۱۴ کافه‌ی زیبا و منحصر به فرد بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۱۴ کافه‌ی زیبا و منحصر به فرد بالی

بالی جزیره‌ای بسیار زیباست و به واسطه‌ی حضور پر رنگ گردشگران، امکانات خیلی خوبی نیز برای توریست‌ها در آن مهیا شده است. در زمینه‌ی کافه و رستوران، انتخاب‌های شما در سفر با تور بالی آن‌قدر پر تعداد هستند که حتی بعد از چندین سفر، باز هم جایی جدید برای رفتن پیدا خواهید کرد. در نوشته‌ای که امروز برایتان مهیا کرده‌ایم، به سراغ کافه‌های زیبا و خاص در بالی رفته‌ایم که هر کدام با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به انتخابی ویژه در این جزیره بدل می‌شوند.

 

کافه پیزون کافی بالی (Pison Coffee)

برای خوردن قهوه‌ای خوشمزه و سفاش غذاهای خوشمزه بالی، حتما سری به پریزون کافی بزنید که بنای آجری و دکور خاص آن که تم زندان دارد، حال و هوایی متفاوت به آن‌جا داده است. از جمله گزینه‌های خاص و محبوب این مجموعه، نوشیدنی قهوه و آووکادو و همچنین اسپرسپو و آوووکادو بوده که طعمی جالب دارد. جالب است که در جایی که به قهوه‌های خوشمزه شهرت دارد، منو غذای آن‌جا نیز کامل بوده و در این منو گزینه‌هایی مثل تست خرچنگ، برنج سرخ شده با جوهر هشت پا، انواع پاستا و استیک ترافل را پیدا خواهید کرد. در مجموع پریزون کافه از جمله گزینه‌های بسیار عالی در بالی به شمار می‌رود.

 

۱۹ فعالیت مهیج در سفر به بالی

آدرس: Petitenget St No.19A, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Badung Regency

 

کافه ماتچا بالی (Matcha Cafe)

اگر طرفدار ماتچا هستید، حتما باید در طول سفر به بالی، سری به کافه ماتچا بزنید. این مجموعه تمام نوشیدنی‌ها و غذاهای خود را از مواد اولیه کاملا اورگانیک تهیه می‌کند که شامل پودر ماتچا بسیار با کیفیت از کوه‌های اوجی در ژاپن می‌شود. همچنین اگر در این محل، قهوه سفارش می‌دهید، باید در نظر بگیرید که دانه‌های قهوه در خود کافه روست شده و در نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اینجا یکی از کافه رستوران‌های گیاهی در بالی بوده و غذاها بدون گلوتن هستند و در کل یک مکان عالی برای سفارش نوشیدنی‌ها و غذاهای سالم به شمار می‌رود.

آدرس: Jl. Pantai Berawa No.99, Tibubeneng, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung

 

کافه ریوولور اسپرسو بالی (Revolver Espresso)

این مکان یکی از کافه‌های قدیمی بالی است که خیلی از افراد محلی، برای چشیدن طعم عالی قهوه به آن‌جا مراجعه می‌کنند. بر خلاف خیلی دیگر از کافه‌های بالی که ظاهری شاد دارند و دکور رنگی در آن‌جاها تعبیه شده است، کافه ریوولور اسپرسو، دارای فضایی نسبتا تاریک و ساده است. البته غیر از شعبه اصلی، این برند چند شعبه دیگر نیز در جزیره دارد که از نظر ظاهر و مسلما از نظر کیفیت بالای نوشیدنی‌های بر پایه قهوه، تفاوت چندانی با هم ندارند.

آدرس: Jl. Kayu Aya No.Gang 51, Seminyak, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung

 

کافه فت ترتل بالی (Fat Turtle)

کافه فت ترتل کمی از مسیر اصلی توریست‌ها به دور است اما حتما پیشنهاد می‌کنیم، اگر وقت کافی داشتید، سری به آن‌جا زده و از فضای گرم و دوست داشتنی، نوشیدنی‌های بسیار عالی و دسرهای خوشمزه‌اش چیزی برای خود سفارش دهید. محبوب‌ترین گزینه در منو این کافه، پنکیک‌های رد ولوت است که قبل از خوردن، چند عکس اینستاگرامی زیبا باید از آن بگیرید. این کافه دکوری ساده اما زیبا دارد اما مهم‌تر از همه، غذاها، دسرها و نوشیدنی‌هایی است که به شکلی هنرمندانه سرو می‌شوند.

 

جذاب ترین تفریحات شبانه بالی

آدرس: Jl. Petitenget No.886 A, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung

 

کافه لیزی کتز بالی (Lazy Cats Cafe)

اول از همه در نظر بگیرید که بر خلاف اسمی که روی این مکان گذاشته‌اند، لیزی کتز یک کافه گربه‌ای نیست. بلکه یک کافه کلاسیک بوده که با محبوبیت بالای خود، همیشه جزو شلوغ‌ترین جاها در جزیره به حساب می‌آید و می‌توان گفت یکی از اینستاگرامی‌ترین کافه‌های بالی به شمار می‌رود. جایی که منو آن کاملا گیاهی بوده و در کنار نوشیدنی‌ها مختلف، منو غذا پر و پیمانی دارد، بر روی دیوارهایش آثار هنری آویزان بوده و یک گالری اختصاصی نیز دارد.

آدرس: Jl. Raya Ubud No.11, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar

 

کافه سنیمان کافی استودیو بالی (Seniman Coffee Studio)

مسئولان این مکان، اسم خود را بوتیک کافه گذاشته‌اند. یکی از بهترین کافی شاپ‌ها در اوبود بالی که از سال ۲۰۱۰ در این مکان به فعالیت مشغول بوده، دانه‌های قهوه را خود روست می‌کنند و قهوه‌های خود را با وسواس زیاد و طعمی فوق‌العاده آماده کرده و به روی میز می‌برند. کافه‌ای مدرن و جوان پسند که هم یک فضای داخلی بزرگ داشته و هم می‌توانید روی میزهای آن در فضای باز بنشینید. این کافه نیز دارای منو غذا کاملی است.

 

رمانتیک‌ترین مکان‌های تفریحی بالی

آدرس: Jl. Sri Wedari No.5, Banjar Taman Kelod, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar

 

کافه لیوینگ‌ استون بالی (Livingstone)

بر خلاف اکثر جاهایی که به شما معرفی کردیم، کافه و شیرینی‌پزی لیوینگ‌استون دارای فضای بزرگ و بسیار زیبایی است که از تعداد زیادی گیاه طبیعی در آن استفاده شده تا فضایی گرم و دوست داشتنی را برای مشتریانش به همراه داشته باشد. این کافه که حدودا ۱۰ دقیقه از ساحل کوتا فاصله دارد، با فضای آرامش بخش خود، میزهایی در محیط روباز نیز دارد. جدا از فضای شیک و نوشیدنی‌های خومشزه، کافه لیوینگ‌استون به دسرهای فوق‌العاده‌اش محبوب است که باعث می‌شود، آن‌جا را برای صرف صبحانه‌هایی عالی نیز به شما معرفی کنیم. به طور کلی اگر یکی از هتل‌های کوتا برای اقامت در بالی را انتخاب می‌کنید، حتما سری به کافه‌های این منطقه بزنید و طعم‌های مختلفی از نوشیدنی‌های هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

آدرس: Petitenget St No.88X, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Badung Regency

 

کافه میلک اند مادو بالی (Milk & Madu Cafe)

میلک اند مادو از آن جاهای دوست داشتنی است که بعد از ظهر برای دور هم نشستن و وقت گذرانی می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. فضای بزرگ، شاد و منو متنوع این محل باعث می‌شود که هر کس با هر سلیقه‌ای از بودن در آن‌جا لذت ببرد. مخصوصا این که در کنار انواع نوشیدنی‌های عالی، ساندویچ و پیتزا نیز در آن‌جا سرو می‌شود. فضای بازی در بیرون از کافه برای تفریح جمعی، صدای موسیقی شاد و سرویس دهی فوق‌العاده خوب از دیگر امتیازهای میلک اند مادو به حساب می‌آید.

 

تماشای زیباترین غروب آفتاب در بالی

آدرس: Jl. Pantai Batu Bolong No.92, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung

 

کافه کیند کامیونیتی بالی (Kynd Community)

یکی دیگر از کافه رستوران‌های گیاهی بالی که غذاهای خوشمزه و در عین حال سالم سرو می‌کند و شما بدون عذاب وجدان، تا جایی که دوست دارید، می‌توانید این جا به صرف نوشیدنی و دسر بپردازید. این کافه صورتی و بسیار زیبا، با فضای روباز بزرگ و همچنین دکورهای جالب توجهی که در آن‌جا تعبیه شده، از جمله کافه‌های اینستاگرامی بالی به حساب آمده و چندین عکس جالب هم می‌توانید در آن‌جا بگیرید. دسرها و غذاها و نوشیدنی‌های رنگارنگ این مجموعه نیز، باعث زیباتر شدن عکس‌هایتان می‌شود. اینجا به یکی از خاص‌ترین رستوران‌های بالی با تم صورتی،‌ دخترانه و فانتزی معروف است.

آدرس: Jalan Petitenget No.12 Kerobokan Kelod, Seminyak, Kuta Utara, Badung Regency

 

کافه سیسترفیلدز بالی (Sisterfields)

سیسترفیلدز با قرار گیری در مرکز سمینیاک، محیط زیبا و نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌اش، از محبوب‌ترین کافه‌ها در این منطقه به حساب می‌آید. بعد از غذا خوردن در بهترین رستوران‌های سمینیاک بهترین کار نوشیدن قهوه یا چای محلی بالی است. با توجه به مدیریت استرالیایی این مجموعه، آن حس و حال انگلیسی را می‌توان به خوبی در سیسترفیلدز مشاهده کرد. جایی که برای صرف میان وعده عالی بوده، قهوه‌های متنوعی سرو می‌کند و منو دسر آن نیز جذاب و متنوع است. کافه سیسترفیلدز بزرگ بوده و طراحی مدرنی دارد و خیلی شبیه به کافه‌های شادی که این روزها مُد شده نیست.

آدرس: Jl. Kayu Cendana No.7, Seminyak, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung

 

کافه پومگراناته بالی (Cafe Pomegranate)

صرف چای یا قهوه آن هم با منظره‌ی تراس‌های برنج بالی و بوی خوشی که این گونه تراس‌ها برایتان به همراه خواهند داشت، یک تجربه فراموش نشدنی را در تور بالی برایتان به همراه خواهد داشت. رستوران‌ها و کافه‌های زیادی هستند که در چنین فضاهایی در جزیره ساخته شده‌اند، اما پیشنهاد ما به شما، کافه پومگراناته است. بهترین زمان برای رفتن به این کافه، یک ساعت قبل از غروب آفتاب است تا هم منظره‌ی این مکان را زیر نور تماشا کنید و هم از غروب خورشید فوق‌العاده در آن‌جا لذت ببرید.

 

سفری خانوادگی با کودکان به بالی

آدرس: Jl. Subak Sok Wayah, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar

 

کافه استارباکس ریزرو دواتا بالی (Starbucks Reserve Dewata)

شعبه‌های مختلف استارباکس عموما یک حال و هوای یکسان دارند، اما استارباکس ریزرو دواتا کاملا متفاوت بوده و اگر چه مکانی مدرن و شلوغ است اما آن شمایل شرق آسیایی را به وضوع در این مکان مشاهده خواهید کرد.‌ بزرگ‌ترین استارباکس در جنوب شرق آسیا که بدون شک، از بهترین جاها در بالی برای صرف قهوه محسوب می‌شود.

آدرس: Jl. Sunset Road No.77, Seminyak, Kec. Kuta, Kabupaten Badung

 

کافه گربه اوبود بالی (Cat Cafe Ubud)

بر خلاف گزینه‌ی قبلی، این مکان یک کافه گربه است! جایی که موقع صرف نوشیدنی یا دسر، گربه‌های زیبا و مختلفی را می‌بینید که در محیط این مجموعه به گردش می‌پردازند. گربه‌هایی در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف که می‌توانید، با هر کدام که خواستید بازی کنید. کافه گربه اوبود زیبا و شاد بوده، برای عکس گرفتن عالی است و از طرفی، تنها به این منظور پیشنهاد نمی‌شود، بلکه از نظر کیفیت نوشیدنی و غذا نیز جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.

آدرس: Jalan Raya Pengosekan, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar

 

کافه دسا مکسیکو بالی (Desa Meksiko)

و در آخر یک کافه با تم مکزیکی به شما معرفی کنیم که وقتی واردش می‌شوید، با دکوری رنگارنگ، شلوغ و بسیار شاد مواجه خواهید شد. در کنار فضای دوست داشتنی این کافه، در منو این مجموعه هم نوشیدنی‌ها و غذاهای مکزیکی پیدا می‌کنید و امکان سفارش انواع تاکو را در آن‌جا خواهید داشت. کافه دسا مکسیکو در شبکه‌های اجتماعی بسیار معروف است و اغلب اینفلئونسرهایی که به تور بالی سفر می‌کنند، برای عکاسی و وقت گذرانی به این محل می‌روند.

 

راهنمای استفاده از حمل و نقل در بالی

آدرس: Jl. Poppies II No.19, Kuta, Kec. Kuta, Kabupaten Badung

۱۵ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران