بهترین هتل های روسیه

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین هتل های روسیه

روسیه بزرگ‌ترین کشور دنیا در سمت عرض بالای زمین است که آب و هوایی سرد در زمستان‌ها و معتدل و گرم در تابستان‌ها دارد. وجود جاذبه‌های زیاد طبیعی، تاریخی و معماری باعث شده تا این کشور در رده مقاصد محبوب دنیا قرار بگیرد. یکی از مهم‌ترین مواردی که قبل از سفر لازم است بررسی شود اقامتگاه است. در روسیه هتل‌های زیادی هستند که خدمات بی نظیر و طلایی ارائه می‌دهند. هر چه مقصد شما توریستی‌تر باشد امکاناتی که دریافت می‌کنید غنی‌تر است، همچنین در شهرستان‌ها و نواحی بومی تعداد هتل‌های برجسته کم تر می‌شود.

 

بهترین هتل های روسیه

از آنجایی که دو شهر سن پترزبورگ و مسکو از مهم ترین مقاصد تور روسیه هستند چه بسا که بیشتر هتل های درجه یک و رده بالا هم در این دو شهر قرار گرفته‌اند. البته عنوان‌های بعدی به شهرهایی همچون سوچی و آلدر داده می‌شود. به خاطر شهرت زیاد سن پترزبورگ و مسکو، و تعداد بالای هتل های زنجیره ای و ۵ ستاره رقابت هم بین آن‌ها بالاتر بوده و عملا مشکل است بین آن‌ها تبعیض آنچنانی واقع شد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل های روسیه بپردازیم تا بتوانید بهترین اقامت ممکن را در این کشور بزرگ اوراسیایی و دیدنی تجربه کنید.

هامپتون بای هیلتون مسکو

هتل ۴ ستاره و شیک Hampton By Hilton Moscow Rogozhsky Val، واقع در ۳.۶ کیلومتری پارک زریادیه، دارای رستوران و بار است. این هتل سیگار ممنوع امکاناتی همچون سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. همچنین اتاق‌ها در داخل دارای تهویه مطبوع با میز، کتری، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش و همینطور ملحفه و حوله هستند. در رستوران هتل صبحانه روزانه گزینه های آمریکایی، گیاهی یا وگان را ارائه می‌شود. در بین هتل های ۴ ستاره هامپتون بای هیلتون قطعا یکی از بهترین هتل های روسیه است. از اینجا شما به میدان سرخ و مقبره لنین در مسکو تنها با چند دقیقه ماشین سواری فاصله دارید.

 

چگونه از مسکو به سن پترزبورگ سفر کنیم

آدرس: Bld 10, Rogozhsky Val st., Tagansky, 109147 Moscow, Russia

 

هتل مونپیک موسکو

هتل ۵ ستاره Mövenpick Moscow Taganskaya یکی از بهترین انتخاب ها در تور مسکو است. این هتل در فاصله ۲.۳ کیلومتری پارک زریادیه، محل اقامتی با مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی، رستوران و بار ارائه می‌دهد و با سونا و مرکز اسپا، یک تجربه اسپا را برای مهمانانش فراهم می آورد. این هتل با امکانات جانبی دیگری مثل پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در بین بهترین هتل های روسیه جای گرفته است.

اتاق‌ها همه شیک و مدرن هستند و در کلاس‌های مختلفی طبقه بندی شده‌اند که همگی آن‌ها از امکانات رفاهی کاملی شامل تلوزیون و اینترنت، تهویه هوا، دسترسی به گاوصندوق و سرویس بهداشتی لاکچری و اختصاصی بهره مند هستند. صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل گزینه های کامل انگلیسی/ایرلندی، ایتالیایی و آمریکایی می‌شود.

آدرس: Zemlyanoy Val 70, Tagansky, 109004 Moscow, Russia

 

هتل رادیسون بلو المپیسکی

وقتی اسم هتل های زنجیره ای رادیسون بلو به میان باشد می‌دانیم که قرار است با اقامتگاهی لاکچری و کلاس بالا طرف باشیم و Radisson Blu Olympiyskiy Hotel اقامتگاهی ۵ ستاره در مسکو است که از این قاعده مستثنی نیست. این هتل در محله‌ای مرکزی اما آرام واقع شده و نمایی به خیابان Prospekt Mira دارد. اقامتگاه‌های رادیسون بلو از اتاق‌های مدرن تا سوئیت متفاوت است و هر کدام چشم‌اندازی پانوراما از خط افق مسکو را ارائه می‌دهند. اتاق ها دارای وای فای پرسرعت، قهوه ساز و چای ساز هستند. رادیسون بلو یکی از بهترین هتل های روسیه است که با ارائه رستوران Fire Lake Grill House غذاهای فصلی، ارگانیک و محلی را ارائه می‌دهد. همچنین برای تجربه یک کوکتل عالی، به بار ARILD بروید.

در کنار این امکانات، طبقه کنفرانس هتل Radisson Blu Olympiyskiy شامل ۶ اتاق جلسه کاملا مجهز، یک سالن رقص بزرگ و یک اتاق مخصوص سیگار است. اگرچه خبری از استخر نیست اما همچنان مرکز تناسب اندام و کلاس فیتنس در آن برقررار است.

 

۶ دانستنی جالب قبل از سفر به مسکو

آدرس: Ulitsa Samarskaya 1, Meshchansky, 120110 Moscow, Russia

 

بوتیک هتل پتروف پالاس

این بوتیک هتل جذاب که در عمارتی قرن هجدهمی واقع شده، یکی از بهترین هتل های روسیه در مسکو است که شدیدا عاشقش می شوید! البته این هتل با یک ماشین سواری مستقیم از کرملین فاصله دارد. این هتل شگفت انگیز و ۵ ستاره دارای موزه، رستوران، مرکز سلامتی و اتاق های بزرگ با اینترنت رایگان است و هر اتاق و آپارتمان آن مجهز به تهویه مطبوع، دکوراسیون کلاسیک با پارچه‌های نفیس و مبلمان چوبی، میز کار و تلویزیون ال سی دی کابلی و همچنین سرویس بهداشتی اختصاصی هستند.

صبحانه قاره‌ای در رستوران پتروف پالاس ارائه می‌شود که غذاهای روسی و اروپایی را نیز به صورت الاکارته سرو می‌کند و نوشیدنی‌های خوبی در بار ارائه می‌شود. به علاوه مهمانان می‌توانند از موزه کاخ دیدن کنند یا در پارک پتروفسکی پشت هتل قدم بزنند. شما می‌توانید برای اوقات فراغت در استخر سرپوشیده شنا کنید و یا در سونا و اسپای مجموعه استراحت کنید. برای ورزشکاران هم مرکز تناسب اندام در نظر گرفته شده است. حالا که به امکانات هتل نگاه می‌کنیم روشن می‌شود که چرا در بین بهترین هتل های روسیه قرار دارد.

آدرس: Leningradsky Prospect 40, Aeroport, 125167 Moscow, Russia

 

البته توجه داشته باشید که مسکو شهری بزرگ و توریستی است که قطعا تعداد زیادی از بهترین هتل های روسیه را در خود جای داده اما به اختصار ما به ۴ مورد آنها پرداختیم. در بین این هتل ها نام‌هایی همچون Hilton Moscow Leningradskaya و Radisson Collection Hotel Moscow نیز دیده می‌شوند که شاسته تقدیر هستند.

 

هتل رادیسون رویال در سن پترزبورگ

هتل ۵ ستاره Radisson Royal Hotel اقامتگاهی لوکس و بی‌نظیر در سن پترزبورگ است که در فاصله ۴ دقیقه پیاده روی از ایستگاه متروی مایاکوفسکایا قرار داشته، و دارای مرکز تناسب اندام و امکانات اسپا است که شامل سونا، جکوزی و اتاق ماساژ  و وای فای رایگان است. همه اتاق های هتل رادیسون رویال دارای دستگاه قهوه ساز نسپرسو به همراه چای و قهوه هستند. تلویزیون هوشمند فول اچ دی در این واحد وجود دارد و دکمه سرویس One Touch موجود دسترسی سریع به خدمات هتل را فراهم می‌کند و حمام ها دارای گرمایش از کف هستند. اگر در انتخاب هتل وسواس دارید رادیسون رویال از بهترین هتل های روسیه است که صبحانه به سبک بوفه یا آمریکایی اراده می‌دهد که برای کودکان 5 سال و کوچکتر رایگان است. رستوران باربازان ملک در طبقه همکف واقع شده است و غذاهای روسی و اروپایی را ارائه می دهد. مهمانان می توانند از مناظر پانوراما شهر در بار Cannelle لذت ببرند.

 

معرفی ۶ مجسمه دیدنی در روسیه

آدرس: Nevsky Prospekt 49, Tsentralny, 191025 Saint Petersburg, Russia

 

دومینا سن پترزبورگ

هتل ۵ ستاره Domina St.Petersburg از بهترین هتل های روسیه در کنار رودخانه Moika، ۲ دقیقه پیاده تا کلیسای جامع سنت ایزاک واقع شده است. تئاتر ماریینسکی، هرمیتاژ و خیابان نوسکی حدود ۱ کیلومتر با این ملک فاصله دارند. تمامی اتاق‌های راحت هتل دومینا دارای طراحی فوق العاده‌ای هستند. هر اتاق دارای میز کار، صندوق امانات و تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای هستند و حمام‌ها دارای دمپایی و حوله هستند.

رستوران Arcobaleno با ورودی خیابان مجزا از هتل، غذاهای ایتالیایی و همچنین غذاهای تلفیقی که توسط سرآشپز خلق شده، سرو می کند. میهمانان در کوکتل بار Nove از نوشیدنی لذت می‌برند و در آن رویدادهای مختلفی از جمله شب های پیانو، نمایش فیلم، مهمانی‌های موضوعی و کارگاه‌های آموزشی در دسترس است.

آدرس: Naberezhnaya Reki Moiki 99, Admiralteyskiy, 190000 Saint Petersburg, Russia

 

بوتیک هتل آلبورا

بوتیک هتل Boutique Hotel Albora اقامتگاهی ۵ ستاره است که با ارائه اسپا و مرکز تناسب اندام در سن پترزبورگ، ۷۰۰ متری تئاتر مارینسکی واقع شده است. این ملک دارای یک بار و یک سالن استراحت مشترک است. اگر فقط و فقط طراحی داخلی این بوتیک هتل را ببینید تعجب نمیکنید که چرا باید در رده بهترین هتل های روسیه باشد! دکوراسیون داخلی این هتل از هر لحاظ گیرا و چشم نواز است و حس خوشایندی را به شما تزریق می‌کند.

همه واحدها که با تم اجراهای باله ماریینسکی تزئین شده‌اند، دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، دستگاه قهوه‌ساز، دوش، لوازم آرایش رایگان و میز هستند و حمام اختصاصی مجهز به سشوار ارائه می‌دهند، در حالی که برخی از واحدهای هتل دارای قسمت نشیمن نیز برای مهمانان هستند.

یک مرکز تجاری در هتل آلبورا در اختیار مهمانان بوده و میز پذیرش ۲۴ ساعته نکات مفیدی برای رفت و آمد در منطقه ارائه می‌دهد. همچنین مهمانان می‌توانند از سینمای واقع در هتل بهره‌مند شوند. این یکی از بهترین هتل های روسیه است که تجربه ای کامل و همه جانبه از اقامت را ارائه می‌دهد.

 

نقاط تاریخی برتر در اطراف مسکو

آدرس: Griboyedov channel embankment 133A, Admiralteyskiy, 190068 Saint Petersburg, Russia

 

هتل موزه استیت هرمیتاژ

این هتل ۵ ستاره منحصر به فرد در عمارت متهلق به دهه ۱۸۳۰ در مرکز سن پترزبورگ واقع شده است و نمایانگر فضای موزه اصلی هرمیتاژ است. مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی و وای فای رایگان نیز در این هتل وجود دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل رسمی موزه آرمیتاژ، اثاثیه‌ای زیبا را ارائه می‌کنند که توسط استادان ایتالیایی از فلورانس طراحی شده‌اند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی و حله است که با سنگ مرمر ایتالیایی و یونانی تزئین شده اند.

رستوران بوتیک میکل آنژ غذاهای سنتی ایتالیایی و دسرهای لذیذ را ارائه می‌دهد و محیط آرام لابی بار پذیرای مهمانان به سنت نوشیدنی چای روسی است. رستوران زیبای کاترین بزرگ غذاهای روسی را بر اساس منوی کاخ زمستانی تاریخی سرو می‌کند. همچنین خیابان پرجنب‌وجوش نوسکی در ۱۵ دقیقه پیاده‌روی و موزه ارمیتاژ در ۳ کیلومتری هتل قرار دارد. ایستگاه مترو ولادیمیرسکایا ۷ دقیقه پیاده تا هتل رسمی موزه دولتی آرمیتاژ سنت پترزبورگ فاصله دارد.

آدرس: Ulitsa Pravdy 10, Tsentralny, 191119 Saint Petersburg, Russia

 

منبع

 

۰۲ مرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران