۹ رستوران دریایی در محله kemer آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۹ رستوران دریایی در محله kemer آنتالیا

درباره Kemer باید گفت که این محدوده، یک استراحتگاه ساحلی و منطقه‌ای در استان آنتالیا در ساحل مدیترانه‌ای ترکیه است که در ۴۳ کیلومتری غرب شهر آنتالیا در ریویرای ترکیه واقع شده است. این ناحیه، ۵۳ کیلومتر از ساحل دریا و دامنه کوه‌های غربی توروس فاصله دارد.

گفتنی است این منطقه ساحلی، دارای آب و هوای گرم و خشک مدیترانه‌ای بوده و تا اوایل دهه ۱۹۸۰ بسیار دنج و آرام و روستایی بود. اما

امروزه کمر و روستاهای ساحلی اطرافش، نقشی بسیار مهم در صنعت جهانگردی ترکیه و تور آنتالیا دارند و انواع جاذبه‌های قابل توجه را می‌توانید در اینجا بیابید. ما نیز در ادامه، بهترین رستوران‌های محله kemer آنتالیا برای صرف غذاهای دریایی را از نظر خواهیم گذراند.

 

امروزه کمر و روستاهای ساحلی اطرافش، نقشی بسیار مهم در صنعت جهانگردی ترکیه و تور آنتالیا دارند و انواع جاذبه‌های قابل توجه را می‌توانید در اینجا بیابید. ما نیز در ادامه، بهترین رستوران‌های محله kemer آنتالیا برای صرف غذاهای دریایی را از نظر خواهیم گذراند.

 

Dakapo

این کافه رستوران ساحلی که مکانی عالی برای گذراندن چند ساعت در یک ساحل زیبا محسوب می‌شود، غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی و فست فود را با کیفیتی قابل توجه سرو می‌کند. در اینجا می‌توانید از صندلی‌های چیده شده در فضای باز، موسیقی زنده، نوشیدنی‌های گوارا و خدماتی حرفه‌ای برخوردار شوید.

 

معرفی بهترین رستوران‌های ژاپنی آنتالیا

آدرس: Merkez Mah. Yali Cad. Moonlight Park, Kemer 07980 Turkey

 

Friends

برای تجربه غذاهای دریایی در محله کمر آنتالیا، این رستوران نیز گزینه مناسب و پرطرفداری است. ضمن اینکه غذاهای ایتالیایی‌، مدیترانه‌ای، ترکی، گریل و اروپایی را نیز ارائه می‌دهد و یکی از بهترین رستوان‌های آنتالیا است. شما می‌توانید برای صبحانه، نهار یا شام به این مکان زیبا بیایید و در فضای زیبای داخلی یا فضای باز این رستوران، خوراکی‌های لذیذ را صرف کنید.

بعلاوه باید گفت پرسنل، بسیار خوش برخورد و مهربان هستند و شما را در انتخاب غذایی مناسب ذائقه‌تان راهنمایی می‌کنند. البته قیمت‌ها کمی بالاست اما با توجه به طعم و کیفیت عالی غذاها، ارزشش را دارد تا حداقل یک بار به این رستوران بیایید.

آدرس: Merkez Mah. Munir Ozkul Liman Cad. No: 28, Kemer 07980 Turkey

 

Sunset

در این فضای زیبا، فقط غذاهای دریایی برای نهار و شام سرو می‌شوند. صندلی‌های چیده شده در فضای باز، چشم اندازی به دریا، رقص و موسیقی زنده، یک بار و خدمات عالی در اینجا می‌توانند لحظات زیبایی را در کنار طعم‌های لذیذ برایتان رقم بزنند. برای خوردن شامی لذیذ در یکی از لوکس‌ترین رستوان‌های آنتالیا سان ست بهترین انتخاب شما خواهد بود.

آدرس: Ataturk cd Renaissance Antalya Beach Resort & SPA, Beldibi, Kemer Turkey

 

Pushkin

در اینجا نیز غذاهای دریایی مثال زدنی و پرطرفداری در فضای داخلی یا بیرونی رستوران سرو می‌شوند. اما بشقاب غذای دریایی خرچنگ، ماهی و شاه ماهی از جمله محبوب‌ترین‌ها در این مکان آبی رنگ و زیبا به شمار می‌آیند. فضای این رستوران بسیار دنج و راحت است و اگر می‌خواهید یک شام عاشقانه را در کنار محبوبتان صرف کنید، حتما سری به این رستوران بزنید. در ضمن گفتنی است که اینجا بهترین موهیتوهای شهر را به مشتریان ارائه می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن صبحانه‌ ترکی

آدرس: Merkez Mahallesi, Yali Caddesi, Kemer 07980 Turkey

 

Forellenhof goynuk

در اینجا انواع غذاهای اروپایی، ترکی، استیک، غذاهای دریایی و بین‌المللی همراه با نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیت در فضای داخلی یا فضای باز رستوران سرو می‌شوند. بعلاوه مشتریان می‌توانند از پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان و غذاخوری خصوصی برخوردار شوند. گفتنی است که در اینجا فقط پول نقد می‌پذیرند.

از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران خانوادگی که در سال ۱۹۹۰ افتتاح شده، می‌توان به خوراک لذیذ ماهی و استیک‌هایی که با سیب زمینی سرخ شده سرو می‌شوند و سالاد سبزیجات اشاره کرد.

جالب است بدانید یک درخت لیمو دوست داشتنی در فضای بیرونی وجود دارد که عطر شگفت انگیز لیمو و منظره‌ای زیبا و دلنشین را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: Ataturk Caddesi, 101.Sokak, No:2B, Goynuk, Kemer 07980 Turkey

 

Blue ange

قیمت‌های مناسب، فضای زیبا و دوست داشتنی داخلی و بیرونی، پرسنل بی‌نظیر، غذاهای لذیذ و باکیفیت قطعا عواملی هستند که شما را بارها و بارها به این رستوران خواهند کشانید. اگر برای صرف استیک، غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی و نوشیدنی‌های گوارا در وعده‌های صبحانه و نهار و شام به دنبال رستورانی معتبر می‌گردید، ما این گزینه را قویا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: Camyuva Mahallesi, Camyuva, Kemer 07980 Turkey

 

Qualista 

در بدو ورود، پرسنل مودب با رفتاری بسیار دوستانه به استقبالتان خواهند آمد و جوی دوست داشتنی را به شما هدیه خواهند داد. در اینجا انواع غذاهای خوشمزه دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی و ترکی همراه با نوشیدنی‌های خوشمزه برای شام سرو می‌شوند و در عین حال می‌توانید از فضای باز رستوران، تلویزیون، وای فای رایگان، موسیقی زنده و تصویر جالب آب نمای زیبا برخوردار شوید.

در ضمن در این محوطه فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و اگر با خودروی شخصی رفت و آمد می‌کنید، نگرانی بابت این قضیه نخواهید داشت.

 

۷ رستوران عالی کناکلی در آلانیا

آدرس: Merkez Mahallesi Yali Caddesi No 5/A, Kemer 07980 Turkey

 

Merhaba garden restaurant

این باغ رستوران زیبا از سال ۱۹۹۱ فعالیتش را شروع کرده و تمام غذاهای ارائه شده از مواد تازه و باکیفیت تهیه می‌شوند. گفتنی است کلیه سبزیجات و گیاهان مورد استفاده، توسط خود رستوران دار پرورش یافته‌اند و خانگی هستند.

بعلاوه خدمات در بالاترین سطح ارائه می‌شوند و البته قیمت‌ها نیز نسبت به سایر رستوران‌های رقیب کمی بالا هستند. اما قطعا از مراجعه به این مکان ناامید نخواهید شد، زیرا طیف وسیعی از غذاهای لذیذ دریایی، اروپایی و بین‌المللی برای نهار و شام سرو می‌شوند و این رستوران تا اواخر شب باز است. از دیگر امکانات این مکان می‌توان به پارکینگ، صندلی‌های فضای باز، تلویزیون، امکان پرداخت دیجیتال، وای فای رایگان، بار و بوفه اشاره کرد.

آدرس: Ataturk BulvarI No:44/A Atatürk 37, Kemer 07980 Turkey

 

Captain pirate

غذاهای شگفت انگیز و قیمت بسیار مناسب، پرسنل حرفه‌ای و مهربان که با شما مثل خانواده‌شان تعامل دارند و طراحی جالب دکوراسیون، یک تجربه آرام  بدون استرس و به یادماندنی را در سفر با تور آنتالیا برایتان به همراه خواهند داشت. شما می‌توانید برای صبحانه، نهار و شام به این مکان زیبا بیایید و از غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، ترکی، غذاهای دریایی، گریل و نوشیدنی‌های گوارا در فضای داخلی رستوران یا فضای باز بهره‌مند شوید.

در ضمن از آنجا که اینجا یکی از بهترین رستوران‌های محله کمر آنتالیا است، پیشنهاد می‌کنیم از قبل میز رزرو کنید. وای فای رایگان، پذیرش مسترکارت و پارکینگ خصوصی رایگان از دیگر امکانات این رستوران خاطره‌انگیز به شمار می‌آیند.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران