معرفی هتل Aparthotel Adagio در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی هتل Aparthotel Adagio در دبی

آنقدر انتخاب‌ها در میان هتل‌های تور دبی زیاد است که به راحتی می‌توان ساعت‌ها در مورد هتل‌های مختلف تحقیق کرد تا دقیقا به چیزی که می‌خواهید برسید. ما قبلا چندین هتل معروف این شهر را معرفی کرده‌ایم، اما همه روزه به دنبال پیدا کردن یک انتخاب خاص و متفاوت هستیم و Aparthotel Adagio از بسیاری لحاظ چنین انتخابی است. بیایید با هم نگاهی به این هتل جذاب بندازیم.

 

هتل آپارتمان Aparthotel Adagio

این هتل آپارتمان زیبا یک فضای خاص و متفاوت دارد که باعث می‌شود، خانواده‌هایی که قصد سفر به دبی را دارند، آن‌جا را برای قاامت خود انتخاب کنند. اما چرا باید سراغ این هتل رفت؟ اول این که Aparthotel Adagio نزدیک به دیرا بوده و تنها چند قدم از آن‌جا دور است و به همین دلیل دسترسی شما به بازار قدیم و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری راحت خواهد بود.

این مکان را باید هتلی مدرن و امروزی به حساب آورد که طراحی داخلی هنرمندانه و جذابی دارد که با هتل آپارتمان‌های معمول دبی که میزبان توریست‌ها هستند، کاملا متفاوت است. زیبایی، راحتی، قیمت مناسب و دسترسی عالی به مراکز گردشگری و همچنین سیستم حمل و نقل عمومی دبی، چیزهایی هستند که باعث می‌شود، Aparthotel Adagio یک مکان عالی برای اقامت در دبی باشد.

آپارتمان‌های Aparthotel Adagio

در مجموع شما سه انتخاب مختلف در Aparthotel Adagio خواهید داشت. استودیو آپارتمان‌ها، انتخاب ارزان‌تر در این هتل هستند که فضایی ۲۵ متری دارند و دارای یک بالکن خیلی خوب با منظره‌ی شهر هستند. این آپارتمان‌ها و دو انتخاب دیگر، همگی امکاناتی از جمله تخت خواب بسیار خوب، سرویس بهداشتی و حمام شیک، آشپزخانه نسبتا مجهز، گاو صندوق، لباسشویی، کولر و تهویه هوای مطبوع، اینترنت رایگان، طراحی داخلی جذاب و ... را دار هستند و در مجموع از نظر امکانات رفاهی، همه چیز برای شما مهیاست. همچنین نباید فراموش کنید که تمامی واحد‌ها ضد صدا بوده و به همین دلیل، فضایی آرام را برایتان به همراه خواهند داشت.

 

هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

اما محبوب‌ترین انتخاب در Aparthotel Adagio، آپارتمان‌های تک خوابه هستند که تمامی امکاناتی که در بالا گفتیم را داشته و فضای آن‌ها به بزرگی ۵۰ متر مربع است. آپارتمان‌های دو خوابه نیز ۷۴ متری بوده و بالکن آن‌ها نیز نسبت به دیگر انتخاب‌ها بزرگ‌تر هستند. این واحد‌ها البته بیشتر به درد خانواده‌ها و جمع‌های بزرگ می‌خورد و مزیت چندان بیشتری نسبت به دیگر آپارتمان‌های این هتل ندارد.

آشپزخانه و سالن پذیرایی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های واحدهای هر هتل آپارتمان، آشپزخانه آن است، چون از جمله مزیت‌های اجاره‌ی آپارتمان نسبت به اتاق هتل، همین بخش خواهد بود. خوشبختانه امکانات خیلی خوبی در این آشپزخانه‌ها در نظر گرفته شده که شامل گاز و فر، یخچال، قهوه جوش و چای ساز، توستر، لوازم سرو کامل و ... است و شما می‌توانید در ایام سفر به دبی، از این امکانات برای پخت غذا استفاده کنید.

با توجه به این که گنجایش این هتل آپارتمان‌ها -مخصوصا در واحد‌های یک و دو خوابه- بیش‌تر از یک نفر است، کم بودن تعداد مبلمان در سالن پذیرایی کمی توی ذوق می‌زند. اما طراحی هنرمندانه و همچنین بهره بردن از امکانات فوق‌العاده خوب، شاید بخشی از کمبود را برای شما جبران کند.

 

تنها هتل ۷ ستاره جهان در برج‌العرب دبی

اینترنت WiFi

سرعت اینترنت در این هتل آپارتمان بسیار خوب است. وقتی شما اتاق خود را در اختیار می‌گیرید، کافی است ایمیل خود را ثبت نمایید تا پسورد اینترنت به شما داده شود. سرعت دانلود تا ۵ مگابایت در ثانیه نیز پیش می‌رفت که بسیار عالی به شمار می‌رود. همچنین در نظر داشته باشید که اینترنت WiFi در تمامی فضاهای هتل در دسترس شما بوده و تنها مختص به محیط آپارتمان نمی‌شود.

رستوران‌ها

به سه شکل مختلف، شما می‌توانید در این هتل برای خود غذا و خوراکی سفارش دهید که به ترتیب آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

World of Curries: می‌توانید هر سه وعده غذایی را در این رستوران میل کنید. این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب باز است و غذاهایی از جاهای مختلف دنیا با طعم‌های عالی و البته پر ادویه برای شما سرو می‌کند.

روم سرویس ۲۴ ساعته: همچنین این امکان برایتان در نظر گرفته شده که به صورت ۲۴ ساعته، غذایی یا خوراکی که می‌خواهید را سفارش دهید تا در اتاق برایتان سرو شود.

بوفه کنار استخر: در بوفه‌ای که در کنار استخر وجود دارد، اسنک‌های مختلفی هستند که امکان سفارش آن‌ها را خواهید داشت. استخر بر روی روفتاپ واقع شده که شنا و در نهایت سفارش یک نوشیدنی خنک و اسنکی خوشمزه، ساعاتی فوق‌العاده لذت بخش را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

استخر

و در نهایت اشاره‌ای هم کنیم به استخر روفتاپ و بسیار جذاب Aparthotel Adagio که اگر چه خیلی بزرگ نیست، اما منظره‌ای بی‌نظیر دارد و تمامی مهمانان هتل می‌توانند به صورت رایگان از آن‌جا بهره ببرند. البته این بخش از هتل بین ساعات ۶ صبح تا ۱۰ شب باز است.

۰۳ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران