معرفی بهترین رستوران‌های ژاپنی آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی بهترین رستوران‌های ژاپنی آنتالیا

آنتالیا از آن دست شهرهای توریستی‌ست که می‌توانید رستوران‌های بسیاری از کشورهای مختلف را در سطح شهرش پیدا کنید. از رستوران‌های ترکی معروف تا رستوران‌های اروپایی، عربی یا حتی مکزیکی. اما رستوران‌های شرق آسیا مخصوصا سوشی‌های ژاپنی این روزها به شدت پرطرفدارند و خیلی از مسافران دوست دارند به هر جایی که می‌روند به این دست رستوران‌ها دسترسی داشته باشند. به همین منظور بد ندیدیم که بهترین رستوران‌های ژاپنی آنتالیا از نظر سایت تریپ‌ادوایزر را برایتان معرفی کنیم تا شما هم این‌بار در سفر با تور آنتالیا حتما این غذاهای خوشمزه و زیبا را امتحان کنید.

 


۱- Kokoyaki Sushi


بخش زیادی از رستوران‌های ژاپنی که در آنتالیا فعالیت می‌کنند، در واقع تنها محلی برای سفارش سوشی به حساب می‌آیند اما در مورد Kokoyaki Sushi همه چیز فرق می‌کند. این رستوران از جمله بهترین‌های ژاپنی حتی در کل ترکیه است و به راحتی با رستوران‌های خوب ژاپنی در نقاط مختلف جهان قابل مقایسه است. در این مکان می‌توانید انواع سوشی‌ها را در کنار غذاهای مختلفی از جمله انواع نودل‌ها، ساشیمی، گوشت‌های مختلف باربیکیو شده و چند مدل غذای دریایی سفارش دهید. با این حال Kokoyaki Sushi به واسطه سوشی‌ها و ساشیمی‌هایش بسیار پرطرفدار است و در مجموع می‌توان در کنار کیفیتی که دارد، قیمت آن را بسیار مناسب تصور کرد.

 

۶ رستوران فرهنگی آنتالیا که فقط برای غذاخوردن به آنها نمی‌روید!

 

 

Kokoyaki Sushi

 


آدرس: Güzeloba Mahallesi, Yavuz Apartmanı 389/E, Lara Cd., 07230 Muratpaşa

 


۲- Kaison Sushi


این رستوران از بسیاری جهات شبیه به Kokoyaki است اما از نظر قیمت گذاری، کمی‌ گران‌تر محسوب می‌شود. کیفیت غذاهای Kaison در موارد مختلف منو بازخوردهای متفاوتی داشته است. بسیاری از کسانی که به این مکان مراجعه کرده‌اند از کیفیت بالای ساشیمی‌های آن صحبت می‌کنند اما پای سوشی که به میان می‌آید همه آن‌ها را خوب می‌دانند اما به نسبت کیفیت قیمتش را بالا تصور می‌کنند. در نهایت اما کیفیت غذاها، تنوع منو، برخورد بسیار عالی و جو گرم رستوران و همچنین دیزاین فوق‌العاده غذا موقع آورده شدن سر میز، Kaison Sushi را به یکی از بهترین‌های آنتالیا بدل کرده است.

 

 

Kaison Sushi

 


آدرس: Caglayan Mahallesi Lara Caddesi 269/1 | Muratpasa

 


۳- Sushico


اگر چه این رستوران را به عنوان مکانی برای غذاهای ژاپنی ساخته و پیشنهاد می‌دهند، با این حال در کنار سوشی و ساشیمی و نودل‌های ژاپنی، غذاهای چینی و تایلندی هم تک و توک در منوی آن پیدا می‌شود. مکان جذابی که هم میزهای بیرون نشین دارد و هم یک سالن داخلی بزرگ برای نشستن پشت میز و سفارش از منوی متنوع. Sushico به نسبت دو رستوران دیگر قیمت پایین‌تری دارد، اما هنوز جزو رستوران‌های ارزان به حساب نیامده و بعضا گلایه‌هایی از بابت گرانی بعضی از غذاهایش نیز وجود دارد. با این حال Sushico در آنتالیا سومین جایگاه در میان رستوران‌های ژاپنی با رای بالا را به خود اختصاص داده و این مهم به واسطه تنوع منو، کیفیت خوب غذاها و برخورد و سرویس دهی عالی عواملش است.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن ۱۰ غذای خوشمزه‌ و لذیذ

 

 

Sushico

 


آدرس: Fener Mah. Fener Cad. Fener Is Merkezi B Blok No: 11

 


۴- Toros Café


اگر به دنبال مکانی می‌گردید که تنها به سرو سوشی مشغول باشد، Toros Cafe جای مناسبی برای شماست. کافه‌ای نسبتا جمع و جور که مدل‌های مختلف سوشی سرو می‌کند و مدت زیادی از زمان بازگشایی‌اش نمی‌گذرد. منوی این کافه تغییراتی به صورت روزانه خواهد داشت اما تمام مدل‌های معمول سوشی و چند نوع ساشیمی را همیشه می‌توانید در منوی آن پیدا کنید. قیمت کلی آن نیز بسیار مناسب‌تر بوده و به صورت بشقاب‌های ۸ تایی سرو می‌شوند.

 

 

Toros Café


آدرس: Altinkum Mah. 433 Sokak No: 14/A | Konyaalti

 


۵- Seraser


رستوران‌های کاملا ژاپنی بسیار کمی در آنتالیا وجود دارد، پس باید غذاهای ژاپنی را در رستوران‌های معمول این شهر پیدا کنید. رستوران‌هایی که عموما غذاهای کشورهای مختلف را دارند و در این میان سوشی یا چند نوع غذای ژاپنی دیگر را نیز سرو می‌کنند. Seraser را به عنوان یکی از نمونه‌های این رستوران‌ها برایتان مثال آورده‌ایم که جزو رستوران‌های بسیار خوب آنتالیاست و انواع سوشی‌ها را در کنار غذاهی ترکی، اروپایی و چند نوع بین‌المللی دیگر سرو می‌کند. Seraser یک حیاط بسیار جذاب دارد که ازجمله دلایل محبوبیت این رستوران به حساب می‌آید اما در نهایت این کیفیت غذاهایش است که آن را از جمله بهترین‌های قرار می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن صبحانه‌ ترکی با منظره‌ای از ساحل و جنگل

 

 

Seraser

 


آدرس: Paşa Cami Sk. No:14

۱۵ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران