معرفی ۱۰ رستوران بین المللی در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی ۱۰ رستوران بین المللی در باتومی

منطقه غربی گرجستان یعنی آدجارا، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای تعطیلات تابستانی به شمار می‌آید. با این حال باتومی در این محدوده، بیش از سایر بخشها توسعه یافته و بهترین گزینه‌های غذاخوری را نسبت به سایرین ارائه می‌دهد. اگر شما در گشت و گذار با تور باتومی به صرف انواع غذاهای متنوع این شهر علاقمند شدید، توصیه می‌کنیم که سری هم به یکی از بهترین رستوران‌های غذای بین‌المللی در باتومی بزنید و سفری خاطره‌انگیز را به خانواده و همراهانتان هدیه دهید.

 

Megrul-Lazuri

این رستوران که تا دیروقت باز است، غذاهای بین‌المللی و اروپای شرقی و گرجی را در فضای داخلی و باغ بیرونی سرو می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم که حتما خاچاپوری، ایلارجی، گبژالیا و سوپ خارچو را در اینجا امتحان کنید. گفتنی است که رستوران در فاصله کمی از مرکز شهر و ایستگاه قطار nesr Makhinjauri واقع شده، بنابراین می‌توانید به راحتی با ماشین یا اتوبوس به آنجا برسید.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: 16Tbilisi Avenue, Batumi 6000 Georgia

 

Vinyl

این کافه رستوران که در میدان اصلی شهر قرار دارد، از دکوراسیونی لوکس برخوردار بوده و با ارائه خوراکی‌های بین‌المللی و گرجی عالی، شهرتی قابل توجه را در باتومی بدست آورده است. اینجا بهترین مکان برای نشستن در فضای زیبای داخلی یا فضای بیرونی خنک است که جوی صمیمی و گرم را برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی فراهم می‌کند.

در اینجا می‌توانید همراه با شنیدن موسیقی زنده از انواع نوشیدنی‌های گوارا، میان وعده‌ها و غذاهای اصلی باکیفیتی برخوردار شوید. در ضمن این رستوران، پارکینگ در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. برای آشنایی با سایر گزینه‌های لوکس در این شهر، مقاله رستوران‌های لوکس و معروف باتومی، را مطالعه کنید.

آدرس: 12/14Dumbadze St., Batumi 6010 Georgia

 

Bacio Batumi

غذاهای اروپایی، بین‌المللی، گرجی، انواع پیتزا، دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه همگی در این کافه رستوران دیدنی و رنگارنگ برای صبحانه، نهار، میان وعده و شام سرو می‌شوند. وای فای رایگان نیز در این مکان برای مشتریان فراهم است. از جمله غذاهای معروف و پرطرفدار این رستوران، می‌توان به پاستاهای ایتالیایی عالی و استروگانوف اشاره کرد.

 

غذایی ارزان در بهترین رستوران‌های باتومی

آدرس: Jordanian St., 8/15, Batumi Georgia

 

Clouds

در این کافه رستوران، طعم‌های فوق العاده غذاهای بین‌المللی و اروپایی مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند. سوشی، شیرینی‌های گرجستانی و سالادهایی که به زیبایی چیده شده‌اند، خوشمزه‌ترین خوردنی‌ها در این مکان محسوب می‌شوند. بعلاوه این کافه رستوران با وای فای رایگان، موسیقی زنده و انواع نوشیدنی‌های گوارا برای نهار، شام و میان وعده در فضایی آرام و دکوراسیونی زیبا به استقبال گردشگران خسته و گرسنه می‌آید. گفتنی است که خدمات عالی و پرسنلی مهربان و صمیمی، این ترکیب بی‌نظیر را کامل می‌کنند.

آدرس: 1,Ninoshvili Street At the Radisson Blu, Batumi 6000 Georgia

 

The Cork Irish

اینجا، یکی از بهترین مکانها برای دورهمی‌های دوستانه و معاشرت و گفتن و خندیدن است. البته در این رستوران، مسافران بسیاری را نیز خواهید یافت که به صورت انفرادی سفر می‌کنند. در واقع این مکان، از محبوبیت بالایی در میان مردم محلی و گردشگران خارجی برخوردار است. این فضای شاد، دنج و البته آرامش بخش، غذاهای بین‌المللی از جمله ایرلندی و اروپایی را همراه با موسیقی زنده ارائه می‌دهد. از طرفی پرسنل رستوران، با تمام توان خود سعی در معاشرت و ارتباط برقرار کردن با همه مشتریان دارند.

آدرس: Noe Jordania Street, 22, Batumi 6010 Georgia

 

Maspindzelo

یکی از بهترین مکانها برای خوردن غذاهای بین‌المللی و اروپای شرقی در باتومی، رستوران Maspindzelo است که از فضای داخلی زیبا و همچنین دو میز در فضای بیرونی برخوردار است. غذاها بسیار باکیفیت و لذیذ هستند و از مواد تازه تهیه شده‌اند. اما قزل آلای کبابی با سیب زمینی سرخ شده اینجا مثال زدنی است.

 

۱۰ رستوران عالی برای خوردن برگرهای خوشمزه در باتومی

آدرس: 35Malashvili Street Next to Europe Square and the statue of Medea, Batumi Georgia

 

Old Boulevard

اگر می‌خواهید سر از کار غذاهای اروپای شرقی و مرکزی درآورید، توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران بیایید و از منوی بین‌المللی غنی و کاملش برای صبحانه، نهار و شام بهره‌مند شوید. این رستوران، از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و به راحتی می‌توانید آن را بیابید. بعلاوه فضای دوست داشتنی را در کنار نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها به مخاطبان هدیه می‌دهد. گفتنی است کباب‌ها، سبزیجات و سالادها در این رستوران بیش از سایر خوراکی‌ها محبوبیت و شهرت دارند.

آدرس: Ninoshvili Avenue 23A, Batumi 6000 Georgia

 

Popeye Craft

این رستوران و بار نیز برای صرف وعده‌های فست فود، بین‌المللی از جمله اروپای شرقی و اوکراینی در باتومی گزینه قابل توجهی است. صندلی در فضای باز، پارکینگ، پرداخت دیجیتال و پرسنل صمیمی از ویژگی‌های ارزشمند این رستوران به شمار می‌آیند. قیمتها نیز نسبت به خدمات، بسیار منصفانه و مناسب هستند.

 

بلوار باتومی، دیدنی‌ترین بلوار گرجستان

آدرس: Noe Jordania 5, Batumi Georgia

 

Radio

خوشبختانه در تور گرجستان و در حین گشت و گذار هرگز گرسنه نخواهید ماند، زیرا همانطور که قبلا اشاره شد این شهر پر از گزینه‌های خورد و خوراک است. اما اگر گذرتان به خیابان شوتا روستاولی افتاد و هوس غذاهای بین المللی کردید، حتما سری به کترینگ Radio بزنید. در این مکان دنج و کوچک در مرکز شهر انواع استیک، غذاهای ایتالیایی و اروپایی با طعمی مطلوب و کیفیتی عالی سرو می‌شوند و ما البته پاستا و لازانیا را قویا توصیه می‌کنیم.

آدرس: Shota Rustaveli st., 11, Batumi Georgia

 

360 Sky

یکی از بهترین مکانها در خیابان روستاولی برای تست انواع استیک، گریل، سوشی و غذاهای ایتالیایی و گرجی لذیذ، این کافه رستوران است. اینجا از طبقه دهم هتل شرایتون، دیدی ۳۶۰0 درجه و پانوراما به باتومی دارد. بعلاوه در این فضای ساده و شیک و آرام، می‌توان از خوردن انواع نوشیدنی‌های گوارا لذت برد. در نهایت باید گفت این رستوران، پتانسیل بالایی برای برگزاری جشن‌های سالگرد دارد و خاطرات زیبا و به یادماندنی را در ذهن مسافران مشتاق ثبت خواهد کرد.

 

بازدید از نقاط طبیعی اطراف باتومی

آدرس: Rustaveli Street 28, Batumi 6000 Georgia 

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران