معرفی ۳ رستوران برتر ژاپنی در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی ۳ رستوران برتر ژاپنی در باتومی

گرجستان با غذاهای محلی و لذیذی که دارد توانسته دل اغلب گردشگران را از سرتاسر دنیا به دست آورد. اما این به معنای آن نیست که در سفر با تور گرجستان نتوان غذاهای متنوع متعلق به سایر کشورهای را میل کرد. چرا که در این کشور زیبا رستوران‌های بین‌المللی و گوناگونی وجود دارند که هر فردی بسته به ذائقه خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و از رستوران‌گردی لذت ببرد. در سال‌های اخیر با استقبال گردشگران از غذاهای ژاپنی و به خصوص سوشی در گرجستان چند رستوران ژاپنی تاسیس شده است. از آنجایی که شهر باتومی یکی از توریستی‌ترین شهرهای این سرزمین است بهترین این رستوران‌ها در آن قرار دارند. پس اگر شما نیز به خوردن غذاهای ژاپنی علاقه داشته و برنامه سفر با تور باتومی را در سر دارید در این مقاله همراه ما باشید تا با چند مورد از بهترین رستوران‌های ژاپنی در باتومی آشنا شوید.

 

بار رستوران سوشی گو در باتومی (SushiGo & Bar)

بار رستوران سوشی گو از جمله بهترین رستوران‌های گرجستان است که در شهر باتومی قرار دارد. در این رستوران می‌توان تجربه خوردن غذاهای لذیذ ژاپنی را در فضایی بسیار زیبا و دلنشین به دست آورد. دکوراسیون این رستوران طوری طراحی شده که فضایی بسیار دنج و آرامی را برای میهمانان خود عرضه می‌کند. اگر شما نیز بعد از یک روز گشت و گذار در خیابان‌های باتومی خسته شده‌اید و به دنبال رستورانی با فضایی آرام و منو غذایی خوشمزه و متفاوت هستید رفتن به رستوران سوشی بار را در الویت‌های خود قرار دهید. غذاهای این رستوران در عین حال که لذیذ و لوکس محسوب می‌شوند از قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند و این خود یکی از بزرگترین مزیت‌های آن برای گردشگران تور باتومی است.

در منو غذایی بار رستوران سوشی گو می‌توان غذاهای متفاوتی مثل سوشی، غذاهای دریایی ژاپنی، انواع نوشیدنی‌های اصیل و خوشمزه را مشاهده کنید. همچنین در رستوران امکاناتی نظیر اینترنت رایگان در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. ساعات کاری این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر الی ۱:۰۰ بامداد بوده و دو وعده ناهار و شام در آن سرو می‌شود.

 

بازدید از نقاط طبیعی اطراف باتومی

آدرس: Kostava st., 30/30, Batumi, Georgia

 

رستوران سوشی بار روزمارین در باتومی (Rozmarin Restaurant Bar)

از دیگر رستوران‌های محبوب ژاپنی که در سفر به گرجستان و شهر باتومی می‌توان غذاهای متفاوتی را در آن میل کرد، رستوران سوشی بار رزمارین نام دارد. این رستوران مکانی فوق‌العاده زیبا برای خوردن انواع غذاهای اروپایی، دریایی، سوشی و به خصوص ژاپنی است. به اغلب افرادی که عاشق غذاهای دریایی هستند رفتن به این رستوران پیشنهاد می‌شود. البته توجه داشته باشید که قیمت‌ها در این رستوران می‌تواند کمی زیاد به نظر برسد. از جمله امکانات رستوران سوشی بار رزمارین می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، صندلی در فضای باز، منو کامل از انواع نوشیدنی‌ها و ارائه سه وعده غذایی صبحانه و ناهار و شام اشاره کرد.

آدرس: 3, Batumi Demetre Tavdadebuli St, Batumi, Georgia

 

رستوران خانه توکیو در باتومی (Tokyo House Restaurant)

بدون شک یکی از بهترین‌های شهر باتومی برای خوردن غذاهای ژاپنی و به خصوص سوشی، رستوران خانه توکیو است. به طوری که اگر یک بار غذاهای آن را امتحان کنید امکان ندارد برای بار دیگر به این رستوران نروید. طبق گفته توریست‌های تور گرجستان و بومیان منطقه سوشی‌های خانه توکیو از کیفیت و لذت بسیار بالایی برخوردار هستند. علاوه بر غذاهای فوق‌العاده خوشمزه کارکنان این رستوران بسیار مهربان و خوش برخورد بوده و شما را در انتخاب غذای مورد علاقه خود با توجه به ذائقه غذایی راهنمایی خواهند کرد.

در منو غذایی رستوران خانه توکیو می‌توان انواع غذاهای ژاپنی، پیتزا، سوشی، اروپایی، اروپای شرقی، غذاهای دریایی و آسیایی را مشاهده کرد. همچنین این رستوران گزینه مناسبی برای سیر کردن شکم در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام است. پس مهم نیست که در چه ساعتی از شبانه روز گشنه شده‌اید. شما می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار خسته‌کننده و یا اول صبح به این رستوران رفته و در محیطی گرم و دوستانه شکم خود را با غذاهای لذیذ سیر کنید.

 

بدون بازدید از میدان پیازا باتومی را ترک نکنید

آدرس: 1 Sherif Ximshishvili, Batumi, Georgia

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 26 فروردین 1401)

نظرات کاربران