رستوران‌های ارزان دبی با غذاهایی خوشمزه

جاذبه‌های گردشگری دبی
رستوران‌های ارزان دبی با غذاهایی خوشمزه

اگر فکر می‌کنید غذا خوردن در دبی فقط در ظرف و ظروف طلاکوب با غذاهای فانتزی و سرویس‌های عالی است کاملا در اشتباهید. چه طرفدار غذاهای عربی باشید و چه به دنبال برگرهای سنتی باشید می‌توانید در رستوران‌های ارزان غذاهایی فوق‌العاده خوشمزه بخورید. تبلیغات همیشه سفر با تور دبی را از گران‌ترین مقاصد دنیا معرفی می‌کند اما بیش از آن که فکر کنید گزینه‌های مقرون به صرفه در دسترس دارید. این شهر به لطف جمعیت چند فرهنگی دارای یک صحنه غذاخوری بین‌المللی پر رونق است که در بین آن‌ها می‌توان غذاهای مقرون به صرفه باکیفیت را پیدا کرد.

 

Al Ustad Special Kabab

این رستوران ایرانی که بیش از ۴۰ سال است توسط خانواده آل انصاری اداره می‌شود برای کباب‌هایش معروف شده است. فقط کافی‌ست یک گاز به کباب مرغ و یا گوشت بزنید و همراه ماست نوش جان کنید تا متوجه شوید چرا دیوارها با عکس مردمی خندان پر شده است. برنج زعفرانی معطر ایرانی با برگ‌های نعنا حال و هوای فرحزاد را در دل دبی برای‌تان تداعی می‌کند.

 

لاکچری‌ترین سوغاتی‌های تور دبی

 

آدرس: Al Mussallah Road, Bur Dubai Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Logma

این رستوران با غذاهای منطقه‌ای معاصر و دکوراسیون داخلی مدرن، برخی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار را ارائه می‌دهد. لگما با سه شعبه در سطح شهر صبحانه‌های سنتی اماراتی را (تخم مرغ‌های خرد شده زعفرانی و کلوچه‌ای مانند پنکیک با شربت خرما) به همراه سالادهای سالم، غذاهایی با برنج معطر و دسرهای سنتی مانند کیک شیر زعفران را سرو می‌کند. برای یک تجربه منحصر به فرد محلی، چیپس عمان پاراتا، تکه‌ای نان پهن پر از پنیر خامه‌ای، ترد و سس داغ را امتحان کنید.

 

 

آدرس: شارع الوصل, دبی, دبی, United Arab Emirates

 

Bu Qtair

از هر بومی شهر در مورد بهترین غذاهای دریایی شهر بپرسید آدرس منطقه ساحلی و شلوغ Umm Suqeim را به شما خواهد داد. منوی این رستوران به حدی بین مردم محبوب است که برای دو دهه تمام بدون تغییر باقی مانده است. از ماهی و میگوهای حاوی ماسالا به همراه سس ماهی نارگیلی و پاراتا سفارش دهید. در اینجا در تجربه‌ای سنتی با دست غذا می‌خورید و طعم و مزه غذای دریایی را به شیوه‌ای بومی می‌چشید.

 

سفری فراموش نشدنی با کشتی به دبی

 

آدرس: Umm Suqeim Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Brambles

دبی در حال حاضر با کافه‌های مدرن که منویی از خوراکی‌های سالم ارائه می‌دهد پر شده است، اما هیچکدام به اندازه این نقطه رنگی صورتی در منطقه پر جنب و جوش در ارتفاعات بارشا نیستند. آشپز آمریکایی-ایرانی، ماندانا شعبانی، غذاهای الهام گرفته از کالیفرنیا را برای جذب افراد گیاهخوار، طرفداران محیط‌های شیک و اینستاگرامی‌ها به سبکی جذاب و چشمگیر تغییر و ارائه می‌دهد. شما واقعاً نمی توانید با هر ظرف در منو ، که شامل کاسه های کره بادام زمینی و کاسه های صبحانه shakshuka است ، اشتباه کنید ، اما پیتزا آووکادو و کلاله قهوه پرفروش ترین Brambles هستند. گرچه نمی‌توان از ظرف کره بادام زمینی و صبحانه تونسی (املت شک شوکا) گذشت اما پرفروش‌ترین گزینه‌های اینجا برونی‌های کاله و پیتزای آوکادو هستند.

 

 ۸ اکانت اینستاگرامی که پیش از سفر به دبی بهتر است آنها را دنبال کنید 

 

آدرس: Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Vietnamese Foodies

شاید سوپ نودل ویتنامی در برنامه اصلی دبی جای نگیرد اما این رستوران ارزش رفتن را دارد. در منطقه شلوغ برج‌های جمیرا سرآشپز لیلی هوآ نگوین بهترین فوی شهر را تهیه می‌کند که با آبگوشت ۱۴ ساعته درست می‌شود. شما می‌توانید انتخاب کنید که غذای‌تان با مرغ سرو شود و یا گوشت. دکوراسیون ساده است اما گول آن را نخورید طعم غذاها فوق‌العاده و ویتنامی است. سوسیس گوشت اردک و رایولی ترد را باید امتحان کنید.

 

سردترین نقاط دبی برای لذت بردن از سفر تابستانه به این شهر

 

آدرس: Downtown Dubai Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Salt

از ساحل دوستان گرفته با تاپ و شلوارک گرفته تا تجار کت و شلواری همه عاشق این رستوران هستند. منوی سالت محدود بوده و به سه نوع همبرگر با گوشت گوساله، خوک و مرغ محدود می‌شود. شما می‌توانید یک بسته سیب زمینی سرخ شده و مخلفات هم سفارش دهید و از ناهاری خوشمزه و مقرون به صرفه با نمای دریای عمان لذت ببرید.

 

 

آدرس: 2 C Street, Umm Suqeim Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Delhi Darbar

رستوران‌های غذای هندی در دبی با وجود تنوع اما کیفیت آنچنانی ندارند. اما این رستوران کوچک در منطقه البرشاء، به لطف غذاهای خوشمزه و منویی شامل ۱۰ مدل غذا به سرعت توانسته توجهات مردم را به خود جلب کرده و محبوبیت زیادی به دست بیاورد. حتما کباب‌های تاندوری و کاری‌های تند را نیز امتحان کنید و هرچه را انتخاب کردید، آن را با یک لاسی انبه تازه یا ماسالا چای معطر بشویید و خنک شوید.

 

هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

 

آدرس: Deira Dubai, Dubai, United Arab Emirates

۲۳ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران