برترین فعالیت‌های آبی دبی در سال ۲۰۲۰

جاذبه‌های گردشگری دبی
برترین فعالیت‌های آبی دبی در سال ۲۰۲۰

غواصی، قایق سواری، جت اسکی سواری و بسیاری فعالیت‌های آبی دیگری هستند که شما می‌توانید در سفر به دبی تجربه کنید. کیفیت و تنوع این فعالیت‌ها نیز سال به سال افزایش پیدا کرده و به همین دلیل در هر بار سفر به این مقصد گردشگری ایده‌آل، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت در این زمینه داشته باشید.

اما اگر قصد دارید به تازگی با تور دبی سفر کنید و اهل ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی هستید، به لیستی که امروز از بهترینِ این فعالیت‌ها برایتان گردآوری کرده‌ایم، نگاهی بندازید.

 

غواصی در دبی

آب گرم خلیج فارس، فرصتی ایده‌آل برای شما خواهد بود که در سفر به دبی، از امکانات فوق‌العاده این شهر استفاده کرده و سری به دنیای زیر آب بزنید، لازم به ذکر است اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای غواصی در دبی است. مرکز غواصی آتلانتیس جایی بسیار خوب هم برای کسانی خواهد بود که برای اولین بار است که به غواصی می‌روند و هم برای آن‌ها که تجربه این کار را دارند. شما می‌توانید در تورهای این شرکت به دیدن کشتی غرق شده یا تماشای ماهیان و حتی کوسه‌های مختلف بروید. التبه اگر از غواصی در دریا واهمه دارید، می‌توانید این تجربه را در آکواریوم بزرگ دبی نیز داشته باشید. مدل‌های مختلف غواصی و پیاده‌روی در آب در این آکواریوم در نظر گرفته شده که همگی جذاب هستند و برای قشرهای مختلف در نظر گرفته شده‌اند.

Seabreacher

یکی از جدیدترین فعالیت‌های آبی که در دبی می‌توانید تجربه کنید، سوار شدن در Seabreacher است. این وسیله‌ی بسیار جالب شبیه به یک زیردریایی است و از موتورهای قدرتمندی استفاده می‌کند که باعث می‌شود شما بتوانید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در آب حرکت کنید و در آب شیرجه بزنید. ظاهر کوسه مانند این وسیله‌ی جذاب نیز دقیقا به خاطر همین موضوع است.‌البته باید در نظر داشته باشید که سواری با این وسیله برایتان گران تمام خواهد شد و ۱۵ دقیقه تفریح با آن، ۵۰۰ درهم هزینه در پی دارد.

 

تخفیفات تابستانه‌ی فعالیت‌های تفریحی در دبی

فلایبوردینگ

اول از همه باید در نظر بگیرید که سواری بر روی این وسیله خیلی ساده نیست. وسیله‌ی جذابی که با پمپاژ آب از زیر یک تخت شما را به بالا می‌برد و شما هم می‌توانید حرکات جالبی به وسیله‌اش انجام دهید و هم این که با آن به دل آب شیرجه بزنید. این وسیله می‌تواند شما را تا ارتفاع ۹ متری بالا ببرد و البته برای استفاده از آن باید از حداقل آمادگی بدنی برخودار باشید. تجربه این وسیله نیز ارزان نبوده و به ازای هر ۲۰ دقیقه ۳۰۰ درهم تمام خواهد شد.

اسکی روی آب

فعالیت‌های آبی آسان‌تری نیز در دبی وجود دارند که به سراغشان بروید. یک از آن‌ها اسکی روی آب است که از دیرباز یکی از ورزش‌های پرطرفدار آبی در دبی به حساب می‌آید. برای انجام آن نیز می‌توانید به سواحل مختلف دبی بروید و تقریبا در هر جایی می‌توانید امکانات آن را پیدا کنید.

 

۷ فعالیت منحصر به فرد در دبی

کایت سورفینگ و پاراسیلینگ

کایت سورفینگ یکی از ورزش‌های جذاب آبی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده. در این ورزش شما سوار بر تخته‌هایی شبیه به تخته موج سواری می‌شوید و به وسیله‌ی یک کایت بزرگ مخصوص و نیروی آب، بر روی آب حرکت می‌کنید. از طرف دیگر پاراسیلینگ نیز انتخابی عالی برای کسانی است که خیلی تجربه‌ی ورزش‌های آبی را ندرند، اما می‌خواهند هیجان یکی از آن‌ها را تجربه کنند. جایی که شما سوار بر چتر به وسیله‌ی یک قایق کشیده شده و به بالا می‌روید. هر دوی این فعالیت‌ها را می‌توانید در ساحل کایت امتحان کنید. در این ساحل امکانات بسیار خوبی برای انواع فعالیت‌های آبی تهیه دیده شده است.

جت اسکی

همه‌ی مسافرانی که به شهرهای ساحلی می‌روند، احتمالا با نمای جت اسکی‌هایی که این روزها به این سمت و آن سمت می‌روند، آشنایی دارند. شما نیز می‌توانید در سواحل مختلف دبی از ساحل کایت تا جزیره نخل، این ورزش و فعالیت آبی جذاب را به صورت تک یا دو نفره تجربه کنید. جت اسکی سواری از جمله ارزان‌ترین و راحت‌ترین فعالیت‌های آبی است که در تور دبی می‌توانید امتحان نمایید.

 

۷ اکانت اینستاگرام در سفر به دبی برای عاشقان مد و فشن

تورهای قایق سواری

قایق سواری از دیگر فعالیت‌های پرطرفدار آبی است که شما می‌توانید به شکل‌های مختلف و با هزینه‌های مختلف در دبی تجربه کنید. تورهای قایق‌های لوکس سریع، تورهای قایق‌های چوبی در کانال‌های شهری، تورهای قایق‌های سواری دبی و ... که هر کدام شما را به بخشی از خلیج فارس می‌برند تا زیبایی‌های این پهنه آبی را ببینید و کمی در آب تفریح کنید.

۲۶ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران