بهترین رستوران‌های ایتالیایی در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین رستوران‌های ایتالیایی در آنتالیا

آنتالیا یکی از مطرح‌ترین شهرهای ترکیه در جهت جذب توریست از سراسر دنیاست. این خطه که ترکیبی بی‌نظیر از سواحل عالی و فرهنگ و سنت‌های اصیل ترکیه را به علاقمندان ارائه می‌دهد، از انبوه جاذبه‌ها از جمله پارک‌های ساحلی، تفریحات آبی، بناهای تاریخی و باستانی برخوردار است. مقاله سیزده جاذبه‌ی دیدنی آنتالیا اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد.

و البته ناگفته نماند که غذاکده‌های متعدد در این شهر به خوبی خودنمایی می‌کنند و رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی وجود دارند که انواع غذاهای ترکی و محلی و البته بین‌المللی را سرو می‌کنند و تجربه سفر با تور آنتالیا را در ذهن مخاطبان کامل می‌نمایند. بیایید با هم گذری داشته باشیم به بهترین رستوران‌های ایتالیایی در آنتالیا.

 

Velespit café

برای صرف بهترین غذاهای ترکی، بین المللی، یونانی، مدیترانه‌ای و ایتالیایی، این کافه رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در اینجا پرسنلی دلسوز و صمیمی در خدمتتان هستند و غذاها شما را ناامید نخواهند کرد، به نحوی که بارها آرزو می‌کنید به اینجا بازگردید و از این تجربه لذت بخش برخوردار شوید. به خصوص اینکه قیمتها نیز بسیار مناسب هستند. در ضمن این رستوران، از یک باغ بسیار زیبا و آرامش بخش بهره‌مند است که لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند.

 

محبوب‌ترین غذاهای محلی آنتالیا

آدرس: Hidirlik Sokak No: 20 Kaleici, Antalya Turkey

 

Patio

اینجا نیز یکی دیگر از مکان‌های عالی برای صرف غذا در آنتالیاست که غذاهای اروپایی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای و پیتزا را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند و تا اواخر شب به روی مشتریان باز است. غذاها بسیار خوب پخته شده و به زیبایی تزئین می‌شوند و در این میان، خوراک بره به شدت توصیه می‌شود. بعلاوه می‌توانید از صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز استفاده کنید و یک بار کامل نیز در دسترس شماست. گفتنی است این رستوران، در قلب شهر قدیمی آنتالیا واقع شده است.

آدرس: Mermerli Sokak No: 15 Kaleici, Puding Hotels, Antalya 07100 Turkey

 

Bella vita

در ماه دسامبر، یکی از بهترین زمان‌ها برای صرف یک ناهار فوق العاده در این رستوران است. مرغ شیرین، از گزینه‌های پرطرفدار در این مکان بوده هر چند که انواع غذاهای ایتالیایی، اروپایی و مدیترانه‌ای را می توانید در اینجا بیابید. گفتنی است قیمتها کمی بالا هستند اما در مقایسه با کیفیت و طعم بی‌نظیر غذاها، ارزشش را دارد که حداقل یکبار به این رستوران مراجعه کنید. در اینجا نیز از مشتریان، هم در فضای داخلی و هم در فضای خارجی پذیرایی می‌شود.

 

طبق ذائقه‌تان در آنتالیا غذا نوش جان کنید

آدرس: Caglayan Mah. Eski Lara Cad.No:415/1 Lara, Muratpasa, Antalya Turkey

 

X PUB & BISTRO

غذاهای ترکی، ایتالیایی و امریکایی لذیذ و خوش پخت را در این رستوران نیز می‌توانید بیابید و در زمان صرف غذا، از شنیدن موسیقی زنده جاز نیز لذت خواهید برد. خدمات و پرسنل عالی هستند و این رستوران، یکی از بهترین مکان‌ها برای معاشرت و دورهمی در آنتالیا به شمار می‌آید. در ضمن انواع نوشیدنی‌ها نیز در این رستوران سرو می‌شوند.

آدرس: Kandiller Sk No 6 Barbaros Mh, Antalya 07100 Turkey

 

Pizza napoli

جالب است بدانید در این رستوران همه چیز خانگی است از جمله آب میوه‌ها و لیموناد و نانهای شکلاتی. اما در کنار این نوشیدنی‌ها و دسرها، می توانید انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی و پیتزارا نیز در این مکان خاطره‌انگیز نوش جان کنید. بعلاوه اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید مشکلی بابت پارکینگ نخواهید داشت، زیرا این مکان از پارکینگ اختصاصی برخوردار است و در عین حال در خیابان جای کافی برای پارک وجود دارد. و در نهایت باید گفت این رستوران، وای فای رایگان و صندلی‌های چیده شده در فضای باز در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

 

لذیذترین غذاهای گوشتی در سفر به آنتالیا

آدرس: Sirinyali Mah. Lara Cd 84-98 Opposite of Adonis Hotel, Antalya 07160 Turkey

 

Macha

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ها برای صرف وعده‌های غذایی ناهار و شام، این رستوران است که غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، چینی، مدیترانه‌ای و آسیایی را در کنار موسیقی زنده سرو می‌کند. در اینجا امکان پرداخت دیجیتالی و پرداخت با مسترکارت وجود دارد، وای فای رایگان در دسترس است و صندلی‌های فضای باز شما را به استشمام هوای تازه در حین خوردن غذا دعوت می‌کنند. جالب است بدانید که این رستوران، در خیابانی واقع شده که سرشار از انواع رستورانها و بارها و کافه هاست. با این حال، اینجا گزینه بسیاری از مردم محلی و گردشگران خارجی است.

آدرس: Kilic arslan mahallesi Hesapci sokak no 50, Antalya Turkey

 

Gazetta brasserie

در اینجا ایده‌هایی بسیار وسوسه انگیز از بین گزینه‌های ایتالیایی، مدیترانه‌ای و پیتزا در انتظارتان خواهد بود. این رستوران، مکانی ممتاز در هتل بوتیک Alp Pasa است که قدمتی ۲۰ ساله دارد و در میان عمارت‌هایی ۴۰۰ ساله قرارگرفته است.

غذاهایی بسیار باکیفیت و خوشمزه، وای فای رایگان، پذیرش مستر کارت، پرداخت دیجیتال، پارکینگ اختصاصی و یک بار کامل، از امکانات و مشخصات این رستوران زیبا به شمار می‌آیند. این مکان تا اواخر شب باز است و در ضمن انواع نوشیدنی‌ها را نیز سرو می‌کند.

آدرس: Barbaros Mah. Hesapci Sokak. No: 30 Kaleici, Antalya 07100 Turkey

 

Nar beach bistro

اینجا موقعیتی عالی برای نفس کشیدن در آنتالیا و لذت بردن از فضای زیبای طبیعی در کنار دریا را فراهم می‌کند. این رستوران دقیقا در مرکز شهر واقع شده، اما بسیار دنج و آرم است. منویی کامل از وعده‌های غذایی خوشمزه ایتالیایی، مکزیکی، ترکی و مدیترانه‌ای، خدمات دوستانه، قیمت‌های مناسب، پارکینگ اختصاصی، انواع نوشیدنی، وای فای رایگان و بوفه را می‌توانید با مراجعه به این رستوران زیبا بیابید.

 

۶ رستوران فرهنگی آنتالیا که فقط برای غذاخوردن به آنها نمی‌روید!

آدرس: Konyaalti Caddesi Atatürk Parki, Antalya 07050 Turkey

 

The grill house

و در نهایت با مراجعه به این رستوران، ضمن بهره‌مندی از محیطی دلپذیر و نمایی باشکوه از دریای مدیترانه در جاده ساحلی KonyaaltÄ می‌توانید از طعم انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی، ترکی، استیک و کباب نهایت لذت را ببرید. پرسنل حرفه‌ای و صمیمی بوده و دکوراسیون این مکان بسیار زیباست. و البته وای فای رایگان، بار و پارکینگ اختصاصی نیز به مشتریان ارائه می‌شود. اما به یاد داشته باشید که اینجا فقط پول نقد می‌پذیرند.

آدرس: Kuskavagi Mahallesi, Akdeniz Bulvari No: 116, Antalya 07070 Turkey 

۱۴ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران