کافه گردی به یادمادنی در کوتا بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
کافه گردی به یادمادنی در کوتا بالی

بالی ایالتی بسیار زیبا و جزیره‌ای نهایی در اندونزی است که همچون بهشت گمشده روی زمین سراسر آن را زیبایی‌های خیره کننده پوشانده است. بالی دارای چند شهرستان و روستا است که اگرچه گردشگری کم و بیش در تمامی آن‌ها نفوذ کرده اما همچنان سبک فرهنگی خودشان را حفظ کرده‌اند. یکی از نواحی روستایی ساحلی و زیبا کوتا است که جوی جوانانه بر آن حاکم بوده و به خاطر سواحل مواجش بین موج سواران محبوبیت بالایی دارد. یکی از بهترین کارهایی که در تور بالی می‌توانید انجام دهید کافه گردی در کوتا است.

 

Legian Café

این کافه با میز و صندلی‌های چوبی ظاهری ساده و معمولی دارد اما صلا گول ظاهر آن را نخورید زیرا غذاها عالی، در عین زیبایی و سلیقه و در ظروف زیبا و ساده بامبو و چینی سفید سرو می‌شوند. از انواع سالادها، شیرینی‌هایی مثل کروسان، سالاد مرغ، غذاهای متنوع بین‌المللی اندونزیایی که بسیار رنگی و وسوسه انگیز هستند و همینطور منویی از قهوه‌های معطر و روح نواز را ارائه می‌دهد. همچنین برخی گزینه‌های گیاهی، وگان و بدون گلوتن را هم بین تمام غذاهای متنوع و جذابش می‌توانید پیدا کنید.

 

بهترین رستوران‌های خانوادگی در بالی

آدرس: Jl. Legian No 27 In front of Banjar Pengabetan, Kuta 80361 Indonesia

 

Gloria Jeans Coffees Kartika Plaza

اگرچه این کافه نیز از شکل و دکوراسیون نمره زیادی نمی‌آورد و بسیار معمولی و خالی از هر تمی است اما غذاهای آن به ویژه طیف گسترده و رنگی اسنک‌هایی که با انواع سبزیجات و نیمرو، سبزیجات و مرغ و ترکیبات متنوع خودنمایی می‌کنند تمام مهمانان خود را راضی نگه می‌دارد. شما در اینجا نه تنها برای عصرانه و یا ناهاری به سبک کافه انتخاب‌های مختلفی دارید برای صبحانه نیز با منویی جراب از قهوه و صبحانه اروپایی حسابی سیر خواهید شد. بنابراین وقتی گرسنه بودید و جای کافی برای خوردن غذا داشتید به این کافه بروید.

آدرس: Jl. Kartika Plaza, Kuta 80116 Indonesia

 

Benih Café

یکی از معروف‌ترین و دلخواه‌ترین کافه‌های کوتا که غذاهای رنگی و متنوع اینستاگرامی را با سلیقه و ظرافت سرو می‌کند کافه بنی است. این کافه با دو فضای بیرونی و سرپوشیده به شما حق انتخاب می‌دهد تا هر جایی که دوست داشتید بنشینید. منوی این کافه آنقدر گسترده و متنوع است که واقعا می‌مانید چه چیزی را انتخاب کنید. منوی آن‌ها شامل غذاهای متنوعی از غذاهای محلی، کافه، غذاهای سالم، غذاهای ژاپنی مدرن، و گزینه‌های گیاهی می‌شود. به علاوه این کافه برای خوردن صبحانه عالی و بسیار توصیه شده است. اگر به این کافه رفتید حتما از پاستای آن‌ها امتحان کنید که بسیار محبوب بوده و مسافرانی که قبلا به آن رفته‌اند از پاستاهای خوشمزه بنی تعریف می‌کنند.

 

معرفی بهترین رستوران‌های سمینیاک

آدرس: Jl. Benesari no 77 Pertokoan Mekar Jaya, Kuta 80363 Indonesia

 

Kopi n Kue

اگر عاشق انواع دسر و شیرینی‌جات هستید و دوست دارید همراه قهوه و چای شیرینی‌هایی مثل کروسان سفارش دهید حتما سری به این کافه جذاب و وسوسه‌انگیز بزنید. کافه دارای فضایی بالیایی با سقف چوبی و چندین پنکه سقفی است. اما میز شما را زیبا و اینستاگرامی می‌چینند و غذاهای سفارشی شما را در ظرف و ظروف مدرن و زیبا سرو می‌کنند. بنابراین روی مبل‌های راحتی لم بدهید و از خوردن عصرانه‌ای شیرین و معطر لذت ببرید. همچنین تعدادی گزینه گیاهی و بدون گلوتن هم برای افرادی که رژیم‌های خاص دارند در نظر گرفته شده است.

آدرس: Jl. Kartika, Kuta 80361 Indonesia

 

Gloria Jean's Coffees Legian

هر زمان که دوست داشتید از صبحانه تا شام و حتی برای میان وعده به این کافه بروید و از منوی کافه آن غذاهای ساده و اسنک‌های خوشمزه را برای خوردن انتخاب کنید. از صبحانه مفصل و لذیذ تا سالاد میوه و قهوه هر چیزی بخواهیدرا می‌توانید در دسترس داشته باشید. به علاوه با توجه به سالادهای وجود، چندین انتخاب گیاه‌خواری هم در دسترس هستند.

 

در سفر به بالی خریدی جذاب را تجربه کنید

آدرس: Jl. Legian Kelod no. 361 Next to BNI, Kuta 80361 Indonesia

 

Bella Vista Coffee & Juice Bar

این کافه و بار آبمیوه منویی متنوع و رنگی از خوراکی‌های مختلف در دسترس قرار داده که هر سلیقه‌ای را می‌تواند به خود جذب کند. غذاهای ساده مدرن که با ترکیب چند مواد خوراکی ساده به صورت ساندویچ و اسنک سرو می‌شوند، دسرهای مختلف خوشمزه، غذاهای اندونزیایی جذاب، غذاهای سالم، گیاهی و وگان همگی بخش‌های مختلف منوی این کافه را تشکیل داده‌اند. در کنار اینها اگر طرفدار بزرگ آبمیوه‌های تازه و طبیعی، اسموتی و یا قهوه‌های مرغوب و معطر هستید همه را اینجا پیدا خواهید کرد.

آدرس: Jl. Padma Utara 2B, Legian Indonesia

۲۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران