معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

امروزه عده‌ی زیادی هستند که به غذاهای گیاهی رو آورده و به اصطلاح گیاه‌خوار شده‌اند. با این حال تنها گیاه‌خواران نیستند که می‌توانند از رستوران‌های غذاهای گیاهی استفاده کرده و کسانی که به این شکل غذاها علاقه دارند نیز می‌توانند به آن مراجعه کنند. غذاهای گیاهی اغلب سالم، سبک و سرشار از ویتامین‌های مختلف هستند و بر خلاف انتظار بسیاری از کسانی که از این نوع غذاها نخورده‌اند، بسیار خوشمزه و البته متنوع نیز هستند. پیدا کردن رستوران گیاهی در دبی، کار سختی نیست. در این شهر رستوران‌های گیاهی زیادی وجود دارند که بهترین غذاهای گیاهی را برای مهمانان خود سرو می‌کنند. ما بهترین رستوران های گیاهی را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفرتان با تور دبی حداقل برای نوش جان کردن  یک وعده غذایی سالم و لذت‌بخش به آنها سر بزنید.

 


SuperNatural Kitchen


این رستوران ۱۰۰ درصد گیاهی، به دور از گلوتن، بدون شکر و تا جای ممکن سالم، لایق بودن در صدر لیست ماست و با تمام چیزهایی که در غذاهایش نمی‌بینید، چیزی که روی میز می‌رود، متنوع و بسیار خوشمزه‌ است. برگرهای گیاهی، لازانیا و غذاهایی که با پاپایا در این رستوران درست می‌شوند از محبوبیت زیادی برخوردارند و تازه این جدا از دسرهای بسیار خوشمزه‌ی موجود در منو است که آن‌ها نیز کاملا شبیه غذاها، سالم و بدون شکر تهیه می‌شوند.

 

بهترین رستوران‌ها برای تجربه خوردن یک سوشی خوشمزه در دبی

 

 

 SuperNatural Kitchen

 


آدرس: مرکز خرید دبی

 


The Hub 7


ابن رستوران کاملا گیاهی نیز یک منوی مخصوص گیاه‌خواران دارد که غذاهایی آری از گوشت را از سراسر جهان در آن گرداوری کرده است. غذاهای این محل نسبت به بسیاری جاهای دیگر ارزان بوده و منوی اصلی مخصوص گیاه‌خوارانش از ۷ درهم آغاز می‌شود و در گران‌ترین شکل به ۵۵ درهم می‌رسد. بعد از غذا نیز می‌توانید دسر گیاهی و البته انواع چای یا نوشیدنی‌های دیگر را سفار دهید. این کافه-رستوران بسیار جذاب مبل‌های راحت و فضایی گرم داشته، دارای بازی‌های تخته‌ای برای وقت گذرانی نیز هست.

 

 

 The Hub 7

 


آدرس: Cluster M, Icon 1, Lake level,Jumeirah Lake Towers

 


Pinza!


پینزا برای مدتی طولانی در هر فستیوالی از دبی تبلیغات فراوانی می‌کرد. جایی که در آن می‌توانید پیتزاهای کاملا گیاهی سفارش دهید! بسیاری از گیاه‌خوارانی که به این رستوران رفته‌اند، عقیده دارند پیتزاهای پینزا بهترین پیتزاهای گیاهی است که تا به آن موقع خورده‌اند. در این غذاها از پنیر گیاهی، سوسیس گیاهی، قارچ و مواد این چنینی استفاده شده و شما مدل‌های مختلفی از انواع پیتزاها را می‌توانید سفارش دهید. خمیرهای استفاده شده در این پیتزاها هم به شکلی ویژه و با ۸۰ درصد آب و ۲۰ درصد آرد آماده می‌شود که آن را ترد و خوشمزه می‌کند.

 

برترین رستوران‌های فضای باز دبی با دورنمایی بی‌نظیر از شهر و ساحل

 

 

 Pinza!

 


آدرس: Al Asayel Street | Business Bay, Sobha Ivory Tower 1, Shop Number 5

 


Hanoi Naturally


برای آن‌هایی که عاشق غذاهای آسیایی هستند، Hanoi Naturally یکی از بهترین گزینه‌هاست. مخصوصا که منوی مخصوص گیاه‌خوارانش مملو از غذاهای رنگارنگ و خشومزه است، درست چیزی که یک گیاه‌خوار دوست دارد. اگر می‌خواهید بهترین غذای این رستوران را سفارش دهید، کاسه‌ی توفو فو را به قیت ۳۲ درهم سفارش دهید یا سالاد پاپایا را با ۳۰ درهم بگیرید. در نظر بگیرید که در بسیاری از نودل‌ها تخم مرغ قرار داده می‌شود، پس در هنگام سفارش اگر نمی‌خواستید آن را باید متذکر شوید.

 

 

 Hanoi Naturally

 


آدرس: JLT, Cluster C, Ground Level – Dubai

 


One Café – Life N One


این جواهر پنهان دبی که پشت جمیرا سنتر واقع شده، نه تنها کافه‌ای با غذاهای واقعا عالی‌ست، بلکه در آن کلاس‌های فیتنس و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود. اما چیزی که برای ما بیش از هر چیزی جذاب می‌نماید، غذاهای گیاهی منوی آن است که اکثرشا تماما از گیاهان و میوه‌هایی آماده می‌شود که به صورت اورگانیک در همین محل پرورش داده شده‌اند. التبه غذاها کمی گران‌تر از حالت معمول هستند، اما به قیمتی که دارند می‌ارزند.

 

 

Life N One

 


آدرس: Jumeirah Beach Road, 27B Street

 


The Raw Place


گیاه‌خواران هم ممکن است عجله داشته باشند، پس اگر نمی‌خواهید منتظر غذای خود باشید و می‌خواهید چیزی را سفارش داده و همانجا تحویل بگیرید، به سراغ این مکان بروید. در The Raw Place شما سالادهای آماده، آبمیوه‌های ترکیبی از پیش گرفته شده و انواع بستنی‌هایی که با شیر نارگیل آماده شده‌اند را خواهید دید که در لحظه و با قیمتی مناسب تحویل داده می‌شوند. در کنار این‌ها غذاهای از پیش آماده‌ای نیز بسته بندی شده‌اند که آن‌ها نیز ارزش امتحان کردن دارند.

 

۱۰ رستوران برتر دبی در سال ۲۰۱۸ به انتخاب سایت تایم اوت دبی

 

 

 The Raw Place

 


آدرس: Shop 6, Umm Suqeim 2, Jumeirah Beach Road

 


Kababji Grill


مطمئنا وقتی اسم این رستوران را می‌شنوید، امکان ندارد فکر کنید که چیزی غیر از گوشت در این مکان سرو شود، اما واقعیت این است که رستوران لبنانی Kababji Grill، یک منوی پر و پیمان از غذاهای خوشمزه‌ی تماما گیاهی و سالم دارد که با قیمتی بسیار عالی سرو می‌شوند. برای مثال می‌توانید هوموس گیاهی با قیمت ۱۳ درهم قابل سفارش است و غذاهای گران آن نیز نهایت ۳۰ درهم قیمت دارند.

 

 

 Kababji Grill

 


آدرس: Dubai Marina

۲۵ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران