برترین رستوران‌های ارزان و مقرون به صرفه در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
برترین رستوران‌های ارزان و مقرون به صرفه در دبی

همه می‌گویند غذا خوردن در دبی برایتان خیلی گران تمام می‌شود، اما آیا واقعا درست است؟ شما بسته به انتخابی که در دبی می‌کنید، بهای غذای خود را گران یا ارزان در نظر خواهید گرفت. رستوران‌های زیادی در دبی هستند که غذایی با بهای بسیار عالی ارائه کرده و کیفیت غذایشان نیز مناسب است. از میان رستوران‌های مختلف ما چند نمونه را برایتان مثال می‌زنیم، تا در سفر با تور دبی بتوانید در آن‌ها غذایی خوب خورده و خیلی به جیب خود نیز فشار وارد نکنید. 


Aappa Kadai


این رستوران که چندین شعبه در چند نقطه‌ی دبی دارد، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای غذایی ارزان در این شهر است. شما هم می‌توانید غذای گوشتی همچون مرغ بریانی و ماهی سفارش دهید، هم غذاهای گیاهی را روی برگ موز میل کنید. انتخاب‌ها در منوی این رستوران بسیار زیاد است و وقتی که همه‌ی آن‌ها گران قیمت نیستند، می‌توانید هر بار به یکی از شعب آن‌ها مراجعه کرده و غذایی عالی با قیمتی مناسب میل کنید.

 

شکم‌گردی در دبی با کامیونت‌های فروش غذا !

 

  Aappa Kadai

 


Al Mallah


این رستوران به سبک و سیاق رستوران‌های عربی قدیمی ساخته شده است و با ارائه غذاها و ساندویچ‌های نسبتا ارزان قیمت، برای خود محبوبیتی بالا دست و پا کرده. منوی مملو از غذاهای خاور میانه‌ای و ساندویچ‌هایی که قیمتشان از ۹ درهم آغاز می‌شود، باعث شده تا شما غذایی بسیار عالی را با قیمتی مناسب سفارش داده و میل کنید. قیمت ساندویچ‌ها در Al Mallah از ۸ درهم آغاز شده و اگر عجله داشتید، می‌توانید از غذاهای پیش آماده‌ی رستوران بهره ببرید. اگر هم هزینه‌ی غذا خیلی برایتان مهم نبود می‌توانید بشقاب میکس آن را تهیه کنید که اگر چه ۴۴ درهم قیمت دارد اما در آن چندین کوفته، گوشت بره، جوجه کباب و چند گوشت دیگر سرو می‌شود.

 

در این ۵ رستوران دبی خوش‌مزه‌ترین غذاهای دنیا را بخورید

 

  Al Mallah

 


Ayubowan


اولین چیزی که در یک رستوران سریلانکایی شما را به خود جذب می‌کند، بوی خوش غذاهایش است که از ادویه‌جات، کاری و استفاده از سبزی‌های تازیه نشات می‌گیرد. Ayubowan شبیه به خانه‌ی کسی است که شما را در آن مهمان کرده و جوی بسیار عالی دارد. خدمه رستوران محتویات غذاها را برایتان شرح می‌دهد و شما می‌توانید از منوی آن که قیمت‌هایش حدودا از ۲۰ درهم آغاز شده و تنوع خوبی هم دارد، هر کدام که می‌خواهید را امتحان کنید. از اینکه غذاهای جدید را در این رستوران امتحان کنید اصلا نترسید، طعم غذاهای سریلانکایی واقعا فوق‌العاده‌اند.

 

 

  Ayubowan

 


Bu Qatair


برای غذاهای دریایی خوب با قیمت مناسب، جای بهتری از Bu Qatair گیرتان نخواهد آمد. این رستوران که در ساحل جمیرا واقع شده است آن رستورانی که فکر می‌کنید نیست و حتی منویی همیشگی هم ندارد و منوی آن بسته به صید آن روز می‌شود. غذاها ساده اما بسیار خوشمزه هستند و خیلی سریع نیز آماده می‌شوند. خدمه‌ی عالی، فضایی دوستانه و البته قیمت‌های مناسب از ویژگی‌های مهم Bu Qatair به حساب می‌آید.

 

 

  Bu Qatair

 


Café Isan


سال قبل این رستوران برنده جایزه بهترین مکان برای خوردن غذا با قیمت مناسب از سایت تایم اوت دبی شده است. کافه‌ی تایلندی بسیار جذابی که با فضای خوب و غذاهای عالی هر سلیقه‌ای را به سمت خود جذب می‌کند. اگر طرفدار غذاهای گیاهی باشید، انتخاب‌های زیادی در Café Isan پیش رو خواهید داشت و البته غذاهای گوشتی با سس سویا یا انواع سوپ‌ها و نودل‌ها را در کنار غذاهای برنجی می‌توانید انتخاب کنید.

 

  ۵ کافه فوق‌العاده‌ی دبی برای گذراندن یک بعد از ظهر دل‌چسب

 

  Café Isan

 

 

Calicut Paragon


بیشتر اوقات وقتی برای وارد شدن به یک رستوران باید در صف بایستید، خود نشانه‌ی خوبی است و در مورد Calicut Paragon نیز دقیقا به همین شکل است. منوی این رستوران از ۲۵ درهم آغاز می‌شود و یکی از بهترین انتخاب‌های برای خوردن غذایی عالی و لذیذ با قیمت مناسب است. در میان غذاها شما چیزهای مثل مرغ تند یا خرچنگ خواهید دید که با سس‌های تند مخصوص آماده شده و Calicut Paragon را به دروازه‌ی به دنیای غذاهای تند بدل می‌کند.

 

 

Calicut Paragon

 


Hanoi Haturally


همانطور که از اسم این رستوران بر می‌آید، شما با جایی مملو از غذاهای ویتنامی مواجه هستید. جدا از قیمت‌های مناسب و تنوع غذایی فوق‌العاده، این رستوران به واسطه اینکه جایی بسیار خوب برا چشیدن طعم غذاهای ویتنامی است به شما پیشنهاد می‌شود. انتخاب‌ها در این رستوران ویتنامی از غذاهای کاملا گیاهی تا غذاهای دریایی و انواع گوشت‌ها را شامل شده و رنگین‌کمانی از طعم‌های مختلف پیش پای شماست که می‌توانید با قیمتی مناسب هر کدام که خواستید را امتحان کنید.

 

 

 Hanoi Haturally

۲۶ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران

کامی شالیکار

سلام لطفا ادرس دقیق رستورانها رو بنویسید منکه 50 دفعه رفتم نمیدونم کجاست حالا یه توریست چجوری پیدا کنه ممنون