکی و قاره‌ای آن‌ها آنقدر متنوع است که اگر بخواهید همه آن‌ها را امتحان کنید هم نمی‌توانید. از صبح تا شب این رستوران میزبان بازدیدکنندگان تور کوش آداسی است.

 

آشنایی با قلعه کوش آداسی در ترکیه

آدرس: Kadinlar Denizi mah. Kadinlar Denizi cad no 69 Ladies Beach, Kusadasi 09400 Turkey

 

Some Where Else

این رستوران را درست در ساحل بانوان پیدا خواهید کرد. برای طرفداران فست فود و غذاهای اروپایی این رستوران ساحلی همچون بهشت گرمسیری است. غذاها بیشتر ایرلندی، اروپایی و مدیترانه‌ای هستند و گزینه‌های ترکی، گیاهی و بدون گلوتن هم پیدا می‌شود. آن‌ها برای تمام روز فعال هستند و برای صبحانه، ناهار، شام، شام دیروقت و میان وعده از مهمانان پذیرایی می‌کنند. بنابراین نگران نباشید هر زمان که برسید غذاهای خوشمزه اینجا را می‌توانید امتحان کنید.

آدرس: Ladies Beach, Kusadasi Turkey

 

Ladies Beach Hotel Restaurant

رستوران لیدیز بیچ یکی دیگر از رستوران‌های این منطقه است که درست در ساحل بانوان واقع شده و ترکیب ناهمخوانی از غذاهای دریایی و فست فودهایی مثل همبرگر را یکجا سرو می‌کند. صبحانه مفصل و خوشمزه انگلیسی، صبحانه ترکی، انواع ماهی‌های کبابی که ازصید روز تهیه می‌شوند، نوشیدنی‌های متنوع و همبرگرهای خوشمزه همگی در منوی جذاب این رستوران گنجانده شده است. این رستوران مانند سایر رقبای خود در این خطه ساحلی، غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز سرو می‌کند. این رستوران نیز به خاطر بازدیدکنندگانی که از صبح تا شب در ساحل رفت و آمد می‌کنند برای تمام روز فعال بوده و از صبحانه تا شام دیروقت را برای مهمانان خود سرو می‌کند.

 

دریاچه بافا، بهشتی در نزدیکی کوش آداسی

آدرس: Kadinlar Denizi Cad. No:63 Ladies Beach Hotel, Kusadasi Turkey

 

Rosy Pension Hotel Restaurant

این رستوران دو طبقه با دکوراسیونی چوبی و محلی را می‌توانید درست مقابل دریا پیدا کنید که در فاصله بسیار کمی از ساحل بانوان واقع شده است. در طبقه دوم تراسی بسیار دلباز رو به دریا وجود دارد که می‌توانید در آن روی صندلی‌های چوبی بنشینید و در هوای آزاد از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. اگر از غذاهای ترکی و تکراری خسته شده‌اید اینجا فقط غذاهای مدیترانه‌ای و اروپایی سرو می‌شود.

آدرس: Kadinlar Plaji Caddesi, No:79, Kusadasi 09400 Turkey

۱۰ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران