رستوران‌های ارزان قیمت در آنتالیا (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
رستوران‌های ارزان قیمت در آنتالیا (بخش اول)

کشور ترکیه همواره با داشتن غذاهای لذیذ و خوشمزه خود توانسته توجه گردشگران را به خود جلب کند. در کنار این موضوع آنتالیا نیز به عنوان یکی از شهرهای زیبا و ساحلی این کشور از جمله مقاصد گردشگری محبوب در نظر گردشگران است. بنابراین پیدا کردن یک رستوران مناسب در سفر با تور آنتالیا موضوعی است که اغلب توریست‌ها قبل از سفر خود به آنتالیا با آن درگیر هستند. اگر شما نیز قصد سفر به آنتالیا را در سر داشته و دوست دارید غذا خوردن در رستوران‌های ارزان قیمت را در طول سفر خود تجربه کنید در خواندن این مقاله همراه ما باشید. چرا که این بار به معرفی چند مورد از  بهترین رستوران‌های ارزان قیمت در آنتالیا پرداخته‌ایم.

 

رستوران تزگاه کوکورچ (Tezgah Kokorec Restaurant)

اولین مورد از بهترین و البته ارزان‌ترین رستوران‌هایی که در سفر به آنتالیا رفتن به آن توصیه می‌شود، رستوران تزگاه کوکورچ نام دارد. این مکان نام خود را از یکی از غذاهای معروف و محلی ترکیه گرفته است. کوکورچ غذایی فوق‌العاده خوشمزه است که از روده گوسفند برای طبخ آن استفاده می‌کنند . در این مکان شما می‌توانید لذیذترین کوکورچ آنتالیا را با قیمتی مناسب خریداری و مزه کنید.

برای رفتن به این رستوران باید مسیر محله فنر آنتالیا را در پیش بگیرید. حداقل با ۱۰ لیر ترکیه می‌توانید در این رستوران غذای خوشمزه‌ای را سفارش داده و از خوردن آن لذت ببرید. ساعات کاری این مکان در تمامی روزهای هفته از ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب بوده و مکانی مناسب برای خوردن ناهار، عصرانه و شام است.

 

رستوران مارتی بالیک اک مک (Martı Balık Ekmek restaurant)

اگر به غذاهای دریایی علاقه داشته و به دنبال رستورانی ارزان اما باکیفیت هستید رستوران مارتی بالیک اک مک را در سفر به آنتالیا پیشنهاد می‌دهیم. در این رستوران می‌توانید انواع محصولات دریایی را به کوترین قیمت خریداری کنید. قیمت غذاها در منو رستوران مارتی بالیک اک مک از ۱۰ لیر ترکیه شروع می‌شود. این مکان دارای میز و صندلی در هوای آزاد بوده و علاوه بر غذاهای خوشمزه محیطی خوش‌آیند و دوست داشتنی نیز دارد.

کسانی که دوست دارند تجربه غذا خوردن در این رستوران را به دست آورند باید به سمت خیابان آتاتورک در آنتالیا حرکت کنند. ساعات کاری مارتی بالیک اک مک همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خوردن ناهار و شام مسیر این مکان را در پیش بگیرند.

 

محبوب‌ترین غذاهای محلی آنتالیا

 

رستوران آراپ نظمی کوفته پیازی (Arap Nazmi Köfte Piyaz)

از دیگر مواردی که می‌توان نام آن را در لیست بهترین رستوران‌های ارزان در آنتالیا قرار داد، رستوران آراپ نظمی کوفته پیازی است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین کوفته‌های محلی ترکیه را میل کنید. در اصل کوفته پیازی نام غذایی محبوب در کشور ترکیه است که در شهر آنتالیا رستورانی با این نام وجود دارد. این رستوران در خیابانی به نام سینانغلو قرار گرفته و قیمت غذاهای موجود در منو از حداقل ۱۲ لیر ترکیه شروع می‌شود. ساعات کاری رستوران در ایام هفته بین ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱ شب است.

 

کافه رستوران جوی (Coffee Joyy)

اگر به دنبال مکانی ایده‌آل برای خوردن صبحانه‌ای خوشمزه و به یادماندنی در آنتالیا هستید، کافه رستوران جوی دقیقا جایی است که رفتن به آن را پیشنهاد می‌کنیم. البته در این مکان وعده‌های ناهار و شام نیز سرو می‌شود اما شهرت اصلی آن به دلیل صبحانه‌های منحصر به فردی که دارد، است. در منو کافه رستوران جوی می‌توان قلیان، منو ترکی و منو اروپایی را مشاهده کرد.

کافه رستوران جوی در خیابان بوگاجی آنتالیا قرار گرفته و دسترسی به آن برای توریست‌ها چندان دشوار نیست. حداقل هزینه غذا‌های موجود در منو این رستوران از ۱۰ لیر ترکیه شروع می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ نیمه شب به این رستوران رفته و از منو متنوع آن لذت ببرند.

 

طبق ذائقه‌تان در آنتالیا غذا نوش جان کنید

 

کافه رستوران پوپا (Pupa Café)

آخرین مورد از بهترین رستوران‌های ارزان آنتالیا که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، کافه رستوران پوپا است. این مکان پاتوق اغلب بومیان منطقه برای خوردن ناهاری لذیذ و خوشمزه است. از جمله غذاهایی که با رفتن به این رستوران می‌توانید مزه کنید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کباب‌های ترکی است. قیمت غذاها در کافه رستوران پوپا از ۱۸ لیر ترکیه شروع می‌شود. اگر علاقه‌مند به رفتن به این مکان هستید باید به سمت خیابان پاشا در آنتالیا حرکت کنید. این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

۲۳ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران