۵ رستوران عالی در مستیا گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
۵ رستوران عالی در مستیا گرجستان

مستیا شهری کوهستانی در منطقه سامگرلو گرجستان است که در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و به عنوان منطقه‌ای ییلاقی برای سفرهای تابستانی محبوبیت زیادی دارد. شما در تور گرجستان می‌توانید هم در شهرهای ساحلی مثل باتومی بچرخید یا در تفلیس وقت بگذرانید و یا برای تعطیلاتی آرام به مستیا بروید. این شهرستان جذاب دارای ویلاها و هتل‌های آرامشبخش بوده و نواحی زیبا و طبیعی زیادی برای کاوش و گشت و گذار دارد. در این بین یکی از تجارب واقعا جذاب کاوش در بین غذاهای محلی و سنتی و رستوران‌های محبوب شهر است.

 

Cafe Laila

کافه لیلا دقیقا حس و حال رایج کافه‌های گرجستانی را تداعی می‌کند. همه چیز بی‌آلایش و تکلف بوده و جوی صمیمی و بومی در آن حاکم است. رستوران ساختمانی ساده و قدیمی با دو فضای بیرونی و داخلی دارد. میز و صندلی‌های چوبی در کنار منوی غذای گرجستانی به شدت تجربه فرهنگی جذابی برایتان رقم می‌زند. البته منو از غذاهای گرجی و اروپای شرقی و برخی گزینه‌های گیاه‌خواری نیز می‌شود. شما می‌توانید در تمام روز برای صبحانه، ناهار، شام و یا میان وعده به این رستوران بروید و از غذاهای خوشمزه آن نوش جان کنید.

آدرس: Zugdidi Jvari Mestia Lasdili Seti square7, Mestia 384750 Georgia

 

کافه سان ستی

یکی دیگر از کافه‌های مستیا که فضایی محلی دارد و بین مردم شهر محبوب و شناخته شده است کافه سان ستی است. در کنار غذاهای گرجی و بومی مثل خاچاچوری، دامپلینگ و انواع غذاهای گوشتی، می‌توانید از منوی کافه، غذاهای اروپای شرقی و غذاهای بین‌امللی انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. به علاوه نوشیدنی‌های اصیل و باکیفیت نیز در منو آورده شده است. برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه دور میزهای چوبی بزرگ این کافه به شدت مناسب بوده و همین که وارد آن شوید با مردمی روبرو می‌شوید که فارغ زجهان در کنار غذا می‌خورند و لحظات شادی را سپری می‌کنند.

 

تجربه خوردن غذاهای خیابانی در تفلیس

آدرس: Queen Tamar Street, Mestia 3200 Georgia

 

Restaurant Lushnu Qor

لوشنو رستورانی با المان‌های محلی و ساختاری سنگی است که در دو فضای سرپوشیده و روباز از مهمانان خود میزبانی می‌کند.غذاها عالی و بسیار خوشمزه هستند و غذاهای گرجی، اروپایی، اروپای شرقی و کافه را در برمی‌گیرد. در حالی که غذاهایی مثل پیتزا در دسترس هستند می‌توانید از غذاهای سنتی اصیل همچون خوراک لوبیا در کوزه سفالی، خاچابوری و کینخالی، کباب‌های لذیذ و خیلی چیزهای متنوع دیگر در یک منو سفارش دهید و نوش جان کنید. در کنار تمامی این غذاهای پرکالری و چرب برخی از گزینه‌های گیاهی نیز در دسترس هستند. اشاره کنیم که اینجا تنها برای ناهار و شام میزبان مهمانان تور گرجستان است و ساعات کارشان از ظهر شروع می‌شود.

آدرس: Tamar Mepe Street 44, Mestia 3200 Georgia

 

کافه پانوراما

همانطور که می‌توان از اسم این کافه حدس زد شما در اینجا با نمای شگفت‌انگیزی روبرو خواهید شد که از کوه‌های قفقاز در تراسی دیدنی و نفسگیر ارائه می‌شود. پانوراما کافه‌ای با دو فضای داخلی و بیرونی است که در فصول مختلف، چه در تابستان باشد چه زمستان به شما حق انتخاب می‌دهد که جا بنشینید. بهترین زمان نشستن در تراس بهار و پاییز درست زمانی که دمای هوا در اعتدال نسبی قرار دارد است. منوی کافه از غذاهای گرجی، گیاهی و غذاهای سالم می‌شود. منویی از غذاهای سالم در منظره بی‌نظیر کوهستان به شما تجربه‌ای کاملا روحانی و بی‌نظیر می‌دهد که جسم و روحتان را درمان می‌کند. به علاوه برای مقابله با کووید ۱۹ کارکنان از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند، محلول ضدعفونی کننده در دسترس بوده و میزها با رعایت فاصله اجتماعی چیده شده‌اند.

 

غذاهای گرجی در بهترین رستورانهای تفلیس

آدرس: Japaridze St. 12a, Mestia 3200 Georgia

 

باربیکو گاردن

این رستوران که به شدت فضای باصفا و جذابی دارد شما را به یاد رستوران‌های فرحزاد تهران می‌اندازد، جایی که می‌توانید بین حوضچه‌های آب و گل و گیاهان زیبا و رنگی روی تخت‌های سنتی بشینید و در حالی که تصمیم میگیرید چه چیزی سفارش دهید از هوای نانشاط و تمیز لذت ببرید. منو شامل غذاهای گرجی و سالم می‌شود که در تمام طول روز سرو می‌شوند. شما می‌توانید هر زمان که خواستید برای صبحانه، ناهار، شام، شام آخرشبی و میان وعده‌ها به این رستوران بروید و در فضای دل‌انگیز و آرامشبخش آن از لحظات سفرتان به نحو احسنت استفاده کنید. از جمله خدمات دیگر می‌توان به اینترنت وای‌فای، امکان رزواسیون، پارکینگ، زمین بازی کودکان، و امکان ورود حیوانات خانگی نام برد.

 

خاچاپوری، غذای درجه یک و سنتی گرجی

آدرس: Seti Square 23 23 Seti Square, Mestia 3200 Georgia

۰۶ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران