بهترین کارهای جایگزین در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین کارهای جایگزین در بانکوک

معمولا شهرها دارای شخصیت‌های متنوعی هستند که نیازمند کاوش است و نمی‌توان آن‌ها را تک بعدی معرفی کرد. اگرچه برای مسافران گشت و گذار کامل در شهر غیرممکن و یا دشوار است اما می‌توان با بازدید از نقاط برجسته سفری ایده‌آل را تجربه کرد. تور بانکوک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در گوشه و کنار آن جاذبه‌های بی‌پایانی کمین کشیده‌اند تا کشف شوند. با این همه وقتی همه مسافران جذب جاذبه‌های اصلی شوند احتمالا بر کیفیت گردش شما تاثیر بگذارند. ما در این مقاله به شما می‌گوییم اگر با صف طولانی مواجه شدید، چگونه از آن خارج شده و به جای دیگری خارج از مسیر توریستی بروید.

 

گورستان هواپیمای بانکوک را کاوش کنید

کسانی که علاقه زیادی به عکاسی دارند یا از گشت و گذار در مکان‌های وهم انگیز لذت می‌برند، باید بازدید از گورستان هواپیماهای بانکوک را به برنامه سفر خود اضافه کنند. قطعه متروکه هواپیما در رامخامنگ واقع در شرق بانکوک، پر از قطعات قدیمی و تکه‌های خراب و لاشه هواپیما است. قبرستان هواپیما در داخل دروازه فلزی قفل شده قرار دارد. اگر می‌خواهید از این منظره عجیب دیدن کنید تنها باید هزینه‌ای به سه خانواده‌ای که در آنجا زندگی می‌کنند بپردازید، که در غیر این صورت اگر هواپیمای رها شده نبود، بی خانمان می‌شدند. در واقع هواپیما محل زندگی آن ۳ خانواده است.

 

نصب ۵ برنامه روی موبایل در سفر به بانکوک

آدرس: Airplane Graveyard, Ramkhamhaeng, Bangkok, Thailand

 

از بازار راه آهن مائکلونگ دیدن کنید

فلسفه بازارهای راه آهن چیست؟ ظاهرا مردم تایلند به این درهم آمیختگی ریل قطار و بازار سنتی علاقه زیادی دارند که سال‌ها با وجود خطرات به برپایی چنین بازارهایی ادامه می‌دهند. با این حال، هیچ بازار قطاری نمی‌تواند با بازار راه آهن Maeklong، واقع در منطقه Samut Songkhram رقابت کند. این بازار با یک ساعت ماشین سواری از مرکز شهر در دسترس قرار می‌گیرد و قطعا ارزش کاوش و پیاده روی را دارد. شیوه کار آن‌ها به این صورت است که وقتی قطار نزدیک می‌شود همه کالاها را عقب می‌کشند و دور ریل را خلوت می‌کنند تا قطار بتواند عبور کند. بعد از عبور قطار همه چیز به جای خودش باز می‌گردد.

آدرس: Maeklong Railway Market, Maeklong, Mueang Samut Songkhram District, Samut Songkhram, Thailand

 

در Flow House Bangkok موج سواری کنید

موج سواری در بانکوک؟ بله درست شنیده‌اید شما می‌توانید در بانکوک این تجربه جذاب و شگفت‌انگیز را در کنار عزیزان‌تان داشته باشید. توریست‌های تور بانکوک برای موج سواری و تفریحات آبی به سواحل می‌روند اما تنها با تخته موج سواری می‌توانید در بانکوک روزی شاد را تجربه کنید. فلو هاوس شبیه ساز موج‌های عظیم و غول پیکر است که عصر گرم و تابستانی شما را به لحظات بی‌نظیر و خنکی تبدیل می‌کند. جدا از موج سواری شما می‌توانید در کافه داخل مجموعه از نوشیدنی‌های خنک و غذاهای سبک خوشمزه هم نوش جان کنید.

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک

آدرس: Flow House Bangkok, A-Square, 120/1 Sukhumvit 26, Klongton, Klongtoey, Bangkok, Thailand,

 

برای تماشای مارمولک‌های غول پیکر به پارک لومپینی بروید

لومپینی یکی از محبوب‌ترین پارک‌ها در شهر بانکوک، محل ورزش‌های صبحگاهی، آب‌های آرام و محل زندگی مارمولک‌ها است. شما می‌توانید این موجودات با ظاهر ماقبل تاریخ را در سراسر پارک لومپینی، واقع در منطقه مالی بانکوک پیدا کنید. اخیرا تلاش‌هایی توسط مسئولان حیات وحش برای پاکسازی این پارک انجام شده است که گفته می‌شود محل زندگی حدود ۴۰۰ مارمولک بزرگ است. ذر بازدید از پارک لومپینی شانس این را دارید که مارمولک‌ها را در حال قدم زنی، شیرجه زنی در دریاچه و حوضچه‌های سراسر پارک تماشا کنید.

آدرس: Lumpini Park, 139/4 Witthayu Rd, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan, Bangkok, Thailand,

 

در رودخانه چائو فرایا سوار قایق‌های کلونگ شوید

در سراسر دنیا شهرهای زیادی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها با قایق فضای داخلی خیابان‌ها و محلات را کاوش کنید. سیستم کانال‌های آبی بانکوک یک راه عالی برای دیدن شهر است. با این حال، بسیاری از بازدیدکنندگان تایلند هرگز فرصتی برای سوار شدن بر این قایق‌های khlong ندارند زیرا اصلا درباره آن‌ها چیزی نمی‌دانند. به علاوه قایق سریع‌السیر رودخانه چائو فرایا وسیله حمل ونقل بسیار محبوبی برای گردشگران تور تایلند محسوب می‌شود. قایق‌های khlong واقع در کانال‌ها یکی دیگر از راه‌های جالب برای دیدن شهر است و این قایق‌ها به مکان‌هایی می‌روند که قایق توریستی نمی‌تواند. به علاوه با سوار شدن در قایق‌های کلونگ می‌توانید ترافیک ساعت‌های پیک را دور بزنید یا خودتان را در فاصله کوتاهی به جاده خائو سان برسانید.

 

بازدید از مزرعه تمساح بانکوک

از برج شبح دیدن کنید

یکی از نقاطی که در تور بانکوک نباید از دست بدهید برج Sathorn Unique است که به برج روح یا شبح معروف است. این برج قرار بود به عنوان یکی از مجلل‌ترین ساختمان‌های آپارتمانی در کل بانکوک مورد استفاده قرار گیرد اما از دهه ۱۹۹۰ متروکه شده است. این برج ۴۳ طبقه ارتفاع دارد و هر طبقه از طبقه بعدی وحشتناک‌تر و وهم آور است. البته مقامات در ساختمان را بسته‌اند و کسی نمی‌تواند به خاطر مسائل امنیتی وارد آن شود اما همچنان تماشای آن از منظر بیرونی خالی از لطف نیست.

آدرس: Ghost Tower, 84/51 Soi Charoen Krung 80, Bang Kho Laem, Bangkok, Thailand

۰۳ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران