برترین رستوران‌های مراکز خرید دبی در جوایز LOVE Food Awards

جاذبه‌های گردشگری دبی
برترین رستوران‌های مراکز خرید دبی در جوایز LOVE Food Awards

امسال اولین سالی است که در بین خیل رستوران‌های مرکز خرید دبی، جوایزی ارائه می‌شود و بهترین‌های سال در ۱۰ بخش معرفی می‌گردند. این جوایز که به LOVE Food Awards معروف است به نظر در سال‌های دیگر نیز برگزار شده تا در نهایت به رسمی هر ساله بدل گردد. در این برنامه تمامی کافه‌ها و رستوران‌ها از معمولی‌ترین تا لوکس‌ترین شرکت کرده‌اند و به برنده‌ی هر بخش مبلغ ۱۰ هزار درهم تعلق گرفته است. در این پست ما تمامی برندگان در بخش‌های مختلف را برایتان معرفی کوتاهی خواهیم کرد.

 


رستوران Carluccio’s بهترین رستوران خانوادگی و بین‌المللی


این رستوران که به غذاهای ایتالیایی اختصاص دارد، از صبحانه تا شام، تمامی وعده‌ها را با منوهای مخصوص سرو می‌کند. فضای گرم و جذابی در این رستوران وجود دارد و کیفیت غذاها بدون شک از بهترین‌های مرکز خرید دبی است. سیاست خاصی در Carluccio’s جریان دارد و آن این است که هیچ زمانی برای ترک میز برای شما در نظر گرفته نمی‌شود و شما می‌توانید به راحتی در محیط این رستوران وقت بگذرانید و از غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های آن لذت ببرید.

 

۵ رستوران تازه‌ تاسیس دبی برای تجربه‌ای تازه از غذاهای بین‌المللی

 

 

رستوران Carluccio’s

 


Debonairs Pizza بهترین فست فود


در بخش بهترین فست فود همگی به Debonairs Pizza محبوب رای داده‌اند. رستوران همیشه شلوغی که با قیمت مناسب و تنوع بسیار عالی در پیتزاها و همچنین ساندویچ‌هایش بین کسانی که زیاد به مرکز خرید دبی رفته‌اند، معروف است. این رستوران دو شعبه دیگر در دبی نیز دارد.

 

 

Debonairs Pizza

 


Walnut Grove بهترین رستوران با نمای آبنما


با توجه به این که آبنمای نزدیک به مرکز خرید دبی، از جمله زیباترین آب‌نماهای دنیاست، مشرف بودن به این فواره از اهمیت بسیار بالایی برای یک رستوران برخوردار است. Walnut Grove که برنده‌ای این بخش شده، منوی بسیار جذابی از انواع ساندویچ‌ها، غذاهای اروپایی و دسرها و نوشیدنی‌های متنوع دارد که اگر خوش شانس باشید، می‌توانید در زمان بازی رقص نور و موسیقی آب‌نما، پشت یکی از میزهای آن نشسته باشید و با صرف غذا به این منظره‌ی عالی نگاه بندازید.

 

۱۰ رستوران برتر دبی در سال ۲۰۱۸ به انتخاب سایت تایم اوت دبی

 

 

Walnut Grove

 


Shakespeare And Co بهترین رستوران با محیط خانگی


این رستوران فضا و غذاهایی کاملا متفاوت از آن چیزی که در مرکز خرید دبی جریان دارد، ارائه می‌کند. محیطی کلاسیک که هر مبلمانی که در آن به کار رفته با دیگر وسیله‌ی رستوران متفاوت است و از هر گوشه‌اش چراغی زیبا آویزان است. تم کلی رستوران کلاسیک بوده و محیطی گرم و دوست داشتنی دارد. غذاها نیز به طبع همین تم، غذاهایی کلاسیک هستند که از میان آن‌ها می‌توانید غذاهای گیاهی نیز سفارش دهید.

 

 

Shakespeare And Co

 


Al Hallab بهترین رستوران خاور میانه‌ای


این رستوران در واقع شعبه‌ی دیگری از رستوران بسیار معروف لبنانی است که از سال ۱۸۸۱ در تریپولی آغاز به کار کرده. رستوران فضایی بسیار مجلل و عالی داشته غذاهای لبنانی معرکه‌ای سرو می‌کند. همچنین یک تراس عالی دارد که نمایی زیبا از محوطه‌ی بیرونی مرکز خرید دبی را برایتان به نمایش می‌گذراد.

 

برترین رستوران‌های فضای باز دبی با دورنمایی بی‌نظیر از شهر و ساحل

 

 

Al Hallab

 


P.F. Chang’s بهترین رستوران آسیای شرقی


چندین رستوران ژاپنی، چینی، تایلندی و ... در مرکز خرید دبی وجود دارد که از میان آن‌ها P.F. Chang’s که بسیار در دبی معروف است، به عنوان برترین رستوران آسیای شرقی این مرکز خرید موفق به دریافت جایزه ۱۰ هزار درهمی شده است. رستوران چینی P.F. Chang’s در واقع شامل غذاهای آمریکایی-چینی می‌شود و خیلی غذاهای اصیل را شامل نمی‌شود.

 

 

P.F. Chang’s

 


Starbucks بهترین مکان برای نوشیدن قهوه


سخت بود در جایی که کافه‌ی زنجیره‌ایِ بسیار معروف استارباکز وجود دارد، جای دیگری برای این منظور انتخاب شود. قهوه‌ی خوب، ارزان و بدون فوت وقت که در کنارش چند مورد کیک‌های خوشمزه نیز به فروش می‌رسد.

 

۵ رستوران ایتالیایی لوکس دبی؛ شهر آسمان‌خراش‌ها

 

 

Starbucks

 


The Cheesecake Factory بهترین شیرینی فروشی


The Cheesecake Factory کافه‌ای بسیار جذاب است که در آن انواع دسرهای خوشمزه اعم از کیک‌ها، کلوچه‌ها و بستنی‌های مختلف به فروش می‌رسد. البته این مکان مختص به شیرینی نبوده و در آن چند مدل غذاهای هندی، آمریکایی، ایتالیایی و ... نیز به فروش می‌رسد، اما در مجموع آن را به کیک‌هایش (مخصوصا چیزکیک‌ها) می‌شناسند و به همین دلیل هم هست که در لیست برترین‌ها قرار گرفته و جایزه را از آن خودش کرده است.

 

 

The Cheesecake Factory

 


Eataly بهترین رستوران


و در نهایت جایزه بهترین رستوران هم به Eataly رسیده است. این رستوران اما جایی متفاوت نسبت به دیگر رستوران‌های مرکز خرید دبی است. جایی که در بخشی کافه است، در بخشی رستوران و بخشی از آن نیز به فروش محصولات تازه و اورگانیک اختصاص دارد. در مجموع کیفیت بالای غذاهایش، دلیلی بوده که رای بهترین رستوران به پان آن ریخته شده است.

 

۶ رستوران خوشمزه برای دورهمی خانوادگی در دبی!

 

 

Eataly

۰۱ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران