فعالیت‌های آبی Nemo WaterSports در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
فعالیت‌های آبی Nemo WaterSports در دبی

دبی آن‌قدر مراکز خرید مدرن و بزرگ، پارک‌های بازی و مراکز فرهنگی متعددی دارد که گاهی فراموش می‌کنیم، قرار است به یک مقصد ساحلی سفر کنیم. جایی که این امکان را دارید تا تمامی فعالیت‌های آبی ممکن را تجربه کنید. به این منظور بهتر است، در سفر با تور دبی یک مکان مناسب را انتخاب نمایید که بتواند بازی‌ها و ورزش‌های آبی متنوع را با قیمتی مناسب به شما ارائه کند که یکی از بهترین این مجموعه‌ها، Nemo WaterSports است. مجموعه‌ای که امروز قصد معرفی آن را در این نوشت به شما داریم.

 

درباره Nemo WaterSports دبی

Nemo WaterSports یکی از معروف‌ترین و بهترین شرکت‌های ارائه کننده فعالیت‌های جذاب آبی برای تمام سنین است. در این مکان سعی شده تا در کنار فعالیت‌های کوتاه‌مدت، تورهای آبی و برنامه‌های تفریحی نیز تدارک دیده شود. تورهای محبوب جت اسکی برای بازدید از برج‌العرب، دبی مارینا، آتلانتیس و ... نیز، عموما از طرف Nemo WaterSports برنامه‌ریزی می‌شود.

در کنار اینچنین برنامه‌هایی، امکانات لازم برای فعالیت‌های آبی همچون فلای‌بردینگ، پاراسیلینگ، قایق سواری و .. نیز وجود دارد که البته برای هر کدام باید به صورت جداگانه مبلغی را پرداخت نمایید. در نهایت اگر از پس هزینه‌های اجاره‌ی یات بر می‌آیید، می‌توانید این کشتی‌های مدرن و جذاب را برای مدتی دلخواه، اجاره نمایید.

 

آشنایی با جذاب‌ترین موزه‌های دبی

فعالیت‌های آبی در Nemo WaterSports

در مجموع ۷ دسته فعالیت آبی مختلف را می‌توانید در Nemo WaterSports تجربه کنید که ما آن‌ها را به ترتیب و همراه قیمت در لیست زیر، ذکر خواهیم کرد:

تور جت اسکی: Nemo WaterSports مدل‌های مختلفی از بهترین جت‌اکسی‌های بازار را در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به یاماها VX و VXR‌اشاره کرد که تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیز سرعت گرفته و برای تازه‌کارها نیز مناسب خواهند بود. در این مسیر شما بسته به ساعتی که انتخاب می‌کنید، به دیدن بعضی از جاذبه‌های دبی از جمله برج‌العرب خواهید رفت. همچنین در حین تور عکس‌ها و ویدیوهایی از شما گرفته می‌شود که در پایان تور به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قیمت: نیم ساعت ۳۷۰ درهم، یک ساعت ۶۳۰ درهم، دو ساعت ۹۳۵ درهم

فلایبورد: فلایبورد یکی از فعالیت‌های جدید آبی محسوب می‌شود که به وسیله‌ی دستگاه‌های مخصوص قابل انجام است. در این فعالیت شما روی بوردی قرار می‌گیرد که موتورهای جت از زیر آن آب را با فشار زیاد خارج می‌کنند و شما به پرواز در آمده و می‌توانید، حرکت‌های مختلف را روی هوا اجرا کنید.

قیمت: ۳۰ دقیقه ۳۵۰ درهم

 

بهترین سواری‌ها در کارناوال دهکده جهانی دبی

ترکیبی جت اسکی و فلای برد: جت اسکی سواری در این فعالیت مربوط به گشت و گذار و تور نیست و در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید آزادانه در محیط مقرر شده گردش کنید. ۳۰ دقیقه جت اسکی را در اختیار خواهید گرفت و ۳۰ دقیقه نیز می‌توانید فلای‌برد سواری کنید.

قیمت یک ساعت: ۶۰۰ درهم

تیوب سواری و تور آدرنالین: در این فعالیت که از ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت و ربع متفاوت است، شما انواع سواری‌های مختلف از جمله تویوب سواری و اسکی روی آب را تجربه می‌کنید. در این فعالیت شما می‌توانید به شکل گروهی شرکت کرده و همراه هم سوار وسایل مختلف شوید.

قیمت: از ۶۰۰ درهم

ویکبورد: ویکبورد شبیه به اسکی روی آب بوده که شما روی بردی مخصوص سوار بوده و قایق نیز شما را به جلو می‌کشد. یک فعالیت کلاسیک و بسیار لذت‌بخش بوده و شما می‌توانید آن را از نیم ساعت تا دو ساعت در Nemo WaterSports انجام دهید.

قیمت: از ۴۰۰ درهم

 

بهترین‌ روفتاپ‌ها و تراس‌های دبی

تور قایق سواری دبی: در این تور ۷ نفر سوار قایق شده و شما از مسیری آبی به دیدن جاذبه‌های گردشگری دبی می‌روید. در تور یک ساعته از برج‌العرب، جزیره نخل و آتلانتیس بازدید خواهید کرد و دو تور یک ساعت و نیمه وجود دارد که در یکی به بازدید از سه گزینه‌ی بالا به همراه چشم دبی و دبی مارینا می‌روید و در یکی دیگر بعد از دیدن برج‌العرب به کانال دبی و برج خلیفه خواهید رفت.

قیمت: یک ساعت ۶۰۰ درهم، یک ساعت و نیم ۸۰۰ درهم

اجاره‌ی یات: یات‌ها با گنجایش مختلف ارائه می‌شوند که از ۴ تا ۵۰ نفر را میزبانی می‌کنند.

قیمت: از ۹۵۰ درهم برای هر نفر

نکاتی در رابطه با Nemo WaterSports

  • لباس شنا، دمپایی و حوله همراه داشته باشید
  • حتما به آموزش های اولیه دقت کنید تا در زمان انجام فعالیت به مشکل نخورید
  • در مورد بعضی فعالیت‌ها همچون ویک بورد یا جت اسکی، نیازی نیست زمان زیاد را انتخاب کنید و هزینه‌ی بیشتری پرداخت نمایید و در عوض می‌توانید دو فعالیت را انتخاب کنید

آدرس: Umm Suqeim Fishing Harbour, Umm Suqueim 2, Jumeirah Road

شماره تماس: 0097150471002

۱۳ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران