بهترین رستوران‌های میدان سرخ مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین رستوران‌های میدان سرخ مسکو

مرکز شهر مسکو با ۸۷۰ سال قدمت مقصدی غنی و سرگرم کننده است که می‌تواند شما را در تور روسیه برای هفته‌ها با جاذبه‌های ریز و درشت خود مشغول نگه دارد. جدا از تمام نقاط تاریخی شگفت‌انگیز و جاذبه‌های چشمگیر، یکی از دلایل شلوغی اینجا به خاطر رستوران‌های متنوع و چشمگیر آن است. ما لیستی از بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن در نزدیکی میدان سرخ را جمع آوری کردیم تا بتوانید زمان بیشتری را در فرهنگ و تاریخ شهر بگذرانید و نگران خوراک و گرسنگی نباشید.

 

PESHI

چشم انداز زیبای مرکز تاریخی مسکو، فضای آرام و غذای فوق‌العاده و بی کم و کاست از دلایلی است که PESHI محلی محبوب برای رویدادهای محسوب مانند Vogue Fashion's Night Out محسوب می‌شود. این رستوران دارای انتخاب فوق العاده گسترده‌ای از انواع ماهی‌ها مثل ماهی خال خالی ژاپنی، ایتووری، کینمدائی و انواع کمیاب صدف مانند تایگرای که از دریای مدیترانه، سری لانکا، ژاپن، نیوزیلند و خاور دور روسیه به رستوران تحویل داده شده و هفته‌ای دو بار سرو می‌شود، است. اگرچه شما می‌توانید در هر کجایی ماهی محبوب‌تان را پیدا کنید اما واقعا بدون امتحان کردن غذاهای اینجا نمی‌توان مسکو را ترک کرد.

 

معرفی بهترین رستوران‌های مسکو در محله کرملین

آدرس: 2 Ulitsa Okhotnyy Ryad, Tsentralnyy administrativnyy okrug Moskva, 109012, Russia

 

Dr. Zhivago

چه چیزی بهتر از خوردن بهترین غذاهای روسیه کاملا پخته شده با نمای بی‌نظیر کرملین باشد؟ موقعیت مرکزی این رستوران، طراحی داخلی غیر متعارف و چیدمان منو، به همراه یک اتاق نوشیدنی، تنها مواردی هستند که دکتر ژیواگو را برجسته می‌کند. کپور کاسپین پخته شده در خامه ترش، سالاد اولیویه با مرغ دودی و سولیانکا گوشت را حتما امتحان کنید.

آدرس: 15с1 Mokhovaya Street, Tsentralnyy administrativnyy okrug Moskva, 125009, Russia

 

Cabinet Café

کافه کابینت جایی همه چیز تمام است و یکی از بهترین رستوران‌های مسکو با موقعیت مکانی عالی و دارای غذاهای خوشمزه، خدمات دوستانه و فضای آرام است که برای لمیدن و رفع خستگی انتخابی عالی به نظر می‌رسد. رستوران در داخل دارای محیطی آن رام و دنج است که شرایط را برای انواع دورهمی‌ها و نشست‌ها شامل یک جلسه کاری گرفته تا یک شام رمانتیک یا یک شب بیرون رفتن از دوستان فراهم آورده است.

آدرس: 2 Ulitsa Bol'shaya Dmitrovka, Tsentralnyy administrativnyy okrug Moskva, 125009, Russia

 

Saratov

در فاصله کمی دورتر از میدان سرخ رستوران جذاب ساراتوف را پیدا خواهید کرد که غذاهای منطقه ولگای روسیه را سرو می‌کند. این یک رستوران دنج خانوادگی با غذاهای لذیذ و وسوسه‌انگیز است که ۱۲ نوع پیراشکی گوشت روسی، بورچت پخته شده به روش سنتی و سرو شده، گوشت بره با کاشا جو مروارید و سالادها لایه‌ای را ارائه می‌دهد.

 

۶ رستوران غذاهای حلال در مسکو

Conservatory Lounge & Bar

این کافه و رستوران شگفت‌انگیز در طبقه ۱۰ هتل درجه یک Ararat Park Hyatt واقع شده است. این رستوران دارای یک تراس تابستانی بی‌نظیر است که نمای خیره کننده‌ای از تئاتر بولشوی، میدان سرخ و کرملین ارائه می‌دهد که مسافری در مسکو باید یک بار از این رستوران دیدن کند. غذهای این رستوران ترکیب شگفت‌انگیز غذاهای ارمنی، روسی و اروپایی ارائه می‌دهد.

آدرس: 4 Neglinnaya Street, Tsentralnyy administrativnyy okrug Moskva, 109012, Russia

 

Tehnikum

این رستوران یکی از بهترین انتخاب‌ها در تور مسکو است که غذاهای بی‌نظیری را سرو می‌کند. شما در اینجا می‌توانید با اطمینان از طعم و کیفیت غذا که دارای گواهینامه میشلین است از غذایتان لذت ببربد. طراحی داخلی غیر متعارف، آشپزخانه روباز، فضای آرام، سرویس بی عیب و نقص و غذایی که تا عمر دارید مزه آن را فراموش نخواهید کرد همگی با قیمت بسیار مقرون به صرفه در دسترس قرار دارند. با همراهان خود به این رستوران شگفت‌انگیز بروید و از غذاهای فوق‌العاده آن نوش جان کنید.

 

۵ رستوران عالی در مسکو برای قرارها و دیدارهای عاشقانه

آدرس: Tsentralnyy administrativnyy okrug Moskva, 125009, Russia

 

Beluga Caviar Bar

اگر به دنبال امتحان کردن غذهای روسی هستید رستوران Beluga Caviar Bar یک مقصد غذایی روسی است که نباید هنگام گشت و گذار در میدان سرخ مسکو آن را از دست بدهید. این رستوران در مرکز خرید بزرگ GUM واقع شده و غذاها و نوشیدنی‌های درجه یکی را سرو می‌کند. از منوی خوش فکر گرفته تا نام کوکتل های خنده دار و مجموعه های خاویار و نوشیدنی با ظاهری زیبا، در اینجا همه چیز حیرت انگیز و انتخاب‌ها لوکس و متنوع است. در گردشی بزرگسالانه با دوستان و خانواده به این رستوران بروید و از نوشیدنی‌های خوش طعم و درجه یک آن امتحان کنید.

آدرس: 3 Krasnaya ploshad, Tsentralnyy administrativnyy okrug Moskva, 109012, Russia

۱۴ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران