بهترین رستوران‌های فضای باز در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین رستوران‌های فضای باز در آنتالیا

وقتی صحبت از دریای مدیترانه به میان می‌آید، در بدو امر ساحل فیروزه‌ای آنتالیا در ذهن نقش می‌بندد که یکی از پر سر و صداترین سواحل منطقه است. اما فراتر از سواحل و آب‌های کریستالی این محدوده، شهری کلاسیک و زیبا بوده و سرشار از جاذبه‌های تاریخی و باستانی و همچنین مراکز خرید و بازارهای شلوغ است.  

در عین حال در سفر با تور آنتالیا، با صحنه‌های غذایی بسیار جذابی مواجه خواهید شد و از غذاکده‌های خیابانی گرفته تا رستوران‌ها و کافه‌های مجلل را می‌توان در این محدوده یافت. اغلب آنها، بهترین خوراک‌ها خصوصا غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی سرو می‌کنند که با انواع پیش‌غذاها و سبزیجات خوشمزه سرو می‌شوند. اما این همه ماجرا نیست. زیرا برخی از این غذاکده‌ها، از فضای باز هم برای پذیرایی از مشتریان استفاده می‌کنند و چشم اندازهایی باشکوه و به یادماندنی از طبیعت اطراف را در کنار صرف غذا به مخاطبانشان هدیه می‌دهند.

 

Shakespeare

در این کافه رستوران، می‌توانید غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای را سفارش دهید. در این میان پیتزای خوشمزه، سالاد و ماهی در کنار دسرهایی نظیر تیرامیسو و چیزکیک، تجربه یک شکم گردی فوق العاده را برای مشتریان رقم می‌زنند. بعلاوه برای نوشیدنی هم می‌توانید از طعم بی نظیر قهوه، لیموناد یا چای عالی این غذاکده برخوردار شوید.

فضای خانگی این مکان، به مشتریان این امکان را می‌دهد که پس از یک روز گشت و گذار خسته کننده در شهر، به استراحت و کسب انرژی بپردازند. بعلاوه پرسنل حرفه‌ای این رستوران، خدماتی استاندارد و باکیفیت ارائه می‌دهند. قیمت‌ها مناسب بوده و دکوراسیون زیبا، حظ بصری را در حین خورد و خوراک برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. نگران جای پارک نباشید، زیرا فضای اختصاصی برای پارک خودرو درنظر گرفته شده است. همچنین این مکان، وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا را نیز ارائه می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی در آنتالیا

آدرس: Metin Kasapoğlu Cd. No: 281/6, Antalya, Turkey

 

Paradise

رستوران پارادایس به دلیل خدمات عالی و پرسنل مهربانش، محبوبیت بالایی دارد. در این غذاکده نزدیک به اسکله، می‌توانید چشم اندازی جالب توجه به مناظر طبیعی اطراف داشته باشید. در عین حال این مکان، در سرو انواع غذاهای ترکی غیرقابل مقاومت تخصص دارد و فضای زیبا و آرامش بخش، آن یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه به شمار می آید.

اگر گذرتان به این غذاکده افتاد، پیشنهاد می‌کنیم از چشیدن طعم ماهی تازه کبابی که با سیب زمینی سرخ کرده، سالاد و سس‌های مختلف سرو می‌شود غافل نشوید. همچنین دنده بره ترش کبابی و سوپ غذاهای دریایی، میگو، کالاماری و ماهی باس گزینه‌هایی پرطرفدارند. بعلاوه نوشیدنی‌های گوارا و دسرهای خوشمزه مانند باقلوا، مکمل‌های خوبی برای وعده‌های غذایی اصلی به شمار می‌آیند.

آدرس: Selçuk Mah No:42, Antalya, Turkey

 

Vahap Usta Et

پس از یک پیاده روی طولانی در موزه Side Sualti، بهترین کار این است که به این کافه رستوران بیایید و با نوشیدنی‌های خوشمزه و غذاهای لذیذ، از خودتان پذیرایی کنید.

اینجا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های منطقه کنیالتی در آنتالیاست. این رستوران، انواع غذاهای بین المللی غربی و شرقی و غذاهای ترکی را سرو می‌کند که توسط کادری آموزش دیده و متخصص به سبک مدرن و با تزئیناتی زیبا ارائه می‌شوند.

انواع غذاهای گوشتی طرفداران بسیار دارند و از جمله گزینه‌های متمایزی که می‌توان به آنها اشاره کرد عبارتند از برگر، کوفته، شیش کباب، خوراک جگر، خوراک بوقلمون، انواع استیک و میگو. بعلاوه سالادهای متنوع و خوشمزه از جمله سالاد آووکادو، سالاد مرغ و سالاد گوشت گاو و شیرینی‌های محبوبی نظیر کنافه، سوفله، بستنی، لوکوم، باقلوا و کارامل نیز در منو به زیبایی خودنمایی می‌کنند.

 در ضمن فضای صمیمی و گرم این  رستوران و برخورد حرفه‌ای پرسنل مهربان، در کنار قیمت‌های منصفانه، وای فای رایگان و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، می‌توانند یک شکم گردی ایده آل را برایتان رقم بزنند.

 

۱۰ رستوران عالی در منطقه بلک آنتالیا

آدرس: Atatürk Blv. No:160, Antalya, Turkey

 

7Mehmet

بعد از اینکه حسابی در پارک آبی و پارک دلفین‌های آنتالیا تفریح کردید و گرسنه شدید، خوراکی‌های رنگارنگ این کافه شما را به سوی خود دعوت می‌کنند. در اینجا می‌توانید انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی را بیابید که با دستور پخت‌های اصیل و مواد اولیه بسیار تازه و ارگانیک تهیه شده‌اند. منوی غذای اصلی را غذاهای کبابی و دریایی تشکیل می‌دهند و در این میان خوراک بوقلمون، زیما و مندو شما را به وجد خواهند آورد و ماست و لوکوم خوشمزه نیز، وعده غذایی‌تان را به بهترین شکل تکمیل می کنند. هر چند که تصور شکم گردی، بدون صرف قهوه در اینجا ممکن نخواهد بود.

گفتنی است این مکان در چند کیلومتری غرب مرکزی آنتالیا، معروف‌ترین غذاخوری این منطقه بوده و با فضاهای شیک سرپوشیده و روباز، روی تپه‌ای مشرف به ساحل کنیالتی و شهر به استقبال مهمانان می‌آید. وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، محیط صمیمی، پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای و خدمات سطح بالا در کنار قیمت‌های مناسب، از مهمترین مشخصه‌های این رستوران خاطره انگیز محسوب می‌شوند.

آدرس: Meltem Mahallesi, Atatürk Kültür Parkı, Dumlupınar Bulvarı No:201, Antalya, Turkey

 

Iva Gastro

این سوشی بار، در حوالی پارک کارالی اوغلو واقع شده و شما را به صرف غذاهای ژاپنی دعوت می‌کند. اگر گذرتان به این رستوران افتاد حتما از میگوهای لذیذ، تمپورا و ماهی قزل آلا و همچنین قهوه عالی امتحان کنید. گفتنی است این رستوران، به دلیل وجود پرسنل حرفه‌ای و خوش برخوردش که همیشه آماده خدمت رسانی هستند شهرت دارد. بعلاوه، از قیمت‌های مناسب این مکان غافلگیر خواهید شد. فضای دیدنی و دکوراسیون جذاب نیز، گزینه‌ای است که لذت بودن در این فضا را دوچندان می‌کند.  

 

۹ رستوران دریایی در محله kemer آنتالیا

آدرس: Hamam Sk. No:13, Antalya, Turkey

 

Kanatçı Ali Asker

این رستوران، در سرو انواع غذاهای ترکی تخصص دارد. هر چند که موفقیت و شهرت خود را بیشتر مدیون ارائه بال مرغ، گوشت بره و کباب‌هایش است. نوشیدنی‌های این غذاکده نیز، بسیار محبوب بوده و مکملی عالی در کنار غذاهای لذیذ این رستوران به شمار می‌آیند. در ضمن می‌توانید از خدمات بی نظیر پرسنل مودب و دلسوز این غذاکده برخوردار شوید و وعده‌های غذایی به یادماندنی را با قیمت‌هایی مناسب صرف نمایید. بعلاوه می‌توانید از فضای زیبای داخلی برای صرف غذایتان استفاده کنید و یا از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و در میان گل‌ها و گیاهان، به خورد و خوراک بپردازید. 

آدرس: 64,Lara Cd., Antalya, Turkey

 

Midpoint

این غذاکده که در حوالی آکواریوم آنتالیا واقع شده، گزینه عالی دیگری برای شکم گردی در شهر است و مشتریان بسیاری دارد. منوی این رستوران بسیار غنی بوده و انواع غذاهای ترکی، نوشیدنی‌های گوارا و دسرها را شامل می‌شود. هرچند که توصیه می‌کنیم از خوردن استیک، پیتزا و زیمای خوش پخت غافل نشوید. و برای دسر نیز از سوفله‌های لذیذ این رستوران بچشید. در کنار اینها، قهوه عالی و باکیفیت را فراموش نکنید.

در ضمن می توانید از بین صندلی‌های فضای داخلی و فضای بیرونی یکی را انتخاب کنید که البته فضای بیرونی در شرایط آب و هوایی مساعد و با وجود درختان و گیاهان بسیار، محبوبیت بیشتری دارد. جالب است بدانید قیمت‌ها در اینجا پایین هستند و این امر، چیزی از سطح خدمات بی نظیر رستوران کم نکرده است. بعلاوه وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، تلویزیون و همچنین خدمات تحویل غذا، این مکان را به یک غذاکده حرفه‌ای در آنتالیا بدل کرده‌اند.

آدرس: Atatürk Blv. No:3 D:Z34, Antalya, Turkey

 

Telatur

این رستوران، در نزدیکی برج هیدریلیک کولسی واقع شده و گزینه‌ای به یادماندنی برای صرف کالاماری خوب پخته شده، ماهی باس کبابی و سالاد به شمار می‌آید. این غذاکده، همچنین با نوشیدنی‌های گوارا همچون چای و قهوه باکیفیت نیز از مهمانانش پذیرایی می‌کند. خدمات عالی بوده و پرسنل، مهربان و حرفه‌ای هستند. در اینجا قیمت‌هایی منصفانه پرداخت خواهید کرد و میز و صندلی‌های فضای باز، به شما کمک می‌کنند از استنشاق هوای تازه و تصاویری از زیبایی‌های طبیعی اطراف برخوردار شوید. گفتنی است این غذاکده، خدمات تحویل غذا را نیز به مشتریانش ارائه می‌دهد.

 

معرفی بهترین رستوران‌های ژاپنی آنتالیا

آدرس: Hıdırlık Sk. No:58, Antalya, Turkey

 

Ship Inn Marina

اگر به غذاهای مدیترانه‌ای علاقه دارید، پس در سفر با تور آنتالیا حتما سری به این بار رستوران در کنیالتی بزنید. پیشنهاد ما به شما صرف زیما، استیک فیله و کالاماری کاملا پخته شده در کنار سوفله های شکلاتی و نوشیدنی‌های گوارا نظیر قهوه عالی است. فضای گرم و صمیمی این رستوران، احساس آرامش و راحتی را به مخاطبان القا کرده و اوقاتی خوش را برایشان رقم می‌زند. بعلاوه خدمات کامل و قیمت‌های مناسب، در کنار امکاناتی نظیر میز و صندلی‌های فضای باز، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و تلویزیون، می‌تواند به لذت بودن در این فضا بیفزایند.

آدرس: Liman Mahallesi, Liman 2 Cadde, Antalya, Turkey

 

Vanilla

تنها پنج دقیقه دورتر از بنای دیدنی دروازه هادریان در نزدیکی کالیسی، می‌توانید این بار رستوران زیبا را بیابید که با معماری خیره کننده عثمانی و طراحی خلاقانه فضای داخلی و همچنین میز و صندلی‌های چیده شده در فضای بیرونی سرسبز و باصفا، به استقبالتان می‌آید. این رستوران که توسط یک سرآشپز بریتانیایی و همسر ترکش اداره می‌شود، مکانی عالی برای امتحان کردن مجموعه‌ای غنی از غذاهای ترکی و بین المللی معاصر است.

 تمام خوراکی‌های ارائه شده، از مواد اولیه بسیار تازه تهیه می‌شوند و ترکیبی از تکنیک‌های آشپزی سنتی و مدرن را به مخاطبان هدیه می‌دهند. غذاهایی نظیر سوپ کدو تنبل و نارگیل، سوپ لیمو و قارچ، خوراک گوشت گاو، ماهی سالمون دودی، ریبای و میگوهای تند، از جمله محبوب‌ترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند. بعلاوه تعدادی دسر خوشمزه همچون باقلوا و براونی که به شیوه‌ای مدرن و فانتزی تزئین شده‌اند، در کنار انواع نوشیدنی‌ها خصوصا اسپرسوی سرد، لیموناد و چای، خورد و خوراکی خاطره انگیز را برای علاقمندان رقم می‌زنند.

 در نهایت فضای خانگی و راحت، خدمات فوق العاده پرسنل کارآمد، قیمت‌های منصفانه، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز به مزایای این غذاکده بی نظیر می‌افزایند.

 

۷ رستوران عالی کناکلی در آلانیا

آدرس: Hesapçı Sk. No:33, Antalya, Turkey

 

Mermerli

پیاده روی در محدوده قلعه Antaliiskaya می‌تواند بسیار مفرح و جذاب باشد، هرچند که انرژی زیادی از شما خواهد گرفت. بنابراین پس از آن، شکم گردی در رستوران Mermerli می‌تواند امکان استراحت و خورد و خوراکی بی نظیر را برایتان به ارمغان بیاورد.

در اینجا، می‌توانید انواع غذاهای ترکی را بیابید. ماهی مرکب کبابی خوش طعم، باس دریایی کبابی و اسپاگتی، ایده‌هایی عالی برای رفع گرسنگی هستند و در عین حال دسرهایی نظیر پودینگ و چیزکیک‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های متنوع خصوصا چای، می‌توانند شما را از لذت سرشار کنند.

از طرفی دیگر، فضای عجیب و غریب و دکوراسیون فانتزی این رستوران، شما را مجذوب خود خواهد کرد و در کنار همه اینها خدمات بی نظیر، قیمت‌های منصفانه، امکانات استفاده از فضای باز، پارکینگ و وای فای رایگان مشخصه‌هایی هستند که لحظاتی خاطره انگیز برای شما و عزیزانتان به ارمغان خواهند آورد.

آدرس: Selçuk Mah Iskele Cad. Bathroom Sokak, Uzun Çarşı Sk. No:25, Antalya, Turkey, 07100

 

Manjoo Burger & Coffee

اگر در حوالی دروازه هادریان مشغول گشت و گذار بودید، می‌توانید برای خورد و خوراک به این رستوران زیبا بیایید که فضای داخلی خلاقانه و فضای بیرونی باصفایی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. در ضمن منوی ترکی این غذاکده، تمام افرادی را که در جستجوی یک تجربه جدید هستند جذب می‌کند. با اینحال قویا توصیه می‌کنیم بدون چشیدن طعم لذیذ زیما و همبرگرهای خوش پخت، این مکان را ترک نکنید و البته از نوشیدن قهوه باکیفیت و خوشمزه نیز غافل نشوید. خدمات شگفت انگیز نیز به شهرت این غذاکده به یادماندنی دامن می‌زنند و وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی و خدمات تحویل غذا به مزایای آن می‌افزایند.

 

رستوران‌های ارزان قیمت در آنتالیا

آدرس: Arık Cd. No: 2A, Antalya, Turkey

 

Lara Balık

و در انتهای این سفر جذاب و رنگارنگ، به این این رستوران فوق العاده زیبا و مشرف به دریا می‌رسیم که متخصص در سرو انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی و غذاهای دریایی، خواه سرخ شده یا کبابی است. گفتنی است این غذاها با بهترین دستورالعمل‌ها و چاشنی‌های خاص تهیه می‌شوند. غذاهایی نظیر میگو، صدف، ماهی سرخ شده یا کبابی، ماهی قزل آلا و تیلاپیای سرخ شده و کبابی، زیمای خوب پخته شده، باس دریایی کبابی و اختاپوس کبابی، از پرفروش‌ترین گزینه‌های منو محسوب می‌شوند.

این رستوران همچنین بستنی‌ها، شیرینی‌ها، کیک‌های متنوع و نوشیدنی‌های سرد و گرم را ارائه می‌دهد که از خوردن آنها در فضای باز فوق العاده کنار دریا بسیار لذت خواهید برد. و در نهایت به رسم بهترین رستوران‌های آنتالیا، این غذاکده نیز خدماتی استاندارد، قیمت‌هایی منصفانه، وای فای رایگان، تلویزیون و پارکینگ اختصاصی را برای مشتریانش فراهم می‌کند.

آدرس: Tevfik Işık Cd. No:8, Antalya, Turkey

۲۲ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران