بهترین رستوران‌های برجومی، گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین رستوران‌های برجومی، گرجستان

برجومی مقصدی فوق‌العاده برای دور شدن از شلوغی تفلیس و رفتن به جایی آرام‌تر است. مخصوصا در اوج فصل توریستی که تفلیس از حضور مسافران بسیار شلوغ شده و قیمت‌ها نیز بالاتر می‌رود، شما می‌توانید به برجومی در همسایگی تفلیس بروید و استراحت دنج و کوتاهی را تجربه کنید، در بهترین رستوران‌ها با قیمتی به مراتب بهتر از پایتخت، غذا بخورید و اگر تمایل داشتید یک شب را در بهترین هتل‌های شهر اقامت داشته باشید با آرامش تمام جاذبه‌های شهر را کاوش کنید. در تور تفلیس توقفی کوتاه در برجومی را فراموش نکنید.

 

My House

مای هاوس از آن رستوران‌های بزرگ با سقفی بلند و فضایی دلباز است که با پنجره‌های طاقی بزرگ نور زیادی را در طول روز به داخل دعوت می‌کند. میز و صندلی‌ها چوبی و قهوه‌ای تیره هستند که سبک و سیاقی کلاسیک به آن بخشیده است. از منو برایتان بگویم، آنقدر متنوع و جذاب است که اگر فردی بااشتها و غذا دوست باشید انتخاب برایتان دشوار خواهد بود. در این رستوران انواع غذاها شامل گزینه‌های گرجی و اروپایی را در کنار هم قرار داده تا طیفی از سلیقه‌ها را در بر بگیرد. همبرگرهای چند طبقه با پنیر زرد فراوان، سیب زمینی سرخ کرده و سالاد چیزی نیست که هر کسی بتواند از آن چشم‌پوشی کند. به علاوه غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و کیک و دسرهای بی‌نظیر هم در منو وجود دارد.

 

بهترین کافه‌های ارزان در تفلیس

آدرس: Kostava St. 31, Borjomi 1200 Georgia

 

Borjomi Cafe 1+2

این کافه جذاب و کلاسیک با نمای چوبی یکی از نقاط محبوب برای نشستن و استراحت کردن و خوردن غذاهایی خوب در تور گرجستان است. این کافه دارای دو فضای داخلی و بیرونی با آلاچیق‌های چوبی است. در حالی که منو شامل دسرها و نوشیدنی‌ها می شود اما برخی غذاهای شناخته شده نیز برای شام در نظر گرفته شده است. مخصوصا اینکه برخی گزینه‌های حدودا گیاه‌خواری نیز توجه بیشتری را به سمت کافه کشانده است. فضای کافه به شدت جذاب و دلنواز است. مخصوصا با وجود گل‌های رنگی و زیبایی که حالا با نزدیک شدن بهار پر از گل‌های شکفته رنگارنگ می‌شوند.

برگی تراس

این رستوران جذاب و تر و تمیز در ساختمانی دو طبقه واقع شده و دارای دو فضای بسته و باز است. غذاها همگی باکیفیت و خوشمزه هستند و به خوبی و در ظروف سفید و مدرن بر سر میزها سرو می‌شوند. منوی رستوران گسترده و شامل گزینه‌های مختلفی می‌شود. مثلا اگر در سفری دوستانه و یا خانوادگی با افراد زیادی هستید در این رستوران همه چیزی برای خوردن پیدا خواهید کرد. در برگی تراس می‌توانید از خوردن غذاهای متنوعی مثل انواع کباب‌ها، غذاهای گرجی و اروپایی، غذاهای بین‌المللی و منوی کافه با دسرها و کیک‌های خوشمزه لذت ببرید. مخصوصا اینکه گزینه‌های محدودی از غذاهای گیاهی و بدون گلوتن هم در منوی آن سرو می‌شود.

 

معرفی هتل‌های ۵ ستاره تفلیس

آدرس: Kostava Square # 2, Borjomi 1200 Georgia

 

Inka Café

اگر به دنبال کافه‌ای زیبا با ساختمانی چشمگیر هستید بی‌شک اینکا می‌تواند در همان دم با ساختمانی به سبک سنتی و صورتی توجه شما را به خود جلب کند. فضا به شدت زیبا و دلباز و سنتی بوده و عکس‌های زیبایی مخصوصا برای اینستاگرام تقدیم شما می‌کند. فضا کاملا سبک کافه با دکوراسیون داخلی چوبی تیره بوده و منوی آن هم گزینه‌های جذابی برای صبحانه، غذاهای سبک و حاضری برای ناهار و عصرانه ارائه می‌دهد. اگرچه خیلی سخت است در کافه به دنبال رژیم‌های خاصی باشیم اما در کافه اینکا برخی غذاهای گیاهی گرجستان برای مهمانان گیاه‌خوار هم در نظر گرفته شده است.

آدرس: Aprili Street 9, Borjomi 383720 Georgia

 

Café Tourist

کافه توریست از کافه‌های شناخته شده برجومی است که فضای بیرونی آن با گل‌های رنگی و زیبا، حس صمیمی و گرمی ایجاد می‌‌کند در حالی که به محض ورود به داخل کافه از دکور درهم و شلوغ آن متعجب خواهید شد. در واقع دکور داخل کافه بسیار شلوغ بوده و هر چیزی در گوشه و کنار آن به چشم می‌خورد. اما نگران نباشید قرار نیست غذاها هم به اندازه محیط کافه درهم باشند در عوض منویی خوشمزه با عطر و طعم خانگی در دسترس شما قرار دارد. برخلاف اکثر کافه‌ها اینجا خبری از صبحانه نیست. در عوض برای ناهار، عصرانه و شام منویی از غذاهای خوشمزه گرجی را سرو می‌کند که طعم و مزه خانگی آن خستگی گردش و پیاده‌روی در خیابان‌ها را از یاد شما می‌برد. در منوی این کافه برخی غذاهای ساده گیاهی هم دیده می‌شود.

 

میدان آزادی، مهم‌ترین میدان تفلیس

آدرس: Nodar Dumbadze street 3, Borjomi 383720 Georgia

۲۰ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران