رستوران‌های ارزان قیمت در آنتالیا (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
رستوران‌های ارزان قیمت در آنتالیا (بخش دوم)

آنتالیا علاوه بر سواحل زیبا و خوش منظره‌ای که دارد با غذاهای خوشمزه ترکی و رستوران‌های منحصر به فرد خود توانسته توجه گردشگران و به خصوص علاقه‌مند به شکم‌گردی را به خود جلب کند. از آنجایی که برخی از توریست‌ها با بودجه محدودی سفر می‌کنند بهتر است با رستوران‌های باکیفیت ولی ارزان قیمت مقصد گردشگری خود آشنا شوند. در این مقاله قصد داریم تا شما مسافران تور آنتالیا را با چند مورد دیگر از بهترین رستوران‌های ارزان قیمت در آنتالیا آشنا کنیم. برای آشنایی با این موارد شما را به خواندن این مطالب دعوت می‌کنیم.

 

رستوران آرزوم دونر (Arzum Doner Restaurant)

یکی از معروف‌ترین رستوران‌هایی که علاوه بر کیفیت بالای غذاها با قیمت ارزان خود نیز شناخته می‌شود رستوران آرزوم دونر آنتالیا است. این رستوران مکانی ایده‌آل برای خوردن کباب‌های ترکی است. در کنار لذت بردن از مزه کباب‌های خوشمزه طراحی و دکوراسیونی شیک و نوستالوژیک این مکان قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.

رستوران آرزوم دونر در تمامی ایام هفته از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب آماده پذیرایی از میهمانان خود است. پس شما می‌توانید برای خوردن ناهار و شام مسیر این رستوران را در پیش بگیرید. آرزوم دونر در محله مرادپاشا و خیابان متین کسپ اغلو آنتالیا واقع شده است. حداقل هزینه‌ای که برای یک پرس غذا در این رستوران باید در نظر بگیرید حدود ۱۲ لیر ترکیه است.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی در آنتالیا

 

رستوران می دانوز کوفته (Maydanoz Kofte Restaurant)

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های آنتالیا که با قیمت پایین منو غذایی خود توانسته توجه توریست‌ها را به خود جلب کند، رستوران می دانوز کوفته است. در این رستوران همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد خوشمزه‌ترین کوفته‌های ترکیه سرو می‌شوند. اگر دوست دارید یکی از غذاهای محلی و خوشمزه ترکیه را با قیمتی مناسب در سفر خود به آنتالیا امتحان کنید رفتن به این رستوران را فراموش نکنید.

رستوران می دانوز کوفته در محله شیرینیلی و خیابان لارا آنتالیا قرار دارد. منو غذایی این رستوران مناسب برای وعده‌های غذایی ناهار و شام بوده و همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب آماده پذیرایی از مشتریان خود است. قیمت هر پرس غذا در این مکان از ۱۵ لیر ترکیه آغاز می‌شود.

 

رستوران تریتجی زاده (Tiritcizade restaurant)

رستوران تریتجی زاده مکانی است که می‌توانید در سفر خود به آنتالیا کباب‌های خوشمزه‌ای را در آن میل کنید. این رستوران حالتی سنتی داشته و امکانات رفاهی مورد نیاز برای یک رستوران در آن تعبیه شده است. اغلب بومیان شهر نیز برای سیر کردن شکم خود با کباب‌های خوشمزه در وعده‌های ناهار یا شام رفتن به این مکان را ترجیح می‌دهند.

اگر شما نیز مایل هستید تا به رستوران تریتجی زاده رفته و از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید باید مسیر منطقه کنیالتی و بلوار آتاتورک آنتالیا را در پیش بگیرید. قیمت هر پرس غذا در این رستوران حداقل ۱۰ لیر ترکیه بوده و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود است.

 

۱۰ رستوران عالی در منطقه بلک آنتالیا

 

کافه رستوران فیسیلتی (Fısıltı Café)

قیمت رستوران فیسیلتی در مقایسه با دیگر رستوران‌های معرفی شده در این مقاله کمی بالاتر است. اما در مقایسه با کیفیت غذاهایی که ارائه می‌دهد می‌توان آن را در لیست بهترین رستوران‌های ارزان آنتالیا قرار داد. گردشگران می‌توانند با رفتن به این مکان صبحانه، ناهار و شام خوشمزه‌ای را میل کنند. از جمله نکات مثبت کافه رستوران فیسیلتی می‌توان به میز و صندلی‌های قرار گرفته در هوای آزاد اشاره کرد.

رستوران فیسیلتی با منو مدیترانه‌ای خود شهرت دارد. برای اینکه بتوانید از غذاهای لذیذ آن لذت ببرید باید در شهر آنتالیا به منطقه مرادپاشا و خیابان آتاتورک بروید. قیمت غذاهای این رستوران از ۱۸ لیر ترکیه آغاز می‌شود. ساعات کاری این مجموعه از ۸ صبح تا ۱۰ شب می‌باشد.

 

رستوران جان جان (Can Can Restaurant)

آخرین مورد از بهترین رستوران‌های ارزان آنتالیا، که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم رستوران جان جان است. این رستوران محیطی فوق‌العاده برای کسانی که دوست دارند تغذیه‌ای سالم و گیاهی داشته باشند، است. به دلیل غذاهای خوشمزه و باکیفیت جان جان اکثر بومیان نیز رفتن به آن را ترجیح داده و همیشه مملو از مشتریان است.

رستوران جان جان آنتالیا در خیابان اریک کادسی قرار داشته و حداقل قیمت غذاها از ۱۰ لیر ترکیه می‌باشد. ساعات کاری این رستوران از ۷:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب است.

 

معرفی بهترین رستوران‌های ژاپنی آنتالیا

۲۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران