بهترین فعالیت‌ها در سوچی، روسیه

جاذبه‌های گردشگری سوچی
بهترین فعالیت‌ها در سوچی، روسیه

سوچی شهری قدیمی در جنوب روسیه است که لذت تجربه زندگی در کنار مردم عادی و گشت و گذار در امتداد دریا را برای توریست‌های تور سوچی فراهم می‌آورد. اصلا فرقی نمی‌کند چه در سفر یک روزه باشید یا برای تعطیلات طولانی‌تری در این منطقه سفر کرده باشید، این شهر همه چیز برای یک تعطیلات عالی را به شما ارائه می‌دهد. در ادامه به بهترین کارهایی که می‌توانید در این شهر انجام دهید می‌پردازیم.

 

از پیست اسکی رزاخوتور دیدن کنید

این یکی از جذاب‌ترین تفرجگاه‌های اسکی در تور روسیه است که بازدیدکنندگانی را از سراسر دنیا به سمت خود می‌کشاند. بازدیدکنندگن این تقریحگاه کوه پایه‌ای از بومی و توریست‌های بین‌المللی عاشق فعالیت‌هایی همچون اسکی، اسنوبورد یا پیاده روی برفی می‌شوند و آرزو می‌کنند دوباره به این نقطه جذاب برگردد. مخصوصا این که رزاخوتور جایی عالی برای سنین مختلف بوده و خانواده‌های زیادی را به سمت خود می‌کشاند بنابراین اگر در سفری خانوادگی هستید اینجا را باید در فهرست کارای خود قرار دهید.

آدرس: Olimpiyskaya St, 35, Sochi, Krasnodar Krai, Russia, 354392

 

در امتداد ریوریا پارک قدم بزنید

این پارک که در ابتدا در سال ‍۱۸۹۸ تاسیس شده بود در مالکیت خصوصی یکی از بازرگانان مشهور مسکو به تخلص V.A. Khludov قرار داشت. اما حالا به تفریحگاهی عالی برای زوج‌های جوان، خانواده‌های دارای فرزند و گروه‌های دوستانه شده است. شما در گردش در این پارک می‌توانید می‌توانید ۲۵۰ گونه مختلف گیاهی را پیدا کنید که برخی ز آن‌ها واقعا نادر هستند. این در حالی است که امروزه تئاتر ، پارک دلفین‌ها و یک شهربازی هیجان انگیز برای کودکان و والدین به مجموعه این پارک اضافه شده است.

آدرس: Ulitsa Yegorova, 1, Sochi, Krasnodar Krai, Russia, 354000

 

لواش تازه روسی را امتحان کنید

لواش روسی همچون لواش ایرانی نانی نازک و مسطح است که بین روس‌ها بسیار محبوب بوده و در گوشه و کنار شهر به وفور پخت می‌شود. معمولا آشپزها این نان را در حضور مشتریان خود، در فر می‌پزند و نمایشی جالب به راه می‌اندازند. اگرچه آنان مثل ما لواش را کنار غذاهای خوشمزه می‌خورند اما آن را با شکر در کنار یک فنجان چای، قهوه یا حتی نوشابه نیز سرو می‌کنند. شما می‌توانید در بسیاری از رستوران‌های شهر مخصوصا آن‌هایی که غذاهای محلی سرو می‌کنند این نان خوشمزه سنتی را پیدا کنید.

 

معرفی ۶ مجسمه دیدنی در روسیه

سعی کنید در مزرعه قزل آلا خاویار بخرید

این یک واقعیت شناخته شده است که هیچ غذای روسی بدون خاویار ماهی آزاد کامل نمی‌شود. در سوچی می‌توانید همه چیز مربوط به این خوشمزه را پیدا کنید، از خاویار تولید شده در جهان گرفته تا انواع محلی انتخاب‌های متنوعی در دسترس شما قرار دارد. مزارع ماهی قزل آلا سوچی یک محصول سالم تولید می‌کنند که طعم خوبی دارد و هزینه کمتری نیز برای شما می‌تراشند.

قایق سواری کنید

قایق‌های سنتی و قایق‌های تفریحی به صورت روزانه در دسترس شما هستند تا شما را به سفری در امتداد سواحل دریای سیاه ببرند. یکی از بهترین کارهایی که حتما باید در سوچی انجام دهید حتما قایق سواری و لذت بردن از مناظر دیدنی و شگفت انگیز خطه ساحلی و آبی دریا است که توصیه می‌کنیم حتما امتحان کنید. این قایق‌های طیف مختلفی از قیمت‌ها را در بر می‌گیرند که برای هر بودجه‌ای در دسترس قرار می‌گیرند. با خوتان مقداری نوشیدنی و غدا ببرید و از تماشای مناظر باورنکردنی لذت ببرید.

 

معرفی لذیذترین غذاهای خیابانی روسیه

مربای فیجوئا محلی را امتحان کنید

روس‌ها این مربا را در کنار چای قرمز معطر سرو می‌کنند. محلی‌ها بدون این که فیجوئا را بپزند فقط با اضافه کردن شکر از آن مربا درست می‌کنند تا خواص آن به طور کامل حفظ شود. شما می‌توانید حین گردش در خیابان از آن به عنوان راهی برای کنترل گرسنگی در بیرون استفاده کنید.

آبشارهای Chase 33

ساکنان سوچی به ۳۳ آبشار افتخار می‌کنند زیرا مناظر طبیعی زیبایی در اطراف آن به وجود آمده که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این آبشارها، مجموعه بزرگی از آبشارها با ارتفاع متفاوت، بخشی از جریان دژگوش هستند. بهتر است در اوایل بهار به آنجا بروید زیرا برف کوه‌های قفقاز به آرامی آب می‌شوند و آبشارها را تغذیه به پر آب‌ترین حالت خود در طول سال می‌رسانند.

در بازار مرکزی سوچی خرید کنید

چانه زنی در بازار مرکزی سوچی یک تجربه محلی روزمره است! تمام نمونه‌های رایگان غذا را که می‌توانید امتحان کنید و سپس غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید. وقتی تصمیم خود را گرفتید، در چانه زنی با صاحب کیوسک تردید نکنید. معمولا فروشندگان قیمت محصولات خود را کاهش می‌دهند تا شما را از رقبای خود دور نگه دارند.

 

بهترین رستوران‌های کازان

۲۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران