بهترین رستوران‌های محله kemer در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین رستوران‌های محله kemer در آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا، به دنبال بهترین رستوران‌های محله kemer هستید؟ سپس حتما پیشنهادات ما را امتحان کنید. در این محله انواع غذاکده‌ها از رستوران‌های بی‌تکلف روستایی گرفته تا رستوران‌های لوکس که غذاهای ترکی و کباب‌های بی‌نظیری سرو می‌کنند، توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. اما باید گفت که بیشتر این غذاکده‌ها، در حوالی خط ساحلی واقع شده‌اند که سرشار از جاذبه‌های گردشگری است.

جالب است بدانید که اغلب این رستوران‌ها میوه، سبزیجات و گیاهان مورد استفاده را مستقیما از دامنه کوه‌ها و باغ‌ها به صورت ارگانیک تهیه می‌کنند و ماهی‌ها نیز همان موقع از دریا یا حوضچه‌های پرورش ماهی صید می‌شوند و بسیار تازه هستند.

 

Pasa Kebap Salonu

در این جا می‌توانید بهترین کباب‌ها و غذاهای گوشتی آنتالیا را خریداری کنید. گذشته از گزینه‌های معمول گوشت بره، گوشت گاو و مرغ، این رستوران به خاطر استیک‌های آبدار و سوپ‌های بی‌نظیرش نیز بسیار مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. البته در این جا غذاهای گیاهی نیز سرو می‌شود و طعم خوش پنیر و سالادی که از مواد ارگانیک و تازه تهیه شده، هوش از سر گیاهخواران خواهد برد. جالب است بدانید که قیمت‌ها به نسبت خدمات درجه یک و غذاهای باکیفیت، بسیار مناسب هستند.

 

معرفی بهترین رستوران‌های ژاپنی آنتالیا

آدرس: Merkez, Atatürk Cad. No. 36, 07990 Kemer, Antalya, Turkey

 

Ulupınar Havuzbaşı

در اینجا می‌توانید یک ناهار محلی را تجربه کنید. مناظر فریبنده اطراف و دکوراسیون زیبای رستوران و جریان آرام رودخانه، یک فضای طبیعی بسیار باشکوه به شما هدیه می‌دهند.  این رستوران، در حدود ۳۰ دقیقه در خارج از کمر در میان تپه‌ها پنهان شده و درست در یک مزرعه پرورش ماهی قزل آلا واقع شده است. شما حتی می‌توانید ماهی را خودتان انتخاب کنید و آنرا کباب کرده و یا با چاشنی‌های خوشمزه‌ای بپزید و سرخ کنید. در کنار همه مزایا، مزه‌های لذیذ و دسر حلوا این مکان را بسیار پرطرفدار و محبوب کرده‌اند.

آدرس: Ulupınar, 07980 Kemer, Antalya, Turkey

 

Lavash Kebab House

این رستوران، درست در کنار تفرجگاه اصلی واقع شده و کباب‌های خوشمزه‌ای را سرو می‌کند. کباب‌ها بسیار بزرگ هستند و از همه باکیفیت‌تر و بزرگتر، کباب آدانا است که به مقدار بسیار زیاد و با قیمتی بسیار مناسب سرو می‌شود. البته در این جا پیتزای ترکی، سالادها و انواع غذاهای دریایی نیز ارائه می‌شوند. این رستوران فضایی دنج و آرامش بخش را برای مسافران خسته و گرسنه فراهم می‌کند و پرسنل حرفه‌ای و مهربانش، با مهمان نوازی بسیار از مشتریان پذیرایی می‌نمایند.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن صبحانه‌ ترکی

آدرس: Merkez, Kemer Cd. No. 2, 07990 Kemer, Antalya, Turkey

 

Panorama

رستوران Panorama، در یک دهکده بسیار آرام در بالای تپه‌ای که ۴۰ دقیقه با kemer فاصله دارد واقع شده و غذاهایی بسیار باکیفیت را در کنار چشم اندازی بسیار زیبا از کوه Tahtali و دریای مدیترانه سرو می‌کند.  بعلاوه این جا، بهترین مکان برای صرف صبحانه و امتحان کردن مربای خانگی با نان پیتای تازه از کوره در آمده است.

و اما تمام مواد غذایی ارگانیک بوده و مستقیما از مزرعه خانگی مالک این رستوران تهیه می‌شوند. جالب است بدانید که می‌توانید به رایگان در این حوالی اردو بزنید، زیرا اینجا یک ایستگاه بسیار محبوب برای کوهنوردان این منطقه به شمار می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با kemer و مناظر زیبایش، مقاله کاوش در زیباترین نقاط طبیعی منطقه کمر در آنتالیا را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Beycik, 07980 Kemer, Antalya, Turkey

 

Monte Kemer

این رستوران، در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از تفرجگاه اصلی kemer در مکانی بسیار آرامش بخش واقع شده است. در این غذاخوری خانوادگی، از قیمت‌های گران خبری نیست. محیطی دنج در دل طبیعت، منویی ارزان قیمت و غذاهای تازه محلی، این رستوران را به مقصدی محبوب برای مردم محلی و گردشگارن بدل کرده‌اند. شما می‌توانید غذایتان را در فضای داخلی پر از نقاشی‌های دیواری زیبا صرف کنید و یا از میز و صندلی‌هایی که در فضای بیرون چیده شده‌اند استفاده کنید و ضمن خوردن غذا، از تماشای مناظر بی‌بدیل اطراف نهایت لذت را ببرید.

 

۶ رستوران فرهنگی آنتالیا که فقط برای غذاخوردن به آنها نمی‌روید!

آدرس: Merkez Mahallesi No. 58, 125. Sk., 07980 Antalya, Turkey

 

La Paz

رستوران La Paz، یکی از  رستوران‌های معروف آنتالیا است که در مرکز kemer، در منطقه خرید واقع شده و غذاهای گوشتی عالی و بی‌نظیر بین‌المللی را سرو می‌کند. گفتنی است که استیک این رستوران، بسیار پرطرفدار است.

آدرس: Liman Str., No:17, Kemer-Antalya, Turkey

 

Casa La Luna

رستوران Casa La Luna، رستوران محبوب در مرکز kemer با چشم اندازی عالی از شهر و دریا است. این رستوران، غذاهای بین‌المللی بسیار باکیفیتی را برای بازدید کنندگانش سرو می‌کند.

آدرس: Ataturk Blv., Kemer-Antalya, Turkey

 

Pirate Captain

این رستوران، یکی از بهترین ارائه دهندگان غذاهای بین‌المللی و ترکی و همچنین غذاهای عثمانی است و به لحاظ موقعیت در مرکز kemer واقع شده است. تم این رستوران، دزدان دریایی است که توجه زیادی را به لحاظ بصری در این منطقه به خود جلب می‌کند.

 

بهترین رستوران‌های لوکس آنتالیا

آدرس: Liman Str., No:36B, Kemer-Antalya, Turkey

 

Casa De Flor

این رستوران معروف در kemer، غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. در اینجا صندلی‌های بسیار راحت و هر آنچه برای راحتی و استراحت نیاز دارید مهیاست. دکوراسیون از طرحی مدرن برخوردار است و فضای بیرونی، بهترین امکان برای گذراندن شب‌های دلپذیر کنار دریا به شمار می‌آید.

آدرس: Merkez district. Ataturk Str. 41/B, Kemer-Antalya, Turkey

 

Merhaba

اینجا رستورانی نسبتا بزرگ و روشن با فضای بیرونی و داخلی بسیار دلپذیر است و مکان عالی برای دورهمی خانواده‌ها و صرف غذاهای بین‌المللی به شمار می‌آید. خدمات و غذا در باغ Merhaba از کیفیت بالایی برخوردارند و استیک‌های فلفلی نیز طرفداران بسیاری دارند. گفتنی است که این رستوران زیبا، در مرکز kemer واقع شده است.

 

طبق ذائقه‌تان در آنتالیا غذا نوش جان کنید

آدرس: Ataturk Str. No:44, Kemer-Antalya, Turkey

۰۱ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران