۳ رستوران برتر دریایی در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
۳ رستوران برتر دریایی در باتومی

باتومی، شهری کوچک و پرطرفدار در کرانه دریای سیاه است که به خاطر جاذبه‌های دیدنی واقع در این شهر و امکاناتی که برای گردشگران در نظر گرفته شده، مقصدی محبوب برای کسانی است که می‌خواهند با تور گرجستان به این کشور سفر کنند. یکی از بهترین و دلپذیرترین بخش‌های سفر، چشیدن غذاهای هر شهر است و از آنجایی که باتومی یک شهر ساحلی محسوب می‌شود، توصیه می‌کنیم قبل از هر چیز غذاهای دریایی را در یکی از این سه رستوران امتحان کنید.

 

رستوران ماهی طلایی Gold Fish

رستوران گلدفیش یا ماهی طلایی، یکی از رستوران‌های دریایی باتومی است که ناهار و شام خود را می‌توانید در فضای باز یا بسته آنجا میل کنید. این رستوران با چشم اندازی زیبا از دریا با جوی آرام و به دور از هیاهوی خیابان‌، غذاهای شگفت انگیزی را به شما ارایه می‌کند. در مورد کیفیت غذاهای مختلف آن نیز می‌توان طبق نظر کاربران سایت تریپ ادوایزر، اینطور توصیف کرد که اگر ماهی خود را روغنی و نمکی دوست دارید، این رستوران محل مناسبی برای سفارش شما خواهد بود. ماهی سرخ گلدفیش یکی از بهترین غذاهای آن با طعم و مزه‌ای لذیذ محسوب می‌شود. اما اگر از قبل صدف نخورده‌اید، این رستوران محل مناسبی برای امتحان کردن این غذا برای بار اول نیست. همچنین بهتر است شما یک بشقاب ماهی کفال سرخ شده از دریای سیاه و به طور قطع سوپ دریایی خامه‌ای رستوران گلدفیش را امتحان کنید. از غذاهای متفاوت دیگر نیز می‌توان به هشت‌پا، octopus shashlyk، این مکان اشاره کرد که معمولا خوب پخت می‌شود. علاوه بر این ماهی قزل آلایی که در سس انار پخته می‌شود نیز را می‌توانید امتحان کنید. این رستوران منوی انگلیسی هم دارد که بسیار مفید خواهد بود.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

 

رستوران مارسیل Marseille

یکی از رستوران‌های خوب دریایی در سایت تریپ ادوایزر، رستوران مارسیل می‌باشد که منوی آن به سبک غذاهای اروپایی، دریایی، اروپای شرقی، گیاهخواران و وگان است که جزو دسته رستوران‌های لوکس و گران شهر به حساب می‌آید. شما می‌توانید هر دو وعده ناهار و شام را در این رستوران میل کنید. رستوران مارسل اگر چه ظاهری فوق‌العاده شیک اما غذاهای خوش طعم آن افراد محلی و گردشگران بسیار را به خود جذب می‌کند. در این رستوران غذاهای دریایی را حتما امتحان کنید. معمولا هر پرس از غذاها در مارسیل، حجم زیادی از غذا را در می‌گیرد که بهتر است اگر کم غذا هستید، یک غذا برای دو نفر سفارش داده و یا برای تنوع چند غذا را با یکدیگر به اشتراک بگذارید تا طعم غذاهای بیشتری را بچشید. رستوران مارسیل از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب باز است و شما می‌توانید به خیابان گوگباشویلی در باتومی بروید و بهترین غذای دریایی عمراتان را نوش جان کنید.

 

بهترین رستوران‌های باتومی با غذای اروپایی

رستوران آنکل فنگز Uncle Feng's

در صورتی که جزو گردشگرانی هستید که تمام روز خود را صرف بازدید از جاذبه‌های دیدنی باتومی می‌کنید و در نهایت می‌خواهید یکی از غذاهای متفاوت را در شهری که انتظارش را ندارید امتحان کنید، رستوران آنکل فنگز را انتخاب کنید. قبل از اینکه بروید یک میز رزرو کنید و قبل از رفتن به رستوران از مکان‌های دیدنی اطراف از جمله مسجد باتومی لذت ببرید. این رستوران بیشتر به دلیل ارائه غذاهای چینی مشهور است. تعدادی از بازدید کنندگان گفته‌اند بهتر است در رستوران عمو فنگ، سالاد خیار پخته شده، سوپ، غذاهای دریایی و مرغ ترش را سفارش دهید و بهتر است این ترکیب غذایی را با آبجو خوشمزه یا یک نوع شراب خوب بچشید. اگر نمی‌خواهید از نوشیدنی‌های الکلی بنوشید، لیمونادهای عالی عمو فنگ در این مکان منتظر شماست. این رستوران به دلیل خدمات خوب و پرسنل خوش برخوردی که همیشه آماده خدمت و کمک به شما هستند، کاملاً شناخته شده است. قیمت غذاها در منو مناسب بوده و می‌توانید از فضای آرام و دکوراسیون خوب آن لذت ببرید. کاربران بسیاری به این رستوران امتیاز داده‌اند که معدل آنها ۴.۵ از ۵ در نظر گرفته شده است.

 

۰۷ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران