هتل‌های محبوب در زوگدیدی گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
هتل‌های محبوب در زوگدیدی گرجستان

زوگدیدی یکی از پنج شهر بزرگ گرجستان است که در نزدیکی مرز آبخازیا و در فاصله ۳۰ کیلومتری دریای سیاه واقع شده است. زوگدیدی دارای دو وجه متفاوت قدیمی و تاریخی و مدرن و تازه ساخت است که به وضوح به چشم می‌آید. به علاوه این شهر در موقعیتی میانی قرار گرفته که فرصت گشت و گذارهای فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر قصد دارید در تور گرجستان به جایی جز تفلیس و یا باتومی فکر کنید حتما زوگدیدی را در فهرست خود قرار دهید. در ادامه به بررسی هتل‌های محبوب و پرطرفدار می‌پردازیم.

 

Hotel Grand

این هتل چهار ستاره و لوکس با دکوراسیون داخلی زیبا و نمای بیرونی صورتی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های زوگدیدی است. اتاق‌های هتل همگی لوکس و کامل با دکوراسیونی مدرن هستند و امکاناتی همچون تخت بزرگ و راحت، کمد لباس، میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای ارائه می‌دهند و با پنجره‌های بزرگ قدی نور بسیاری را به داخل دعوت می‌کنند. همچنین سوییت‌های بزرگ دارای فضای نشیمن جداگانه مبله هم هستند. کف این اتاق‌ها موکت شده و کاملا تمیز هستند و همگی آن‌ها سرویس بهداشتی مجهز و مدرن با لوازم مورد نیازتان را نیز در دسترس قرار داده‌اند. در داخل امکانات دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید مثلا میز پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه خودپرداز، وای فای رایگان در سراسر هتل و رستوران از امکانات رفاهی هتل هستند به علاوه شما می‌توانید از پارکینگ اختصاصی با هزینه کمی استفاده نمایید.

 

معرفی دو شهر زیبای زوگدیدی و مستیا در گرجستان

آدرس: 35 Gamsakhurdia Street, 2100 Zugdidi, Georgia

 

Hotel Lotus

هتل لوتوس یکی از هتل‌های محبوب در زوگدیدی گرجستان است که خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهد. اتاق‌های معمولی آن دارای دکوراسیون بسیار ساده و روشنی هستند. یعنی تخت‌ها و کف‌ها به رنگ کرم رنگ و پرده‌ها نیز حریر روشن هستند اما سوییت مجلل آن با دکورسیون کلاسیک و تخت بزرگ و مبلمان لوکس سلطنتی چیزی متفاوت از سایر اتاق‌ها است. این هتل دارای امکانات قابل قبول و واقعا مناسبی است. اتاق‌ها همگی تلویزیون و میز و کمد دارند و سرویس بهداشتی اختصاصی ارائه می‌دهند این در حالی است که در هتل شما می‌توانید در رستوران غذا بخورید و برای صبحانه از بوفه‌ای کامل و قاره‌ای لذت ببرید و در صورت ضرورت از امکانات اتاق جلسه استفاده کنید. اینترنت رایگان در تمام هتل در دسترس قرار دارد.

آدرس: 86 Aghmashenebeli street Zugdidi, 2100 Zugdidi, Georgia

 

LETO Boutique Hotel Zugdidi

این هتل ۵ ستاره لوکس در زوگدیدی بهترین و کامل‌ترین امکانات را در سفر با تور گرجستان به این شهر به شما ارائه می‌دهد که نظیرش را جای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید. هتل برای رفاه شما رستوران و کافه، خدمات آب گرم و اسپا، اتاق‌هایی با تراس و اینترنت رایگان را برای شما در نظر گرفته است. همچنین استخر روباز، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه، دستگاه خودپرداز و میز پذیرش ۲۴ ساعته نیز از دیگر امکانات اینجا است. در کنار تمام این‌ها اتاق‌ها نیز با تهویه مطبوع، میز تحریر، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی ارائه شده‌اند. این بوتیک هتل لوکس بهترین اقامت در زوگدیدی را برای شما رقم می‌زند.

 

محبوب‌ترین تفریحات تور گرجستان

آدرس: 31 Zviad Gamsakhurdia Avenue, 2100 Zugdidi, Georgia

 

River S hotel

علاقه شدید صاحبان هتل ۴ ستاره ریور اس را می‌توان به وضوع در سراسر ملک شاهد باشید که همه جا نفوذ کرده است. از اتاق‌ها تا رستوران و راهروها همگی به رنگ سفید بوده و تنها روتختی بعضی از اتاق‌ها به رنگ نارنجی و یا صورتی تضادی آشکار ایجاد کرده‌اند. در مجموع امکانات آن‌ها کامل بوده و با دکوراسیونی کلاسیک در اتاق‌ها امکانات رایجی همچون تخت و تلوزیون و سیستم گرمایش سرمایش را در دسترس شما گذاشته‌اند. همچنین اینترنت رایگان، اتاق جلسه، رستوران و بوفه صبحانه از امکانات رفاهی آن‌ها در داخل هتل است.

آدرس: Bako Street 55, 2100 Zugdidi, Georgia

 

Iberia Palace Hotel

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره و لوکس زوگدیدی ایبریا پالاس است که با رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق، وای فای رایگان، وان آب گرم، سرگرمی عصرانه و سالن مشترک به رقابت با سایر هتل‌های برجسته شهر رفته است. در هتل اتاق‌ها دارای میز کار، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی هستند و تهویه مطبوع و کمد لباس ارائه می‌دهند. تمام هتل مبله و شیک است و از دکوراسیونی با المان‌ها کلاسیک پیروی می‌کند.

 

بهترین هتل‌های منطقه کاختی گرجستان

آدرس: Kikalishvili Str. 6, 2100 Zugdidi, Georgia

 

Garden Palace

بیش از هر چیزی به محض ورود محوطه سبز و درختان این هتل نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. گاردن پالاس اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد لباس، میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی ارائه می‌دهد و با تراسی زیبا و دلگشا نمای زیبای باغ را مقابل چشمانتان می‌گستراند. به علاوه رستوران و کافه، میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق و وای فای رایگان از امکانات عمومی آن‌ها در هتل است.

آدرس: 1 Teatri str, 2100 Zugdidi, Georgia

۱۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران