برترین رستوران‌های دبی در سال ۲۰۲۱ (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری دبی
برترین رستوران‌های دبی در سال ۲۰۲۱ (بخش اول)

در شهری همچون دبی که مملو از رستوران‌های مختلف و متنوع است و همچون سفره‌ای بزرگ به اندازه‌ی این کره‌ی خاکی می‌ماند، دنبال کردن رستوران‌های جدید و برترین‌ها، همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چون اگر شما هم مثل من، عاشق خوردن غذاهای خوشمزه باشید، دوست دارید تا در طول تور دبی، بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها را میل کنید. نوشته‌ی امروز ما که در دو بخش برایتان آماده شده، برترین رستوران‌ دبی در سال ۲۰۲۱ و در دسته‌های مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد تا شاید این لیست در سفر پیش رو، به کارتان بیاید.

 

بهترین رستوران‌های آسیایی

در این بخش، بدون شک Indochine بهترین رستوران شهر است که با جوایز گسترده و امتیازات بالایش، همیشه جزو برترین رستوران‌های دبی بوده و هست. این برند از گذشته در نیویورک کار خود را آغاز کرد و حالا با غذاهای ویتنامی با کمی تغییرات مدرن، غذاهایی بی‌نظیر را روی میز می‌برد.

البته در این بین حتما باید از رستوران فوق‌العاده‌ی BB Social Dining نیز نام ببریم که غذاهای نوآورانه‌ی آسیایی‌اش، طعمی رویایی را برایتان به ارمغان می‌آورد. یک باربیکیو خوشمزه با سوپی عالی، ترکیبی استثنایی است که به هیچ وجه نباید از دست بدهید. Shanghai Me نیز یک رستوران آسیایی ترکیبی محسوب می‌شود که دیم سام‌های بسیار خوشمزه‌ای ارائه کرده و از مواد اولیه اورگانیک در تولید غذاهایش، استفاده می‌شود.

بهترین رستوران‌های چینی

Hutong یکی دیگر از برندهای بین‌المللی در دبی است که پیشینه‌اش به انگلستان برگشته و در پخت غذاهای چینی با کمی چاشنی فلفل تبهر دارد. این رستوران چینی توانسته با نوآوری‌های فوق‌العاده که در پخت غذاهایش به خرج داده، در دبی به موفقیتی ویژه دست پیدا کند.

Long Teng دیگر رستوران بسیار خوب چینی در دبی است که عمده تمرکز آن بر روی غذاهای دریایی چینی بوده و با فضایی لوکس و زیبا، غذاهایش نیز طعم و مزه‌ای بی‌نظیر دارد. در Long Teng یک منو مخصوص دیم سام هم وجود دارد تا بتوانید، این غذای معروف چینی را نیز امتحان کنید. Maiden Shanghai دیگر رستوران معروف چینی است که به خاطر قرار گیری در هتل FIVE Palm Jumeirah معروفیت بسیار زیادی داشته  و البته با طعم و مزه‌ی استثنایی که به غذاهایش می‌دهد، این محبوبیت را حفظ کرده است.

 

۵ رستوران ساحلی در دبی

بهترین رستوران‌های اروپایی

یکی از بهترین رستوران‌های که در دبی مارینا پیدا خواهید کرد، رستوران Marina Social است که در سال ۲۰۱۷ نیز توانست، جایزه‌ای ارزنده را نیز به دست آورد. منوی این رستوران، مجموعه‌ای جذاب از انواع غذاها از جمله باربیکیو ۱۵ ساعته تا خرچنگ لینگوئینی را در اختیار شما می‌گذارد و شما بعد از سفارش غذا می‌توانید آن را با نمای زیبای دبی مارینا میل کنید.

البته لیست رستوران‌های درجه یک دبی خود می‌تواند چند پست را پر کند، اما اگر بخواهیم به آن‌ها که به شدت پیشنهاد می‌شود اشاره کنیم، اولین گزینه 21Grams است که غذاهای حوضه بالکان را پخت می‌کند و منو متفاوت اما بسیار ارزشمندی را جلوی شما می‌گذارد. منویی که کیفیت و طعم غذاهایش شما را شگفت‌زده خواهد کرد. folly by Nick & Scott نیز رستوران بسیار خوبی است که همیشه جزو برترین‌ها در لیست رستوران‌های دبی به شمار می‌رود و چون در برج‌العرب واقع شده، یک منظره‌ی عالی را نیز برای شما به نماش خواهد گذاشت.

برترین رستوران‌های فرانسوی

وقتی صبحت از رستوران‌های فرانسوی در دبی شود، در حال حاضر هیچ مکانی نمی‌تواند روی دست LPM Restaurant & Bar بلند شود. این رستوران فوق‌العاده که چندین و چند جایزه‌ی بین‌المللی را کسب کرده غذاهای کلاسیک فرانسوی را با طعم و مزه‌ای عالی به روی میز می‌برد. جدا از دکور زیبای محیط رستوران، خود غذاها نیز به شکلی هنرمندانه سرو ی‌شوند.

La Cantine du Faubourg و The MAINE Land Brasserie دیگر رستوران‌های فرانسوی برتر دبی هستند که اولی با تراس بزرگ و زیبا و غذاهای کلاسیکش معروف است و دومی به خاطر فضای داخلی که به شکل بورژوایی آذین بسته شده و بسیار لاکچری و زیباست به شهرت رسیده. کیفیت غذای هر دو این رستوران‌ها بسیار عالی بوده و در هر دو می‌توانید طعم عالی غذاهای فرانسوی را به بهترین شکل ممکن بچشید.

 

۶ رستوران خوشمزه برای دورهمی خانوادگی در دبی!

برترین رستوران‌های یونانی

در سال اخیر Mythos Kouzina & Grill بزرگ‌ترین نام در میان رستوران‌های یونانی بوده که با فضای گرم و نرم و غذاهای که به شکل سنتی پخت می‌شوند، از گردشگران دلبری می‌کند. البته شما می‌توانید برگرهای یونانی را نیز در این محل امتحان کنید که با نان‌های خاص درست می‌شوند.

OPA دیگر رستوران بسیار عالی یونانی در دبی است که هر از چند گاهی در آن Opa! را می‌شنوید که کارکنان آن را فریاد می‌زنند! فضای شاد، انواع کباب‌ها و غذاهای خوشمزه‌ و سنتی یونانی از جمله چیزهایی هستند که با رفتن به OPA گیرتان می‌آید.

۲۰ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران